De der "stem på mit barn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

SpunkenJo

Bve skriver:

Tjo...men måske man lige skal tænke over tanken bag sådan en konkurrence, hvem det er der vinder mest jeg synes lige meget hvad at sådanne konkurrencer er helt åndsvage, da alle synes egne børn er skønnest.. og dermed er alle børn vindere... kan ikke forstå konceptet..

Måske er det "ikke forstå konceptet" jeg også ender med. For min dreng er jo den bedste, konkurrence eller ej

Men når det så er sagt, er jeg tosset med konkurrencer, men "uærlige" konkurrencer magter jeg bare ikke. Jeg elsker desuden også selv at vinde, men bare ikke på snyd! Netop derfor fatter jeg nok heller ikke man gider lave de der "stem på mig" indlæg.....

Hver sine lyster!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Honningblomst

SpunkenJo skriver:

Måske er det "ikke forstå konceptet" jeg også ender med. For min dreng er jo den bedste, konkurrence eller ej

Men når det så er sagt, er jeg tosset med konkurrencer, men "uærlige" konkurrencer magter jeg bare ikke. Jeg elsker desuden også selv at vinde, men bare ikke på snyd! Netop derfor fatter jeg nok heller ikke man gider lave de der "stem på mig" indlæg.....

Hver sine lyster!

Men man kan jo kun vinde ved snyd...for alle børn er skønne.... og man skal ikke konkurrere omkring det... de kunne lige så godt trække lod..

Anmeld

29. marts 2010

ekzunz

SpunkenJo skriver:

Men ændrer stadig ikke på, det er unfair, over for dem, som deltager for at vinde på ærlig vis, og bliver overhalet af dem med flest venner på nettet......

Nu var jeg rent faktisk inde og lure på den der konkurrence og der er altså sådan en lille boks hvor der står "del på Facebook", så de opfordrer faktisk selv deltagerne til at søge stemmer rundt omkring.

Jeg er sådan hverken for eller imod - jeg vil bare gerne kunne vælge det fra.....

Anmeld

29. marts 2010

ekzunz

Bve skriver:

Men man kan jo kun vinde ved snyd...for alle børn er skønne.... og man skal ikke konkurrere omkring det... de kunne lige så godt trække lod..

Ja - eller lade det være op til udbyderen at vælge den bedste/kønneste/sjoveste....

Anmeld

29. marts 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Ja - eller lade det være op til udbyderen at vælge den bedste/kønneste/sjoveste....

Nemlig...

Anmeld

29. marts 2010

SpunkenJo

Znuzke skriver:

Det var en go ide

Eller lade et eller andet panel stå for det...... Det andet syns jeg er noget mærkeligt noget....

FB eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.