Lørdag - Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.722 visninger
46 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

otlitrom

Hvad bruger I sådan en regnfyldt lørdag på?

Jeg har sendt manden til fodbold med en kammerat. Bliver ham nok en våd fornøjelse på flere måder

Lige nu drikker jeg en kop kaffe og er herinde. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal give mig til. Skal have handlet lidt ind, det er vist det hele.

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

frk Jensen

kitty skriver:

Hvad bruger I sådan en regnfyldt søndag på?

Jeg har sendt manden til fodbold med en kammerat. Bliver ham nok en våd fornøjelse på flere måder

Lige nu drikker jeg en kop kaffe og er herinde. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal give mig til. Skal have handlet lidt ind, det er vist det hele.

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

eøhhhh det er lørdag ikk???

Jeg stener lidt herinde, marcus sover og sover og sover og sover....

har fået pakket lidt af vores kæmpe skab sammen i formiddags, ordnet vasketøj og taget opvaasken...

I eftermiddag skal vi ud til min moar, da hun har budt på tarteletter til aftensmad.

I aften når mit guld er kommet i seng skal jeg se en bunke goe film og putte under dynen på fifaen

så ren afslapning og hygge herfra..

Krammer

Anmeld

20. marts 2010

Halbschön

kitty skriver:

Hvad bruger I sådan en regnfyldt søndag på?

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

Naaaah, egentlig ikke..

Lige pt sidder jeg herinde, bassen ligger på gulvet og leger, og jeg har sendt manden over at handle... Senere skal jeg ha lavet en omgang cupcakes, og så kommer svigermor og bassens lille kusine på 2 år på besøg i aften...

Kl 20, skal vi ind til kærestens faster - som er vores nabo.. Så skal vi spille bingo banko... Fik bingo sidst, men kom ikke igennem. Så vi håber på lidt mere held i aften.

God weekend til dig

Kram

Anmeld

20. marts 2010

9510

Min mand er på job, så jeg har lige været til tupperware demo, i eftermiddag skal vi over til min søster hun giver aftensmad. Ellers skal vi bare slappe af og nyde hinanden

Anmeld

20. marts 2010

Jordbærpigen

Jeg er ved at gøre klar til gæster i aften, så jeg har lavet lagkage, sarahbernard kager, gjort rent osv. Så nu blev det lige tid til en slapper her med baby.dk

Anmeld

20. marts 2010

wamse

Jeg har været i Tyskland, for at hente drikkevarer til sønnens konfirmation ;o) Så lige nu holder jeg kaffepause, og så står den på rengøringen af lejligheden

Anmeld

20. marts 2010

Lone Jakobsen

tja....jeg er så heldig at sku ha besøg af nogle søde piger herinde fra...så det sidder jeg og glæder mig lidt til 

lige nu er bollerne ved at hæve, og Rasmus tager en middagslur. manden er på arbejde.....og jeg regner med at han skal i gang med at male når han kommer hjem.... da han nok ikke har behov for at sidde med ved bords

så ja...er bare spændt på at møde ansigterne bag profilerne god lørdag til jer andre

Anmeld

20. marts 2010

TbCp

Jeg har lige været oppe og handle sammen med datteren. Jeg skal i madklub i aften, skal have forret med, så skulle lige have handlet ind til det.
Nu sidder Liva og ser Ice age, mens jeg er lidt herinde samtidig med jeg opdaterer Livas hjemmeside + min dagpleje hjemmeside.

Inden så længe skal jeg så småt igang med maden til i aften

Anmeld

20. marts 2010

trunte89

Vi skal til gymnastikopvisning om en lille time. Manden er med i salen ( mor/far/barn gymnsatik) så jeg skal bare sidde og kigge på sammen med noget familie og venner. Glæder mig

I aften skal vi spille bingo! Der er gået lidt sport i det ( især hos manden!!) Sidst havde vi 126 plader ( 42 stk papir)!

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi ligger i sofaen og ser Das Weisse Band... Men det er som om jeg ikke heeelt kan holde øjnene åbne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.