Hvornår besluttede i jer for projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Kala

Vi havde været sammen i 6 år, da jeg smed p-pillerne og jeg blev gravid med det samme :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Diana...

Pia. skriver:

Jamen min historie er jo så lidt anderledes end jer andres men da slet ikke dårlig af den grund.

Jeg blev kæreste med min mand i Marts 1998

flyttede sammen i april 1998

Var planlagt gravid allerede maj 1998 (vi havde bare de samme drømme og tanker omkring at få børn, og så passede vi sammen på alle områder)

forlovet i juni 1998

gift 7 nov. 1998

og i feb. 1999 får vi vores første søn Mikkel

så da vi har 1 års dag er vi allerede forældre til en skøn lille dreng og stadig smask nyforelsket..

i okt. 02 kommer vores datter Mille

og i feb. 2006 kommer vores anden søn Mads.

Knus Pia.

Ja vores minder meget om jeres flyttet sammen efter 3 måneder blev gravid planlagt efter 6 måneder gift til Lucas dåb så det var os meget hurtigt :) 

Og vi er stadig ny forelsket og er igang med nr 2 :) 

Anmeld

23. marts 2010

Mettemus

Vi har været sammen i ca. 1½ år nu hvor vi bevidst er gået i gang med projekt baby. Mine to mislykkede graviditeter har ikke været planlagte, men velkomne

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Ca 1,5år. VI var hurtige. HI hi

Anmeld

24. marts 2010

Lotus86

Vi har været sammen i 5 år, og jeg smed p-pillerne i sidste måned..

Det lyder nok underligt, men jeg vil ikke kalde det "projekt-baby", for os er det mere "projekt-smid-p-pillerne", men det er også fordi det stadig er så nyt, og lidt skræmmende, og jeg tænker, at hvis vi bare tager det helt med ro, og ikke fokusere på det hele tiden, så kommer det nok helt af sig selv

Anmeld

24. marts 2010

Sofia

Min kæreste og jeg har været sammen i 5.5 år, og jeg smed p-pillerne i november 2009. Har endnu ikke været så heldig at få de to streger, men jeg venter med spænding og længsel. Vi har boet sammen i 2.5 år, og jeg ved at han bliver en fantastisk far. Det føles som det helt rigtige tidspunkt, vi har valgt.

Anmeld

24. marts 2010

Berg

Vi var unge da vi mødte hinanden så vi ventede 8 år inden vi overvejede at få børn.

Vi ville først have uddannelse, fast arbejde og boligforhold i orden først. Jeg var 25 år da jeg fik mit første barn og det synes jeg selv var meget passende (selvom jeg har en fornemmelse af at der er mange unge mødre herinde).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.