De der "stem på mit barn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
47 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

ekzunz

Jeg har ingen problemer med at man melder sine børn til diverse ting - og jeg har heller ingen problemer med at man beder om hjælp rundt omkring.

Det er bare ikke altid noget jeg gider deltage i, og jeg tænkte om man ikke kunne aftale/vedtage at det tydeligt fremgår af overskriften at det handler om afstemninger?? 

De eneste af de forespørsler jeg bliver lidt små-irriteret over er faktisk dem hvor det ikke fremgår af overskriften.

Det er jo ikke noget jeg skal bestemme, jeg synes bare at der skal være plads til alle - også dem som ønsker hjælp til afstemninger, og hvis det tydeligt fremgår, så kan man jo springe dem over og så slipper vi måske for alle brokkerierne i "hemmeligheder"-tråden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Lady Marion <3

Hørt ...

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Jeg er enig. Og vil lige tilføje, at det synes jeg du fik formuleret godt! Det er jo ikke for at træde på nogen.. Vi andre vil bare gerne sortere det fra, hvis vi kunne

Anmeld

29. marts 2010

ekzunz

- skriver:

ENIG...

Men forstår ikke man ikke bare lader det gå sin gang uden at bede alle steder m hjælp til at få stemt...

Jamen jeg kan faktisk godt forstå at man engang imellem beder om hjælp. Jeg tænkte selv på det da Radio Nova Morgen havde en konkurrence hvor man kunne komme til Disney Land med sin Prinsesse - man skulle bare sende et billede ind og have flest stemmer - så det havde da været oplagt at bede om hjælp herinde (meeen - jeg får jo aldrig tilmeldt mig sådan noget...) så jeg synes egentligt at det er ok, men det er ikke alt jeg gider.

Fx. så kendte DK nogle der kunne vinde et bryllup - super det vil jeg gerne hjælpe med, men for at vinde et abonnement på Vores børn - det kommer så lidt an på mit humør...

Anmeld

29. marts 2010

Kvindemin

Jeg syntes også det er flot formuleret, og jeg er ening. Blot en pæn måde at sige på, at de der gerne vil stemme kan gøre det, men de der ikke vil har en chance for ikke at blive 'irriteret', for ærligtalt - det bliver man

Og min mening omkring det har jeg faktis brug for at udtrykke, også selvom det ikke er spørgsmålet. Men jeg kan ikke sætte mig ind i, hvorfor man melder sit barn til det? Det er jo moderens eget behov, men ved vi ikke alle godt at vores barn er det smukkeste, vores barn er det bedste, det kønneste og alt det andet gode.. Er det en form for bekræftelse?
Det kunne jeg faktis godt tænke mig at hører...

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

Chritinap skriver:

Jeg syntes også det er flot formuleret, og jeg er ening. Blot en pæn måde at sige på, at de der gerne vil stemme kan gøre det, men de der ikke vil har en chance for ikke at blive 'irriteret', for ærligtalt - det bliver man

Og min mening omkring det har jeg faktis brug for at udtrykke, også selvom det ikke er spørgsmålet. Men jeg kan ikke sætte mig ind i, hvorfor man melder sit barn til det? Det er jo moderens eget behov, men ved vi ikke alle godt at vores barn er det smukkeste, vores barn er det bedste, det kønneste og alt det andet gode.. Er det en form for bekræftelse?
Det kunne jeg faktis godt tænke mig at hører...

NEJ, det er det ikke.. Jeg meldte mig fordi jeg så der var så mange andre herinde der havde det gjort det.. Jeg ved udemærket godt at jeg har DKs sødeste baby... Desuden vinder man ikke abre et abonnement til Vores Børn.... 1præmien er et gavekort på 15.000 til en møbelforretning(tror det var Ide-møbler).. Det kunne jeg da godt bruge... Og ellers kan man vinde et halvt års forbrug af libero bleer... Her ville jeg da også lyve, hvis jeg ikke kunne bruge det..

Hvis I ikke gider stemme, så kan I da bare lade være Ikke for at være sur - men der skal jo være plads til os alle, både dem der ikke gider være med i en konkurrence og os der gider

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Renée88 skriver:

NEJ, det er det ikke.. Jeg meldte mig fordi jeg så der var så mange andre herinde der havde det gjort det.. Jeg ved udemærket godt at jeg har DKs sødeste baby... Desuden vinder man ikke abre et abonnement til Vores Børn.... 1præmien er et gavekort på 15.000 til en møbelforretning(tror det var Ide-møbler).. Det kunne jeg da godt bruge... Og ellers kan man vinde et halvt års forbrug af libero bleer... Her ville jeg da også lyve, hvis jeg ikke kunne bruge det..

Hvis I ikke gider stemme, så kan I da bare lade være Ikke for at være sur - men der skal jo være plads til os alle, både dem der ikke gider være med i en konkurrence og os der gider

Helt enig i det markerede. Det eneste der ville være lidt smart var at folk skrev "afsteming/ stem på" i titlen.. Så slap man for at gå ind på trådene... Så var der ikke noget at blive irriteret over... En lille ting til at lette stemningen, hvis det giver mening

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

Renée88 skriver:

Jeg kan sagtens forstå i gerne vil deltage i foto konkurrencer mm   Det generer mig heller ikke der dukker en enkelt op i ny og næ der spørger om man vil stemme , jeg stemmer dog aldrig ...  Men som det var i går der blev det for meget . Hver anden tråd på forsiden handlede om man ville stemme på ens barn  

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

kitty skriver:

Helt enig i det markerede. Det eneste der ville være lidt smart var at folk skrev "afsteming/ stem på" i titlen.. Så slap man for at gå ind på trådene... Så var der ikke noget at blive irriteret over... En lille ting til at lette stemningen, hvis det giver mening

Det gør det da helt sikkert... Og det fik jeg da vist ikke lige skrevet igår.... Men alligevel synes jeg da at man kunne gætte hvad det var, fordi alle indlæggende handlede om det igår..

Anmeld

29. marts 2010

Honningblomst

Rigtig god idé at advare om hvad det handler om der er jo en del der synes det er hyggeligt og det synes jeg er dejligt for dem, jeg vil bare gerne selv hoppe over disse konkurrencer og opfordringer, da jeg ikke kunne finde på at stemme på nogens børn.

Men super hvis alle dem der vil have stemt på et barn lige skriver det som overskrift..

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.