Hvornår besluttede i jer for projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

Karo

Anonym skriver:

Hvor længe havde du og din kæreste været sammen, da I besluttede jer for at sætte projekt baby i værk?

Martin og jeg havde været sammen i 10 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

8 år,  men den første var ikke planlagt

Anmeld

23. marts 2010

Jibbe

Efter 6 år... Vi var også "kun" 19 og 20 år da vi mødtes og havde lige nogle uddannelser vi ville have gjort færdige først og da kæresten havde været færdig i 1 år og jeg i ½ år så gik vi igang...

Har termin 1 august

Anmeld

23. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hvor længe havde du og din kæreste været sammen, da I besluttede jer for at sætte projekt baby i værk?

hmmm  ja vi nåede så slet ikke at sætte det i gang, da vores datter egentlig ikke var helt planlagt...vi havde været kærester i 10 mdr., da jeg blev gravid

Anmeld

23. marts 2010

Pia.

Jamen min historie er jo så lidt anderledes end jer andres men da slet ikke dårlig af den grund.

Jeg blev kæreste med min mand i Marts 1998

flyttede sammen i april 1998

Var planlagt gravid allerede maj 1998 (vi havde bare de samme drømme og tanker omkring at få børn, og så passede vi sammen på alle områder)

forlovet i juni 1998

gift 7 nov. 1998

og i feb. 1999 får vi vores første søn Mikkel

så da vi har 1 års dag er vi allerede forældre til en skøn lille dreng og stadig smask nyforelsket..

i okt. 02 kommer vores datter Mille

og i feb. 2006 kommer vores anden søn Mads.

Knus Pia.

Anmeld

23. marts 2010

TbCp

Vi havde været sammen i 10 mdr.

Anmeld

23. marts 2010

Mira0911

Planlagt.. 3 mdr efter vi fandt sammen....

Anmeld

23. marts 2010

Pige2009

Lauras far og jeg havde kendt hinanden i 3 uger, da jeg blev gravid, så det var en temmelig stor Kinderüberraschung

K.h. Linda

Anmeld

23. marts 2010

Leneur

Pyh, jeg slår vist alle rekorder, for allerede efter 3 uger satte vi projekt baby igang. Var 35 år på det tidspunkt men der gik så også næsten 7 mdr. inden der var gevinst. Et halvt år efter jeg blev gravid vælger jeg så at forlade manden, da jeg slet ikke kunne se et barn vokse op i de omgivelser han var en del af men må sige at det jeg har fået Silje er det bedste jeg har præsteret og den næstbedste beslutning i mit liv var at forlade hendes far, for på trods af vi nu skal i retten ang. faderskabet er der altså kommet mere ro på mit liv og dermed kan jeg være en bedre mor end hvis jeg stadig havde været sammen med faren.  

Anmeld

23. marts 2010

otlitrom

Vi havde været sammen 2 år og 4 mdr. Nu, efter 4½ år sammen, venter vi stadig på at der er gevinst. Vi begynder i fertilitetsbehandling, når vi har fået brev fra klinikken....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.