Hvornår besluttede i jer for projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.652 visninger
46 svar
0 synes godt om
23. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvor længe havde du og din kæreste været sammen, da I besluttede jer for at sætte projekt baby i værk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

Laulund87

Vi havde været sammen lidt over 4 år

Anmeld

23. marts 2010

MariaJ

I fem år. Den lange tid skyldtes dog blandt andet at vi fra starten boede i hvert sit land og "pendlede" mellem Danmark og Tyskland i flere år indtil vi fik fælles hjem i Norge. Vi var begge i gang med uddannelse i hvert sit land og ventede til vi var færdige med at flytte sammen. Der endte med at gå to år mere, fordi jeg fik tilbudt nyt arbejde lige omkring det tidspunkt vi havde planlagt at gå i gang med projekt baby. Jeg var næsten lige begyndt på et andet arbejde, så fik udsat startdatoen næsten et år, og endte med at udsætte projekt baby igen fordi jeg ikke ville på barsel fra jobstart og også godt lige ville i gang med jobbet før jeg kom og meddelte at jeg var gravid. Til sidst kom baby dog nærmest af sig selv, uden at vi for alvor var gået i gang med at prøve  

Maria

Anmeld

23. marts 2010

Stumpen

Vi havde været sammen i 2,5 år..

Anmeld

23. marts 2010

Sofiedk

Vi besluttede os da vi havde været sammen i 3 år og boet sammen i 2½ år Vi gjorde så ikke noget specielt for det det første års tid, men her det sidste år har vi godt nok kæmpet, så forhåbentlig når vi at være gravide inden vores 5 års dag til nov

Anmeld

23. marts 2010

mrsMary

3- 4 år. Første gang jeg blev gravid (på p-piller) fik jeg en abort "for jeg skulle sku' ikke have børn" - åh gud, hvor umodent!

Anden gang (med spiral) blev vi enige om, at en abort mere ikke var til at bære. Og så glædede jeg mig til at få et barn :-). I dag er datter 6 år.

Vores datter har plaget i mange år for at få en lillebror/-søster og først nu - lige inden aldersdeadline! - har vi taget os sammen til nr. 2. Og jeg har først erkendt nu, at en nr. 3 er et stort ønske, men nok ikke muligt pga. alder :-(

Hvorfor det med børn har været så 'uplanlagt' hænger nok sammen med en vennekreds, som primært er uden børn (nogle er først startet nu) og en del singler..... jobs med mange timer....frihedstrang osv.osv.

Mit råd er: kom igang, før det er for sent, selvom det ALDRIG lige er det rette tidspunkt!

Anmeld

23. marts 2010

DLM

vi har været sammen 9 år og venter vores første barn (en dreng) den 2 juli på faderens fødselsdag

Anmeld

23. marts 2010

DK

Vi talte om børn da vi havde været kærester i 3 år. Vi blev enige om at gå i gang men fortrød igen.

Nu har vi været kærester i 4 år og er igang med projekt babyt på 2. mdr nu!

Anmeld

23. marts 2010

Mette.

Vi besluttede at gå i gang med projekt baby da vi havde været sammen godt 1 år ..

Jeg blev gravid efter 14 dage på vores bedste ferie sammen, i New York.. 

Anmeld

23. marts 2010

3rollinger

Vi havde vaeret sammen i lige knap 5 aar inden vi startede paa projekt baby. Men paa det tidspunkt skulle det ogsaa helst have vaeret igaar for mit vedkommende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.