Hvor tager I hen på sommerferie..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.243 visninger
62 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Honningblomst

og hvad koster det jer, med lommepenge?

Jeg sidder og tænker ferie og snakker med drengene om hvad vi skal finde på i år...vi er ikke til varme, men hvad pokker skal vi så...og hvad har vi råd til..

Hvad skal I?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Anita80

I år bliver vi hjemme og hygger i haven med venner og grill aftener... Tager på ture til sommerlande og zoo og stranden...

Manden har ikke fundet nyt arbejde endnu så vi ved ikke engang om vi har sommerferie sammen så vi gør det på denne måde...

Så får vi heller ikke noget planlagt som alligevel ikke kan lade sig gøre..

Anmeld

21. marts 2010

nannanadja

vi skal bestille vores sommerferie i næste måned og vi skal til disney land eller spanien... vi regner med det blir disney land- de har nogle pakke tilbud hvor man får 2 dage gratis med. to voksne og to børn er fra 9000kr..

vi har også kigget lidt på spanien od for 2 voksne og 2 børn kan man komme afsted for omkring 10-12000kr med fly og holel.

Anmeld

21. marts 2010

frk Jensen

Eva skriver:

og hvad koster det jer, med lommepenge?

Jeg sidder og tænker ferie og snakker med drengene om hvad vi skal finde på i år...vi er ikke til varme, men hvad pokker skal vi så...og hvad har vi råd til..

Hvad skal I?

Knus..

Jeg skal arbejde og arbejde i ferien... jeg er så heldig at hoppe fra en uddannelse og videre på semi og får ikk en klejne udbetalt i to mdr

Men men men, Marcus skal med mine forældre på camping nogle dage hvor jeg så kommer og tilbringer et par dage med dem... Det må være et hit at kunne sidde i en sandkasse hele dagen når man er knap to år

Til oktober har mine søde forældre så inviteret os med på afbudsrejse en uge Der skal vi kun have lommepenge med, men regner med ca at spare 4000 sammen.. det må være fint til mig og marcus en uge!

krammer

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

nannanadja skriver:

vi skal bestille vores sommerferie i næste måned og vi skal til disney land eller spanien... vi regner med det blir disney land- de har nogle pakke tilbud hvor man får 2 dage gratis med. to voksne og to børn er fra 9000kr..

vi har også kigget lidt på spanien od for 2 voksne og 2 børn kan man komme afsted for omkring 10-12000kr med fly og holel.

Ja, det er desværre tit sådan noget familie noget, der er ikke meget der tager hensyn til en voksen og flere børn... synes det er svært at finde noget, men leder..

Og det er da ellers ikke så dyrt, dte I har fundet...men Disney land er det ikke et levende mareridt med alle de mennesker?

Knus..

Anmeld

21. marts 2010

MarleneH

Vi tager en uge i luksus sommerhus i blåvand og det med lomme penge blir nok bare hvad vi når at få sparet op 

Knus Marlene

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

BetinaMørk skriver:

Jeg skal arbejde og arbejde i ferien... jeg er så heldig at hoppe fra en uddannelse og videre på semi og får ikk en klejne udbetalt i to mdr

Men men men, Marcus skal med mine forældre på camping nogle dage hvor jeg så kommer og tilbringer et par dage med dem... Det må være et hit at kunne sidde i en sandkasse hele dagen når man er knap to år

Til oktober har mine søde forældre så inviteret os med på afbudsrejse en uge Der skal vi kun have lommepenge med, men regner med ca at spare 4000 sammen.. det må være fint til mig og marcus en uge!

krammer

Lyder da rigtig godt, trods det at du skal arbejde...øvøv..

Mine forældre har også inviteret os med på ferie, men jeg kan ike lige rumme at skulle på ferie med mine forældre...ikke at jeg har et dårligt forhold til dem, men det skulle gerne blive ved med at være godt.. men tror at de to store tager alene med dem i en uge...Konrad er for lille til en hel uge, endnu.

Anmeld

21. marts 2010

RumlesMor

Vi skal til Langelandsfestivalen. Var afsted sidste år, og vores datter ELSKEDE det. Afslapning, god musik, strand, camping og legeland. Perfekt!

I år har vi jo også Lillebror, og det skal derfor være så ukompliceret som muligt. Begge børn er gratis i billet-priser, da de er under 4 år. Så vi har givet 3.000 kr. for 2 voksne og 900 kr. for en campingplads m. strøm inkl. Campingvognen låner vi af svigerforældrene, så den er gratis i drift.

Dertil kommer mad og fornøjelse, men da vi laver maden selv i campingvognen er det ikke dyrere end alm. hverdagsmad. Så lommepenge går til is og måske en kold øl (til manden) - alt øvrig underholdning er jo betalt via billetten. Så synes faktisk det er billigt for sådan en uge!

Anmeld

21. marts 2010

NaFe

Her går turen 2 uger til Rhodos...Jeg skal bare have varme og kan ikke holde ud a være i danmark en hel sommer-.. Så her hjemme ses der vildt frem til d 20 juni....

Har brugt 6000 på rejsen og så ca 4000 i lommepenge

Anmeld

21. marts 2010

frk Jensen

Eva skriver:

Lyder da rigtig godt, trods det at du skal arbejde...øvøv..

Mine forældre har også inviteret os med på ferie, men jeg kan ike lige rumme at skulle på ferie med mine forældre...ikke at jeg har et dårligt forhold til dem, men det skulle gerne blive ved med at være godt.. men tror at de to store tager alene med dem i en uge...Konrad er for lille til en hel uge, endnu.

Jeg frygter os at skal afsted med hele den puklede, men vi er en stor familie der skal afsted så det går nok Kan altid smide marcus i en klapvogn og gå en tur hvis vi lige skal have et pusterum. Vi skal heldigvis bo hver for sig, så det går nok en lille uge håber jeg at kan overleve.. Det er sgu nok værre at min mormor også skal med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.