Lørdag - Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

nannanadja

i har besøg familien idag og nu her kl 20 skal vi prøve og spille lidt bingo banko på tv2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

CS

dorthemus skriver:

Jeg prøver at komme mig oven på de sidste to dages mega bræktur..har ikke kunnet holde andet end toastbrød og æbler nede...så er det bare ikke sjovt at være gravid OG alene...piv piv HUUULKKK

Nej pyha føler virkelig med dig - håber du er i bedring. skal du have.

Anmeld

20. marts 2010

CS

Her startede dagen med brunch på sengen, dernæst en tur i Magasin og købe masser af blomster

Så til lækker frokost hos en skøn samarbejdspartner og snakke om fremtiden, virksomheden, de kommende klienter og foredrag - SÅ cooooool  pludselig var klokken 17   godt der findes døgnNetto Har lige spist lækker rugbrødsmadder og begge ben oppe til afslapning resten af aftenen

Anmeld

20. marts 2010

ekzunz

vi har holdt fødselsdag for Klara som fylder 4 på onsdag. Så jeg var oppe kl. 6.30 for at blive klar til brunch-gæster kl. 11.

Nu er de heldigvis taget hjem igen og jeg har kastet mig på sofaen og her  bliver jeg!!! Ikke 10 vilde heste kan få mig væk fra min sofa, og jeg har overbevist alle ungerne om at morgenboller, pandekager og marcipanhorn er super nærende aftensmad....

Hele ugen har bare været helt vild travl på alle områder, og jeg er bagud med alt og har dårlig samvittighed over alle dem der er blevet forsømt i løbet af ugen - så imorgen skal jeg vist ha styr på alle de løse ender - altså dem der kan klares fra sofaen.....

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg prøver at komme mig oven på de sidste to dages mega bræktur..har ikke kunnet holde andet end toastbrød og æbler nede...så er det bare ikke sjovt at være gravid OG alene...piv piv HUUULKKK

Ååårh stakkels dig!!! Det må simpelthen være hamrendes hårdt at gå igennem den lede kvalme alene - fy for pokker Sure æbler, mad med sennep på og iskold appelsinjuice kan anbefales. Jeg sender dig en masse knus og god bedring!!!

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Ååårh stakkels dig!!! Det må simpelthen være hamrendes hårdt at gå igennem den lede kvalme alene - fy for pokker Sure æbler, mad med sennep på og iskold appelsinjuice kan anbefales. Jeg sender dig en masse knus og god bedring!!!

Tak søde Rosa Det er sgu ikke engang graviditetskvalme...fik reddet mig en eller anden virus som slog mig i gulvet i torsdags og først her søndag er jeg delvist mig selv igen. Har tabt mig over to kg... 

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Nej pyha føler virkelig med dig - håber du er i bedring. skal du have.

Tak skal du have  Ja den var led, den virus..jeg er ved at være ovenpå igen, men har tabt mig over to kg...ikke godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.