Hvornår besluttede i jer for projekt baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2010

MariaJ

mrsMary skriver:

3- 4 år. Første gang jeg blev gravid (på p-piller) fik jeg en abort "for jeg skulle sku' ikke have børn" - åh gud, hvor umodent!

Anden gang (med spiral) blev vi enige om, at en abort mere ikke var til at bære. Og så glædede jeg mig til at få et barn :-). I dag er datter 6 år.

Vores datter har plaget i mange år for at få en lillebror/-søster og først nu - lige inden aldersdeadline! - har vi taget os sammen til nr. 2. Og jeg har først erkendt nu, at en nr. 3 er et stort ønske, men nok ikke muligt pga. alder :-(

Hvorfor det med børn har været så 'uplanlagt' hænger nok sammen med en vennekreds, som primært er uden børn (nogle er først startet nu) og en del singler..... jobs med mange timer....frihedstrang osv.osv.

Mit råd er: kom igang, før det er for sent, selvom det ALDRIG lige er det rette tidspunkt!

Vi er også "gamle", men håber nu stadig at vi kan nå en nummer to og måske en nummer tre, hvis vi stadig orker tanken om det efter at have fået den første. Vi kender mange der har fået børn sent, så ikke det stadig kan lykkes for jer, hvis I vil have en tredje.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2010

CreaKids

Faktisk mindre end 6 måneder efter vi havde mødt hinanden.

Første gang gik det dog galt med graviditeten. Så det tog lidt tid før at det lykkes - og det var nok i den sidste ende det bedste, da vi først her var virkelige parat til det ansvar det er.

Anmeld

23. marts 2010

grinbidderen

kæresten og jeg havde snakket om at vi min skulle have været sammen i 1 år før vi skulle begynde at tænke på børn men da vi havde været sammen 2 måndner fandt vi ud af at jeg var 1 månede henne i graviditetet og vores søn er nu snart 1½ år.. og vi fortryder ikke vi fik ham såå hurtigt..

Anmeld

23. marts 2010

bonnie81

vi startede projekt baby da vi havde været sammme liidt over 1 år og vi venter en lille pige til maj

Anmeld

23. marts 2010

CarinaSB

vi begyndte med projekt baby på vores 1 års dag .. :) Og jeg fødte 1 mdr og 14 dage før vores 2 års dag :)

Anmeld

23. marts 2010

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hvor længe havde du og din kæreste været sammen, da I besluttede jer for at sætte projekt baby i værk?

Vi har været sammen i 11år og lidt til.. Projekt baby kører snart på 9. år uden held.. Så jeg ved det snart er vores tur..

Anmeld

23. marts 2010

Vidunderligeunger

vi startede da vi havde været kærester i et ½ år.. Vi havde kendt hinanden i 1½, sådan on-off. Men der skulle det bare være, og har det rigtig godt med min beslutning

Anmeld

23. marts 2010

mek-83

Vi havde ikke været sammen mere end ca 5 mdr før jeg bliv gravid  Det var ikke et projekt som sådan, men vi havde allerede fra start af snakkede om at vi gerne ville have børn, og gerne inden for den nærmeste fremtid, så han er 100% ønsket

Nu glæder vi os bare til at møde ham.

Maria 33+6

Anmeld

23. marts 2010

Mille83

Vi startede slet ikke på projekt baby, men 3 mdr efter vi blev kærester fandt jeg ud af at jeg var gravid, og idag er der ca.2 mdr til jeg skal føde.

Selvom det er gået stærkt fortryder jeg ikke, overhovedet

Anmeld

23. marts 2010

oo

hmm...16 måneder må det have været. vi blev kærester i januar 2006, blev gift i juli 2006 og startede projekt baby i maj 2007. og nu skal vi være forældre i oktober 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.