Hvor tager I hen på sommerferie..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

NoName

Eva skriver:

Bornholm er da også bare det skønneste sted...vi har været derover flere gange og drengene elsker det...) tænker bare det blive lidt ensomt mig og ungerne alene i sommerhus, men måske jeg skulle tænke camping...

Men ja, Bornholm er skøn...

Camping lyder da som en super idé, er selv opvokset med camping. Der er altid andre børn at lege med. Ikke fordi man ikke gider sine søskende, men dem ser man jo til hverdag.

Glæder mig også helt vildt til at kommer derover, jeg har aldrig været der. Men er spændt på sejlturen, er ikke så go til det der sejle halløj + jeg er 7 mdr henne når vi skal afsted. Men er fast besluttet på at det bare skal blive en fantastisk ferie.

Majken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Honningblomst

noname skriver:

Camping lyder da som en super idé, er selv opvokset med camping. Der er altid andre børn at lege med. Ikke fordi man ikke gider sine søskende, men dem ser man jo til hverdag.

Glæder mig også helt vildt til at kommer derover, jeg har aldrig været der. Men er spændt på sejlturen, er ikke så go til det der sejle halløj + jeg er 7 mdr henne når vi skal afsted. Men er fast besluttet på at det bare skal blive en fantastisk ferie.

Majken

Det skal nok blive godt...jeg var også stor og tyk da vi var afsted en af gangene,...det betyder jo ikke noget.

Ja, camping er nemlig perfekt for børn, og så længe jeg ikke skal bi i telt så går det..

Anmeld

21. marts 2010

NoName

Eva skriver:

Det skal nok blive godt...jeg var også stor og tyk da vi var afsted en af gangene,...det betyder jo ikke noget.

Ja, camping er nemlig perfekt for børn, og så længe jeg ikke skal bi i telt så går det..

Griner, jeg er sQ heller ik så meget til de der telte, men hytter og campingvogne er bare super.

Anmeld

21. marts 2010

mek-83

Vi skal i år 14 dage til Jesperhus i jylland på camping

Vi har selv campingvogn og telt med til den store søn og han´s fætter.

Det koster os ca. 4300 kr for 14 dage og der er alle aktiviteterne også betalt, så det er helt vildt lækkert

Derudover har vi regnet med at tage ca. 7000 kr med i lommepenge, dvs til mad og hygge så det skulle jo nok være mere end rigeligt.

Maria 33+4

Anmeld

21. marts 2010

MariaJ

Eva skriver:

Drt lyder godt nok også hyggeligt..

Jeg er heller ikke til badeferie, ville helst storbyferie med drengene og ud og opleve, se, smage og lugte det hele... men de to små er lige små nok endnu.

Men jeg tænker lidt højskole måske...kan bare ikke lige finde et enligforælder kursus..

knus..

Højskole lyder som en rigtig god ide. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve engang. Der var også en herindefra der nævnte ølejr i en anden tråd. Det må også være både billigt og socialt.

Vi skal i sommerhus i Danmark i en uge i maj. Vi bor jo ikke i Danmark til daglig, så bruger det også som en mulighed for at samle familien. Jeg glæder mig vildt til den danske natur, græs og sand under tæerne og dansk mad (mmmm rundstykker med smør.....). Vi skal leje bil, så det ender nok med at løbe lidt op, da der jo også kommer en flyrejse oveni.

Ellers er jeg rigtig meget til varme, og hvis vi kan overskue det med babyen planlægger vi to uger i Frankrig senere på sommeren. Vi har ikke bestilt noget endnu, men har været på ferier i Italien de seneste år hvor vi har lejet bil og kørt lidt rundt til både bjerge, strande, storbyer og kultur, og det har været dyrt. Med baby regner jeg med vi vil holde os mere i ro, og bestille overnatning hjemmefra, men min erfaring er alligevel at det hurtigt løber op, hvis det ikke er en pakkerejse.

Maria

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

noname skriver:

Griner, jeg er sQ heller ik så meget til de der telte, men hytter og campingvogne er bare super.

Lige præcis...

Anmeld

21. marts 2010

Vidunderligeunger

da jeg har termin sidst i maj, så tror jeg ikke det bliver til meget andet end hygge herhjemme, vi skal jo lige lære at være familie. Men næste år, tager vi til nordkap 10 dage, der bor/arbejder min far og han gir biletten, så det bliver kun lommepenge vi skal tænke på

Anmeld

21. marts 2010

helora

Vi skal i sommerhus på Bornholm i en uge sammen med mine forældre (så kan min mand og jeg måske få en time eller to på egen hånd i ny og næ ). En anden uge har vi planer om at tage en tur rundt på Sjælland og Fyn og besøge venner og bekendte, som vi normalt ikke når at se så meget til. Den sidste uge slapper vi af herhjemme og akklimatiserer inden vi starter på arbejde og i børnehave igen.

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Vi har ikke planlagt noget i år endnu, jo ferien er lagt, men vi ved ikke hvad vi skal.

Sidste år lejede vi sommerhus på syd-langeland. Tog på ture til stranden og rundt på Langeland og så en masse. Grillede næsten hver aften.... det var en fantastisk god uge!!! Ved ikke hvad vi brugte af lommepenge, men udover lidt penge til indgang div. steder tror jeg ikke det har været meget mere end hvad vi normalt ville have brugt en uge hjemme.

Vi har en drøm om at komme til Normandiet igen, vi var der (Carsten og jeg) en uge i sommeren 2006, det er den bedste ferie nogensinde!
Så der vil vi gerne ned igen, for der er så meget mere at se.

Anmeld

21. marts 2010

Honningblomst

helora skriver:

Vi skal i sommerhus på Bornholm i en uge sammen med mine forældre (så kan min mand og jeg måske få en time eller to på egen hånd i ny og næ ). En anden uge har vi planer om at tage en tur rundt på Sjælland og Fyn og besøge venner og bekendte, som vi normalt ikke når at se så meget til. Den sidste uge slapper vi af herhjemme og akklimatiserer inden vi starter på arbejde og i børnehave igen.

Dejligt...var selv på Bornhom med mine forældre sidste år, i år tager drengene de store alene med mine forældre.. og så med deres far en uge og så skal jeg lige finde på noget..

Men lyder som en hyggelig ferie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.