Hvor tager I hen på sommerferie..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

oo

Eva skriver:

Drt lyder godt nok også hyggeligt..

Jeg er heller ikke til badeferie, ville helst storbyferie med drengene og ud og opleve, se, smage og lugte det hele... men de to små er lige små nok endnu.

Men jeg tænker lidt højskole måske...kan bare ikke lige finde et enligforælder kursus..

knus..

nåhja! god ide! vi skal på Rød Sommerlejr med vores unger i hvert fald...men det kan være det er lige rødt nok til jer? de har i hvert fald en masse aktiviteter for ungerne osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

nåhja! god ide! vi skal på Rød Sommerlejr med vores unger i hvert fald...men det kan være det er lige rødt nok til jer? de har i hvert fald en masse aktiviteter for ungerne osv

Næ, det tror jeg som godt jeg kunne finde på...

Anmeld

21. marts 2010

oo

Eva skriver:

Næ, det tror jeg som godt jeg kunne finde på...

jeg har ikke været afsted endnu, men vi har et par venner der altid er afsted, og de fortæller at det er superhyggeligt og socialt - og man skal jo ikke sidde og diskuterer politik i endeløse baner

Anmeld

21. marts 2010

Diana...

Jamen vi skal til det varme hvor hen ved vi ikke da det skal være en overraskelse til den dag vi skal afsted :) Men det min mor der fylder 50 og har inviteret os alle ud og rejse så der kommer det kun til at koste os lommepengene og hvormeget det er endnu ved vi ikke endnu :)

Og så skal vi NOK i sommerhus i tyskland med min yngste søster hun er på ferie her ovre 1 uge hver sommer og så snakket vi om at i år ville vi tage i sommerhus i tyskland hvis vi kan finde et billigt et :) 

Så der ved jeg heller ikke hvad det kommer til at koste endnu :)

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

jeg har ikke været afsted endnu, men vi har et par venner der altid er afsted, og de fortæller at det er superhyggeligt og socialt - og man skal jo ikke sidde og diskuterer politik i endeløse baner

Lyder virkelig hyggeligt....jeg har lige læst om femø kvindelejr, det lyder også super godt og så er det tilmed billigt..

Anmeld

21. marts 2010

oo

Eva skriver:

Lyder virkelig hyggeligt....jeg har lige læst om femø kvindelejr, det lyder også super godt og så er det tilmed billigt..

ja! det var den jeg ikke kunne komme i tanker om til dig...godt du selv kom på det. det kiggede jeg også på sidste sommer og tænkte at det lød rigtig hyggeligt

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

ja! det var den jeg ikke kunne komme i tanker om til dig...godt du selv kom på det. det kiggede jeg også på sidste sommer og tænkte at det lød rigtig hyggeligt

Der var lige en anden der nævnte det.. men min store dreng er et år for gammel... men tænker at han nok sagtens kan ligne en på tolv år, for ville ikke bryde mig om at tage afsted uden ham..

Anmeld

21. marts 2010

oo

Eva skriver:

Der var lige en anden der nævnte det.. men min store dreng er et år for gammel... men tænker at han nok sagtens kan ligne en på tolv år, for ville ikke bryde mig om at tage afsted uden ham..

øv nej, det ville ikke være så sjovt at skulle efterlade ham

Anmeld

21. marts 2010

Ranarupta

Jeg aner simpelthen ikke, hvad vi skal.

Jeg har termin d.19/6 og har ikke ville arrangere ferie, da jeg ikke har en anelse om, hvad Bønne er for et barn. 
Jeg har i hvert fald ikke lyst til at tage på ferie med et evt. skrige-barn 

Men skulle alt gå nogenlunde fint, så lejer vi nok et lille sommerhus på Sjælland, så vores familier også lige kan komme på besøg til en grillaften

Min svigerfamilie har et gammel faldefærdigt sommerhus i Vejers - sådan et med udendørs bad... 
Det er bare så hyggeligt og har så meget historie. Men lige denne sommer har jeg ikke lyst til at bruge sommeren dér - tror jeg. 

Alt i alt: jeg er super-vag mht. hvad jeg har lyst til i år! (Men her og nu savner jeg sommer og sol - ligesom de fleste andre...)

Anmeld

21. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

og hvad koster det jer, med lommepenge?

Jeg sidder og tænker ferie og snakker med drengene om hvad vi skal finde på i år...vi er ikke til varme, men hvad pokker skal vi så...og hvad har vi råd til..

Hvad skal I?

Knus..

Vi skal en uge til Bornholm- desværre lige når Filuca er startet i skole, men min bror skal giftes derovre, og Thomas har aldrig været der og jeg har ikke været der i mange år, så vi snupper en uge der:-)

Hvad vi ellers skal sådan i længere tid ved jeg ikke... Tror vi køber årtskort til Fårup sommerland, det er altid et hit, ungerne elsker det:-)

Ellers er der en park med dyr nede på Djursland vi har snakket om, og ja, det bliver nok mest 1-2 dages ture i år:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.