Hvor tager I hen på sommerferie..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

oo

vi er altid herhjemme i skoven og i københavn en uges tid hos venner og familie når der er børn i en lidt større aldersgruppe er planen, at vi vil tage på historiske rundture...enten i danmark eller i udlandet. vi er slet heller ikke til badeferie osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

myprincess

Vi skal til hovedstaden Sarajevo i Bosnien og så til Montenegro oppe i bjergene Vi giver cirka 12.000 men vi bor og spiser gratis Så det kun hvis vi vil ud spise på restuarent vi betaler selv og ellers så shopper vi bare helt vildt

Anmeld

21. marts 2010

myprincess

Når ja sidste år var vi væk 5 uger, men i år tager vi kun 3 uger 5 uger væk hjemmefra var lige i overkanten

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

vi er altid herhjemme i skoven og i københavn en uges tid hos venner og familie når der er børn i en lidt større aldersgruppe er planen, at vi vil tage på historiske rundture...enten i danmark eller i udlandet. vi er slet heller ikke til badeferie osv

Drt lyder godt nok også hyggeligt..

Jeg er heller ikke til badeferie, ville helst storbyferie med drengene og ud og opleve, se, smage og lugte det hele... men de to små er lige små nok endnu.

Men jeg tænker lidt højskole måske...kan bare ikke lige finde et enligforælder kursus..

knus..

Anmeld

21. marts 2010

NoName

Vi skal til Bornholm, på vores nok sidste uplanlagte ferie.

Vores ferier plejer at koste mellem 8 og 10.000 kroner inkl brændstof. Vi kører selv, er ikke så meget til charter, men det kan jo sagtens ændre sig.

NoName 21+4

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

noname skriver:

Vi skal til Bornholm, på vores nok sidste uplanlagte ferie.

Vores ferier plejer at koste mellem 8 og 10.000 kroner inkl brændstof. Vi kører selv, er ikke så meget til charter, men det kan jo sagtens ændre sig.

NoName 21+4

Bornholm er da også bare det skønneste sted...vi har været derover flere gange og drengene elsker det...) tænker bare det blive lidt ensomt mig og ungerne alene i sommerhus, men måske jeg skulle tænke camping...

Men ja, Bornholm er skøn...

Anmeld

21. marts 2010

NinaNymannMadsen

vi skal på camping i silkeborg på en campingplads der hedder askhøj camping i en uge med mine forældre de betaler noget af hytten mens vi selv betaler resten og så skal der jo også være lommepenge til at hygge sig for... men det skal nok blive sjovt det er vores første ferie sammen som forældre

Anmeld

21. marts 2010

frk Jensen

Eva skriver:

Bornholm er da også bare det skønneste sted...vi har været derover flere gange og drengene elsker det...) tænker bare det blive lidt ensomt mig og ungerne alene i sommerhus, men måske jeg skulle tænke camping...

Men ja, Bornholm er skøn...

er der ikke noget camping ferie for single forældre??? syns da jeg har set et sted... mega smart... Så er man sammen med andre der er i samme båd, men har man brug for at trække sig lidt væk, kan man også det

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

BetinaMørk skriver:

er der ikke noget camping ferie for single forældre??? syns da jeg har set et sted... mega smart... Så er man sammen med andre der er i samme båd, men har man brug for at trække sig lidt væk, kan man også det

Det ved jeg slet ikke...kunne være fedt, må jeg da lige få undersøgt....

Anmeld

21. marts 2010

Stumpen

I år tager vi på en dags ture, da jeg har været på barsel og ingen feriepenge har.. (er pt arbejdsløs efter endt barsel, men håber at det ændre sig)

Men vi har snakket om en dag i legoland, givskud og jesper hus blomsterpark... Så tænker jeg lidt om vi skal invadere min morbrors hjem nogle dage i Aalborg og tage i zoo og tivoli deroppe...

Men ellers vil det foregå herhjemme -ved havet, i skoven og Jyllands miniparkzoo, da vi bor 15 min kørsel derfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.