Renée88 skriver:
NEJ, det er det ikke.. Jeg meldte mig fordi jeg så der var så mange andre herinde der havde det gjort det.. Jeg ved udemærket godt at jeg har DKs sødeste baby... Desuden vinder man ikke abre et abonnement til Vores Børn.... 1præmien er et gavekort på 15.000 til en møbelforretning(tror det var Ide-møbler).. Det kunne jeg da godt bruge... Og ellers kan man vinde et halvt års forbrug af libero bleer... Her ville jeg da også lyve, hvis jeg ikke kunne bruge det..
Hvis I ikke gider stemme, så kan I da bare lade være
Ikke for at være sur - men der skal jo være plads til os alle, både dem der ikke gider være med i en konkurrence og os der gider 
Det med vores børn var altså bare et eksempel
Jeg aner overhovedet ikke hvad man kan vinde, og jeg kan altså sagtens forstå at man tilmelder sig når man kan vinde sådan noget stort noget. Men jeg kan nu også sagtens forstå at man tilmelder sig selv om præmien ikke er stor...
Det var bare et eksempel på hvor grænsen går for mig - men det er jo forskelligt for alle...
Og jo - jeg vil meget gerne kunne springe dem over, og derfor spurgte jeg også om det ikke kunne fremgå af overskriften - jeg synes det er ærgeligt hvis der skal blive en masse brokkerier herinde over at nogle vælger at tilmelde sine børn til konkurrencer og at de også beder om stemmer, og hvis det fremgår af overskriften, så kan vi jo hurtigt bede brokkehovederne om at springe dem over....
Ps: og nu hvor jeg ved hvad i kan vinde, vil jeg da ikke udelukke at jeg kunne finde på at stemme....(så husk at fortælle om præmien næste gang...
)
Anmeld