Hvornår besluttede i jer for projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Bavianis

3rollinger skriver:

Vi havde vaeret sammen i lige knap 5 aar inden vi startede paa projekt baby. Men paa det tidspunkt skulle det ogsaa helst have vaeret igaar for mit vedkommende.

Jeg kan bare kopiere dette;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Kvindemin

Vi havde IKKE været sammen et år før vi fik vores datter. Og nu venter vi nr. 2, 3 år efter

Anmeld

23. marts 2010

NoName

ca 3,5 år.

Og vi skal være forældre til Juli 2010 hvor vi har været sammen i ca 5 år til terminen.

NoName 21+6

Anmeld

23. marts 2010

Rikkemor89

Da jeg lige sad & læste alle beskederne tænkte jeg, er det kun os der er hurtige, men det fandt jeg da ud af at det var det ikk .. (: Men oss lige meget hvis det kun var os .. Jeg mødte min kæreste den 12 sep 08, der sagde jeg til ham a jeg ikk kunne tåle p-piller eller gummi, så hvis vi skulle have noget sammen & det skete skulle han oss være klar til at sige b, om mandagen den 15 sep, der snakkede vi om det, der sagde han at han gerne ville være far til mit barn, så vi havde vært kærester i 3 til 4 dage så snakkede vi om barn.. & begynde også mandag med at prøve.. Mandag den 10 aug 09 fandt vi så ud af at vi skal være forældre, skal føde den 14 april 2010 (:

Anmeld

23. marts 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Hvor længe havde du og din kæreste været sammen, da I besluttede jer for at sætte projekt baby i værk?

vi havde kendt hinanden i 1 1/2 år. de første ca 8 mdr var det mest for sjovt og vi vidste ikke lige om vi skulle være kærester, men det blev vi og vi har en dejlig datter på 3 1/2 måned.

jeg synes bestemt ikke man behøver at have været sammen i 5, 7 eller 10 år før man får børn. det kan gå lige så godt/skidt hvis man kun har kendt hinanden i få måneder eller et års tid.

Anmeld

23. marts 2010

Margorie

Jeg blev gravid da vi havde været kærester i 3 mdr. Ikke just planlagt- men vi blev glade og har nu en skøn datter på 2 år.. Nu har vi været sammen i 3 år

Anmeld

23. marts 2010

MyBaby

Ja, altså vi havde været sammen i næsten 8 år, da vi satte projekt baby igang - det lykkedes i 2. forsøg, så nu har vi været sammen i lidt over 8 år og venter vores første barn indenfor de næste par uger.

Det skal så lige tilføjes, at vi fandt sammen da vi var 17 og 18 år gamle, så der var lige nogle uddannelser osv. der skulle overståes, inden vi kom hertil. Jeg synes egentlig, vi på mange måder er blevet voksne sammen, så for os har det været en helt fantastisk proces at nå hertil, hvor vi lige om snart skal være forældre

Nina

Anmeld

23. marts 2010

Bayze

MariaJ skriver:

I fem år. Den lange tid skyldtes dog blandt andet at vi fra starten boede i hvert sit land og "pendlede" mellem Danmark og Tyskland i flere år indtil vi fik fælles hjem i Norge. Vi var begge i gang med uddannelse i hvert sit land og ventede til vi var færdige med at flytte sammen. Der endte med at gå to år mere, fordi jeg fik tilbudt nyt arbejde lige omkring det tidspunkt vi havde planlagt at gå i gang med projekt baby. Jeg var næsten lige begyndt på et andet arbejde, så fik udsat startdatoen næsten et år, og endte med at udsætte projekt baby igen fordi jeg ikke ville på barsel fra jobstart og også godt lige ville i gang med jobbet før jeg kom og meddelte at jeg var gravid. Til sidst kom baby dog nærmest af sig selv, uden at vi for alvor var gået i gang med at prøve  

Maria

Nej, hvor skægt - sådan skete det også for os. Flytninger, jobskifte, udskydelser og planlægning, tiden gik og pludselig var jeg bare gravid og så måtte alt det andet lige som bare indrette sig!

Thank god for "højere magter" for sådan nogle "gamle planlæggere" som os hva´

Anmeld

23. marts 2010

Mor til L&S

Ikke så længe - lige knap et år! Jeg blev gravid efter 1 forsøg og venter nu en lille prinsesse om en uges tid og vi har været sammen i 1 1/2 år. Alt sammen planlagt

Anmeld

23. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi havde været sammen i 2 år og boet sammen i 1,5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.