De der "stem på mit barn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

4xGreve

Renée88 skriver:

NEJ, det er det ikke.. Jeg meldte mig fordi jeg så der var så mange andre herinde der havde det gjort det.. Jeg ved udemærket godt at jeg har DKs sødeste baby... Desuden vinder man ikke abre et abonnement til Vores Børn.... 1præmien er et gavekort på 15.000 til en møbelforretning(tror det var Ide-møbler).. Det kunne jeg da godt bruge... Og ellers kan man vinde et halvt års forbrug af libero bleer... Her ville jeg da også lyve, hvis jeg ikke kunne bruge det..

Hvis I ikke gider stemme, så kan I da bare lade være Ikke for at være sur - men der skal jo være plads til os alle, både dem der ikke gider være med i en konkurrence og os der gider

Altså jeg vil også godt sige at jeg ingen former behøver for bekræftelse hvad gælder mit barn for self. syntes jeg da at mit eget barn slår alle andres børn den eneste grund til at jeg deltager er pga. præmierne, vi står snart og mangler møbler til Daniella´s værelse men har ikke selv råd så sådan en præmie kunne være fed...

Hun har aldrig været så heldig at få fede børne møbler men har kun alt det alle andre ikke vil ha og smidder væk(ej det ermsåke at overdrive men forstå mig ret), eller noget som vi havde inden vi fik hende, det kunne være rart at give ens barn det som man selv syntes hun fortjener!!!

Og det der år´s forbrug af bleer kunne også være skønt for hold da op hvor kunne man spare mange penge!!

Og derudover syntes jeg det er rart for andre forældre at se at der findes faktisk helt små børn med briller det er ikke unormalt (kan huske da vi fik at vide at Daniella skulle ha briller - min verden børd sammen man kunne da ikke give en baby briller på - så håber lidt det evt. også kan  være en hjælp til andre forældre der står i det samme (dengang hun var lille blev hun også meldt til Randers sødeste baby ene og alene pga. det!!)

Men nej ingen bekræftelse søges for mit barn er da i mine og i min mands øjne alt, og det er da det vigtigste!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Rikke&Liam skriver:

Jeg synes ærligt talt bare det er noget pjat med at man beder folk om at stemme på ens barn til sådanne konkurrencer.

Ideen med f.eks. "dk's sødeste barn" er jo ikke at man skal skrabe så mange stemmer sammen fra forskellige forums, facebook etc.

Ideen er jo at det sødeste barn skal vinde, så kan ikke lade være med at synes det er lidt snyd.

Jeg er helt enig med dig!

Det er jo ikke det "sødeste" barn der vinder, men det hvis forældre har flest venner og bekendte!!

Anmeld

29. marts 2010

ekzunz

MoarJ skriver:

JEG undskylder mange gange at jeg ikke har lavet overskriften mere tyderligere end jeg har... Sorry!!!!

Jeg meldt os til, kun pga. præmien 15.000,- til Ide møbler... Det er første gang jeg nogensinde er meldt til sådan en konkurrence...

Jeg undskylder herrens mange gange!

Man er jo ikke tvunget til at stemme! Nu er jeg så heller ikke den type som smider linket på alle mulige sider for at få stemmer.. Der er smidt et link her og på FB til familie/venner!

Ihhh - det var jo ikke sådan ment.....

Ingen skal undskylde.....det synes jeg ihvertfald ikke....

Anmeld

29. marts 2010

Mira0911

Znuzke skriver:

Ihhh - det var jo ikke sådan ment.....

Ingen skal undskylde.....det synes jeg ihvertfald ikke....

Tager slet ikke tungt eller som noget negativt... Den overskrift jeg lavede, var nok ikke lige den bedste.. "Ville I hjælpe"

Anmeld

29. marts 2010

SpunkenJo

- skriver:

ENIG...

Men forstår ikke man ikke bare lader det gå sin gang uden at bede alle steder m hjælp til at få stemt...

HØRT !

Det er lidt en forkert måde at vinde på syns jeg......
- Sådan lidt lissom at vinde på snyd

Anmeld

29. marts 2010

Honningblomst

SpunkenJo skriver:

HØRT !

Det er lidt en forkert måde at vinde på syns jeg......
- Sådan lidt lissom at vinde på snyd

Men det er jo det samme for alle. Det handler jo bare om at få flest til at stemme og for netsiden handler det om at de får en masse til at gå ind på deres side, så mon ikke det er helt bevidst?

Lidt ligesom tour de france da Bjarne Riis vandt, det var ikke snyd da alle var dopede, han var stadig den bedste.

Anmeld

29. marts 2010

SpunkenJo

Bve skriver:

Men det er jo det samme for alle. Det handler jo bare om at få flest til at stemme og for netsiden handler det om at de får en masse til at gå ind på deres side, så mon ikke det er helt bevidst?

Lidt ligesom tour de france da Bjarne Riis vandt, det var ikke snyd da alle var dopede, han var stadig den bedste.

Tjaaa, sådan kan man jo osse se på det......

Holder nu stadig på, at "fair-play" bare er federe!
- Osse i cykelsporten

Anmeld

29. marts 2010

Honningblomst

SpunkenJo skriver:

Tjaaa, sådan kan man jo osse se på det......

Holder nu stadig på, at "fair-play" bare er federe!
- Osse i cykelsporten

Jo, men jeg tror nu det er det der er tanken bag, at alle går ud og reklamerer og får en masse til at klikke ind...de er da sikkert helt ligeglade med børnene og hvem der faktisk er kønnest.

Anmeld

29. marts 2010

SpunkenJo

Bve skriver:

Jo, men jeg tror nu det er det der er tanken bag, at alle går ud og reklamerer og får en masse til at klikke ind...de er da sikkert helt ligeglade med børnene og hvem der faktisk er kønnest.

Men ændrer stadig ikke på, det er unfair, over for dem, som deltager for at vinde på ærlig vis, og bliver overhalet af dem med flest venner på nettet......

Anmeld

29. marts 2010

Honningblomst

SpunkenJo skriver:

Men ændrer stadig ikke på, det er unfair, over for dem, som deltager for at vinde på ærlig vis, og bliver overhalet af dem med flest venner på nettet......

Tjo...men måske man lige skal tænke over tanken bag sådan en konkurrence, hvem det er der vinder mest jeg synes lige meget hvad at sådanne konkurrencer er helt åndsvage, da alle synes egne børn er skønnest.. og dermed er alle børn vindere... kan ikke forstå konceptet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.