Lørdag - Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

CarinaSB

Vi har alle 3 lige sovet til middag :) Så skal mig og bette manden snart ned og handle ind til aftensmad .. :) Så står den hvis bare på hygge sammen med manden og sønnen i aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Ranarupta

Vi har været på besøg hos mine sviger-bedsteforældre. Dejlige, gamle mennesker!

Nu her skal vi til at rykke rundt og muge ud. Vores gamle kontor skal være børneværelse og vores gæsteværelse/klædeskabs-rum skal være kontor. 

I aften skal vi have én af mine yndlingskyllinge-retter:
Ovnstegt kylling med hvide kartofler, brun sovs og agurkesalat - uhmm, elsker det!

Ellers bare hygge og slappen af - har kun fået 3,5 timer i nat... 

Anmeld

20. marts 2010

Corn

Har været ude og købe fødselsdagsgave til Anton som bliver 3 år på onsdag. Og så er noget af huset blevet gjort klar til fødselsdagsgæster imorgen...

Anmeld

20. marts 2010

4kløver

wamse skriver:

Jeg har været i Tyskland, for at hente drikkevarer til sønnens konfirmation ;o) Så lige nu holder jeg kaffepause, og så står den på rengøringen af lejligheden

Puha kender det alt for godt.. hold konfirmation sidste år for mine tøser.. Og skal så på den igen næste år

Anmeld

20. marts 2010

Bavianis

Sikken en hggelig tråd!

Vi har været i Ikea og BabySam og se på babyting

Bagefter handlede vi, nu sover vi til middag, så skal der laves mad (mig) og Gregers skal i garagen og lave en fed lampe i træ-rødder færdig til mig! Vi skal have risengrød.

I aften skal vi se en masse af de nye Lost afsnit og prøve at drikke en alkoholfri rødvin vi købte i Bilka.

Rigitg god weekend til Jer alle!

Anmeld

20. marts 2010

incognito

I dag har jeg været inde og fået taget billeder til kørekort - og derefter set lidt i de forskellige butikker.

Så har jeg været ude og gå med hunden - vi tog på hundemarken, og han nød at rende frit rundt.

Nu har jeg sendt en flæskesteg i ovnen, hviler med fødderne oppe på stuebordet mens jeg sidder her og skriver.
Senere står den på Bingo Banko med min mor - vi vinder ALDRIG!

Jeg håber i fortsat får en god lørdag; det vil jeg i hvert fald håbe, jeg gør

Anmeld

20. marts 2010

Mai-pigen

Ihh, hvor I allesammen hygger.. Herhjemme hos os har vi sovet længe, hygget med morgenmad, og derefter tog vi opvasken, som uheldigvis var blevet alt for stor (vil ha en opvakemaskine)..

Derefter kom en af kærestens venner og hentede alle vores tomme dåser, helt tilbage fra før jul.. Dejlig at komme af med dem!

Så ville sønnen gerne ud og øve målmand sammen med os, så vi valgte at køre en tur ud til det hus vi har et kig på ligenu, og spille fodbold med ham på det grønne område.. (lækkert hus)..

Derefter spiste vi frokost ude, og så gik vi en lille tur og vendte snuden hjemad igen.. Nu slapper vi af på sofaen og drikker varm the med honning.. Skal snart igang med lørdagsmiddagen..     Rigtig god lørdag til jer alle....

Anmeld

20. marts 2010

Sofia

Jeg har haft tømmermænd hele dagen, så hare bare ligget i sengen og stenet tv og spist usunde ting. Nu har jeg gjort mig fin og er klar til min venindes fødselsdag i aften.. Ihh hvor burde jeg bare have brugt denne dag på at læse, men nej, det må blive i morgen - hvis jeg ellers kan tage mig sammen der. Hvor lyder det til I alle sammen har haft nogle skønne lørdage! God aften

Anmeld

20. marts 2010

LouiseNielsen

Vi er lige kommet hjem efter 2½ time i svømmmehallen, så nu har vi en meget træt dreng....

Anmeld

20. marts 2010

Lone Jakobsen

Caroline86 skriver:

hvor lyder det bare drøn hyggeligt

jamen det var også bare super vellykket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.