Hvor tager I hen på sommerferie..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Chalala85

Vi tager et uge til ren luksus i Tyrkiet, måske hopper mine svigere med. Vi holdte også ferie med dem sidste år i Tunesien. Det var super hyggeligt og elsker det, m så jeg synes faktisk det er fedt at holde ferie med dem.

Vi regner med at ferien koster ca 18799 det er i hvert faldet det vi har kigget på og så kommer lommepengene oveni. Det er forskelligt hvad vi bruger.

Sidste år brugte vi kun 7500 i lommepenge. Men Tunesien er også vildt billig så måske vi kan holde os på det samme i år, Tyrkiet er jo også billigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

trunte89

Vi holder altid ferie i danmark.

Vi har snakket lidt om svendborg (igen igen igen). Hvis det bliver til noget bliver det nok sådan at min mor, jeg og Sara er afsted en uge, og så kommer min kæreste i starten og slutningen. Måske. Ellers bliver det bare nogle ture rundt i landet.

Ellers har vi snakket om at tage til lalandia i billund først på efteråret. Bare uden for sæsonen hvertfald. Også med min mor.

Anmeld

21. marts 2010

otlitrom

Eva skriver:

Lige det første jeg fandt og det kan gøres billigere end det..

http://www.skanrejser.dk/traveloffer.cfm?product_Id=69755055

Knus..

Hold da op, dét var billigt

Tusind tak for linket!!

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Hold da op, dét var billigt

Tusind tak for linket!!

Det var så lidt...der er masser af den slags ture og har set dem ned til under 500kr, så det kan næsten ikke gøres billigere.

Anmeld

21. marts 2010

otlitrom

Eva skriver:

Det var så lidt...der er masser af den slags ture og har set dem ned til under 500kr, så det kan næsten ikke gøres billigere.

Du har givet mig blod på tanden, om man kan sige det sådan Jeg tror lige jeg kigger videre

Anmeld

21. marts 2010

sara4

myprincess skriver:

Vi skal til hovedstaden Sarajevo i Bosnien og så til Montenegro oppe i bjergene Vi giver cirka 12.000 men vi bor og spiser gratis Så det kun hvis vi vil ud spise på restuarent vi betaler selv og ellers så shopper vi bare helt vildt

misundelig misundelig min mand er fra bosnien og vi var i hans hjemby banja luca og kroatien sidste år. dette plejer at ligge fast hvert andet år. i år må vi blive hjemme. vi synes ikke vi vil ta afsted med et lille spædbarn. men næste år skal vi afsted igen og jeg har ønsket at tilbringe et par dage i sarajevo. kæmpe kulturel oplevelse er jeg sikker på. er du/i  dernede fra? 

Anmeld

21. marts 2010

Kristina V

http://www.fodboldhistorik.dk/bldk/bl.htm

Vi skal i dette luksus sommerhus i Blåvand. Det var vi også i sidste år, og det er bare super lækkert.

Vi gav 6413 for leje af huset

863 for slut rengøring

Og hold fast, 950 for forbrug på en hel uge.. Vi bruge vaskemaskine og tørretrumbler hver dag, vi var alle i poolen hver dag og i boblebadet. Jeg var i solarium, og så ellers alm. strøm forbrug. Vi var 6 voksne og 1 barn, så billigere en luksus ferie kunne vi vist ikke få.

Vi har altid været i blåvand hver sommer, men aldrig i så gennemført og lækkert et sommerhus som dette, så fra nu af er det en tradition i samme hus

Kan klart anbefale det..

Anmeld

21. marts 2010

Bavianis

Gregers og jeg skal en uge i sommerhus i starten af juni. Mine forældre har et lækkert sommerhus i Ålbæk (15 km syd for Skagen). Det ligger i 2. klitrække og stranden er af det fineste hvide sand, og vandet er klart. Jeg er højgravid til den tid, så det bliver dejligt at kunne slappe af og bade helt ugeneret.

Vi skal ikke give noget for ferien, da huset alligevel ikke er lejet ud.

Anmeld

21. marts 2010

HelleBelle

Vi skal en uge til Sverige i hytte med nogle venner med 2 børn, Malte er enebarn så vi prøver altid at finde på noget hvor han har mulighed for at lege med andre . Når han leger fra morgen til aften er mor her SÅ glad .

Vennerne mødte vi på en superhyggelig "bed ad breakfast" i Sverige forrige år, hvor alle ungerne legede sammen.

Det bliver nok en dag i High Chapperel og ellers bare HYGGE og afslapning, spil og rødvin og en tur i en skovsø

Prisen har jeg ikke styr på men det er lavbudget. Vi laver nok noget af maden hjemmefra da der er fryser, og det bliver hurtigt dyrt at spise ude hver dag. lejen på hytten deler vi jo med vores venner.

Vi har været i Sverige de sidste 2 år og jeg plejer bruge en del penge på tøj da de har udsalg på udsalgsvarerne der om sommeren, så Malte får et lille lager med hjem; og vi andre også lidt. Det er virkelig billigt!! Derudover bruger vi ikke så mange lommepenge.

Ellers ja så har vi årskort til legoland, og skal måske lidt rundt i sommerlandet danmark.

Helle der glææææder sig til Sverige, og som forresten skal en uge til tyrkiet i starten af juni med svigerfamilien....håber det bliver godt.......

Anmeld

21. marts 2010

HelleBelle

Bavianis skriver:

Gregers og jeg skal en uge i sommerhus i starten af juni. Mine forældre har et lækkert sommerhus i Ålbæk (15 km syd for Skagen). Det ligger i 2. klitrække og stranden er af det fineste hvide sand, og vandet er klart. Jeg er højgravid til den tid, så det bliver dejligt at kunne slappe af og bade helt ugeneret.

Vi skal ikke give noget for ferien, da huset alligevel ikke er lejet ud.

Det lyder som ren luxus i mine ører  håber vejret er med jer, det er sådan en skøn tid med glad forventning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.