De der "stem på mit barn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Kvindemin

Renée88 skriver:

NEJ, det er det ikke.. Jeg meldte mig fordi jeg så der var så mange andre herinde der havde det gjort det.. Jeg ved udemærket godt at jeg har DKs sødeste baby... Desuden vinder man ikke abre et abonnement til Vores Børn.... 1præmien er et gavekort på 15.000 til en møbelforretning(tror det var Ide-møbler).. Det kunne jeg da godt bruge... Og ellers kan man vinde et halvt års forbrug af libero bleer... Her ville jeg da også lyve, hvis jeg ikke kunne bruge det..

Hvis I ikke gider stemme, så kan I da bare lade være Ikke for at være sur - men der skal jo være plads til os alle, både dem der ikke gider være med i en konkurrence og os der gider

Vi siger heller ikke at det ikke er okay. Det er helt og aldeles jeres eget valg, heldigvis.
Vi vil blot gerne kunne se på indlægget inden vi åbner, at det er de såkaldte 'stemme indlæg'.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Vingummien

Renée88 skriver:

NEJ, det er det ikke.. Jeg meldte mig fordi jeg så der var så mange andre herinde der havde det gjort det.. Jeg ved udemærket godt at jeg har DKs sødeste baby... Desuden vinder man ikke abre et abonnement til Vores Børn.... 1præmien er et gavekort på 15.000 til en møbelforretning(tror det var Ide-møbler).. Det kunne jeg da godt bruge... Og ellers kan man vinde et halvt års forbrug af libero bleer... Her ville jeg da også lyve, hvis jeg ikke kunne bruge det..

Hvis I ikke gider stemme, så kan I da bare lade være Ikke for at være sur - men der skal jo være plads til os alle, både dem der ikke gider være med i en konkurrence og os der gider

Jeg meldte mig pga gavekortet på 15.000 kunnejeg sgu godt bruge nu vi står og skal flytte

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

Chritinap skriver:

Vi siger heller ikke at det ikke er okay. Det er helt og aldeles jeres eget valg, heldigvis.
Vi vil blot gerne kunne se på indlægget inden vi åbner, at det er de såkaldte 'stemme indlæg'.

....kør musen hen over indlægget så kan du læse de første linier af indlægget... Den bruger jeg altid selv, så kan jeg se om det er noget jeg gider læse eller ej..

....Jeg er en af dem der ikk lige fik skrevet det i overskriften, ups

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

suanne85 skriver:

Jeg meldte mig pga gavekortet på 15.000 kunnejeg sgu godt bruge nu vi står og skal flytte

Ja det var egentlig også hovedsageligt derfor jeg gjorde det.. Vi kunne også godt bruge lidt nye møbler

Anmeld

29. marts 2010

Bondepigen

Renée88 skriver:

Enig. Jeg gad heller ikke melde mig til, hvis det for at vinde et abonnement af "vores børn", men det er jo netop 15000 kr til et børneværelse og et års forbrug af bleer, og det kunne vi da i hvert fald godt bruge...

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

bondepigen skriver:

Enig. Jeg gad heller ikke melde mig til, hvis det for at vinde et abonnement af "vores børn", men det er jo netop 15000 kr til et børneværelse og et års forbrug af bleer, og det kunne vi da i hvert fald godt bruge...

Hehe nej så havde jeg godt nok heller ikke gjort det

Men min SU ville da blive glad for et halvt års forbrug af bleer

Anmeld

29. marts 2010

ekzunz

Renée88 skriver:

Det med vores børn var altså bare et eksempel Jeg aner overhovedet ikke hvad man kan vinde, og jeg kan altså sagtens forstå at man tilmelder sig når man kan vinde sådan noget stort noget. Men jeg kan nu også sagtens forstå at man tilmelder sig selv om præmien ikke er stor... Det var bare et eksempel på hvor grænsen går for mig - men det er jo forskelligt for alle...

Og jo - jeg vil meget gerne kunne springe dem over, og derfor spurgte jeg også om det ikke kunne fremgå af overskriften - jeg synes det er ærgeligt hvis der skal blive en masse brokkerier herinde over at nogle vælger at tilmelde sine børn til konkurrencer og at de også beder om stemmer, og hvis det fremgår af overskriften, så kan vi jo hurtigt bede brokkehovederne om at springe dem over....

Ps: og nu hvor jeg ved hvad i kan vinde, vil jeg da ikke udelukke at jeg kunne finde på at stemme....(så husk at fortælle om præmien næste gang...)

Anmeld

29. marts 2010

Cris

I har allesammen skrevet det hele så godt, jeg behøver ikke at gentage noget igen.

Jeg ville aldrig stemme på nogle børn, for jeg synes, allesammen er søde! Jeg ville finde på at stemme på det sjoveste billed, eller den sjoveste costume eller så noget børnerelateret... Men jeg har ikke så meget lyst til at stemme på "bare" sødeste barn. Alle sammen er kære og søde og smukke

Anmeld

29. marts 2010

Mira0911

JEG undskylder mange gange at jeg ikke har lavet overskriften mere tyderligere end jeg har... Sorry!!!!

Jeg meldt os til, kun pga. præmien 15.000,- til Ide møbler... Det er første gang jeg nogensinde er meldt til sådan en konkurrence...

Jeg undskylder herrens mange gange!

Man er jo ikke tvunget til at stemme! Nu er jeg så heller ikke den type som smider linket på alle mulige sider for at få stemmer.. Der er smidt et link her og på FB til familie/venner!

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er fuldstændig enig med Znuske... Mmm. Jeg syntes at barnet skal vinde, fordi det skal vinde og fordi folk alligevel går ind og har interesse i dem.

DOG - vil jeg så sige, at jeg bare går uden om dem - også udenom at melde min datter til konkurrencer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.