De der "stem på mit barn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Halbschön

Muffi . skriver:

Jeg kan sagtens forstå i gerne vil deltage i foto konkurrencer mm   Det generer mig heller ikke der dukker en enkelt op i ny og næ der spørger om man vil stemme , jeg stemmer dog aldrig ...  Men som det var i går der blev det for meget . Hver anden tråd på forsiden handlede om man ville stemme på ens barn  

Til dels vil jeg give dig ret.. Der dukkede rigtig mange op igår.... Men jeg synes da ikke det er værre end dengang hvor RIGTIG mange lavede en anonym tråd "Gæt hvem jeg er" "Gæt hvor gammel jeg er "... Det var da ligeså træls, når det ikke blev i én tråd, men der blevet lavet en ny tråd hver gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Lady Marion <3

Renée88 skriver:

Til dels vil jeg give dig ret.. Der dukkede rigtig mange op igår.... Men jeg synes da ikke det er værre end dengang hvor RIGTIG mange lavede en anonym tråd "Gæt hvem jeg er" "Gæt hvor gammel jeg er "... Det var da ligeså træls, når det ikke blev i én tråd, men der blevet lavet en ny tråd hver gang...

Jo det bev også ret hurtigt træls og det blev også kommenteret

Anmeld

29. marts 2010

otlitrom

Renée88 skriver:

Det gør det da helt sikkert... Og det fik jeg da vist ikke lige skrevet igår.... Men alligevel synes jeg da at man kunne gætte hvad det var, fordi alle indlæggende handlede om det igår..

Jeg holder bare musen over titlen på tråden, for så kommer der en lille boks frem, hvor man lige kan læse det første af tråden, hvis jeg er i tvivl.. Synes selv det er lidt træls, når 250 læser min tråd og der kun er 1 svar.. Men altså.. Nogle gange har man bare ikke nogle kloge ord at komme med Dét skal ikke ødelægge den gode stemning.

Og egentlig fede præmier man kan vinde!

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

kitty skriver:

Jeg holder bare musen over titlen på tråden, for så kommer der en lille boks frem, hvor man lige kan læse det første af tråden, hvis jeg er i tvivl.. Synes selv det er lidt træls, når 250 læser min tråd og der kun er 1 svar.. Men altså.. Nogle gange har man bare ikke nogle kloge ord at komme med Dét skal ikke ødelægge den gode stemning.

Og egentlig fede præmier man kan vinde!

Lige præcis, det er sådan jeg "sorterer" igennem, hvad jeg gider at læse og hvad jeg ikke gider at læse...

Ja, synes da også det er nogle ret fede præmier, var da helt sikkert en af grundene til, at jeg meldte ham til

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

Muffi . skriver:

Jo det bev også ret hurtigt træls og det blev også kommenteret

Det er jeg så gået glip af....

.....men igen.. Behøver det at blive kommenteret i en tråd som denne? For der skal vel være plads til os alle?? Sålænge det ikke er stødende indlæg og tråde, så kan jeg ikke, at man behøver kommentere på det. Vi er alle forskellige, og har alle vores forskellige behov for at skrive indlæg... Om det så handler om det ene eller det andet..

Håber du forstår

Anmeld

29. marts 2010

JustAnotherName

Jeg er helt enig.
Af samme grund skrev jeg også overskriften "stem på Celina", for så ved folk godt, hvad indlæget handler om, og kan selv vælge om de vil springe det over.

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

Renée88 skriver:

Det er jeg så gået glip af....

.....men igen.. Behøver det at blive kommenteret i en tråd som denne? For der skal vel være plads til os alle?? Sålænge det ikke er stødende indlæg og tråde, så kan jeg ikke, at man behøver kommentere på det. Vi er alle forskellige, og har alle vores forskellige behov for at skrive indlæg... Om det så handler om det ene eller det andet..

Håber du forstår

Jamen jeg forstår udemærket  og bare fordi jeg ikke er til det kan andre sagtens være det   Syntes bare det er irriterende at der er så mange der dukker op inden for et par timer og det ville være rart hvis overskriften hed ,, billedafstemning

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

Muffi . skriver:

Jamen jeg forstår udemærket  og bare fordi jeg ikke er til det kan andre sagtens være det   Syntes bare det er irriterende at der er så mange der dukker op inden for et par timer og det ville være rart hvis overskriften hed ,, billedafstemning

Som Kitty skrev.. Så kan man køre musen hen over indlægget, og læse de første par linier om indlægget..Så behøver man ikke klikke ind og læse det.. Det er sådan jeg selv ser om det er noget jeg vil læse eller ej

Anmeld

29. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes ærligt talt bare det er noget pjat med at man beder folk om at stemme på ens barn til sådanne konkurrencer.

Ideen med f.eks. "dk's sødeste barn" er jo ikke at man skal skrabe så mange stemmer sammen fra forskellige forums, facebook etc.

Ideen er jo at det sødeste barn skal vinde, så kan ikke lade være med at synes det er lidt snyd.

Anmeld

29. marts 2010

Lady Marion <3

Renée88 skriver:

Som Kitty skrev.. Så kan man køre musen hen over indlægget, og læse de første par linier om indlægget..Så behøver man ikke klikke ind og læse det.. Det er sådan jeg selv ser om det er noget jeg vil læse eller ej

Ja det er self. rigtigt   Den funktion bruger jeg da ind i mellem   Ikke altid man tænker over den ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.