Eva skriver:
Drt lyder godt nok også hyggeligt..
Jeg er heller ikke til badeferie, ville helst storbyferie med drengene og ud og opleve, se, smage og lugte det hele...
men de to små er lige små nok endnu.
Men jeg tænker lidt højskole måske...kan bare ikke lige finde et enligforælder kursus..
knus..
Højskole lyder som en rigtig god ide. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve engang. Der var også en herindefra der nævnte ølejr i en anden tråd. Det må også være både billigt og socialt.
Vi skal i sommerhus i Danmark i en uge i maj. Vi bor jo ikke i Danmark til daglig, så bruger det også som en mulighed for at samle familien. Jeg glæder mig vildt til den danske natur, græs og sand under tæerne og dansk mad (mmmm rundstykker med smør.....). Vi skal leje bil, så det ender nok med at løbe lidt op, da der jo også kommer en flyrejse oveni.
Ellers er jeg rigtig meget til varme, og hvis vi kan overskue det med babyen planlægger vi to uger i Frankrig senere på sommeren. Vi har ikke bestilt noget endnu, men har været på ferier i Italien de seneste år hvor vi har lejet bil og kørt lidt rundt til både bjerge, strande, storbyer og kultur, og det har været dyrt. Med baby regner jeg med vi vil holde os mere i ro, og bestille overnatning hjemmefra, men min erfaring er alligevel at det hurtigt løber op, hvis det ikke er en pakkerejse.

Maria
Anmeld