Lørdag - Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lige lavet invitationer til prinsessens dåb og nu er hun så småt ved at vågne, så mon ikke hun skal affodres i nær fremtid!?

Min svigermor kommer om en times tid, og så tror jeg hun vil forsøge at overtale mig til at gå en tur Tror jeg vil undskylde mig med at jeg skal nå en masse herhjemme, så vi ikke skal ud i regnen

I aften skal Daniel og jeg bare hygge os med vores lille skattepige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

otlitrom

BetinaMørk skriver:

eøhhhh det er lørdag ikk???

Jeg stener lidt herinde, marcus sover og sover og sover og sover....

har fået pakket lidt af vores kæmpe skab sammen i formiddags, ordnet vasketøj og taget opvaasken...

I eftermiddag skal vi ud til min moar, da hun har budt på tarteletter til aftensmad.

I aften når mit guld er kommet i seng skal jeg se en bunke goe film og putte under dynen på fifaen

så ren afslapning og hygge herfra..

Krammer

Ahahaha.. Jeg skulle måske lige tage en spandfuld kaffe mere, i håb om at vågne Jo, det er lørdag.. Og ændret

Det lyder dejligt med en rigtig afslapningsweekend, og at spise ude, så man ikke selv skal tænke på aftensmad

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
nutche skriver:

tja....jeg er så heldig at sku ha besøg af nogle søde piger herinde fra...så det sidder jeg og glæder mig lidt til 

lige nu er bollerne ved at hæve, og Rasmus tager en middagslur. manden er på arbejde.....og jeg regner med at han skal i gang med at male når han kommer hjem.... da han nok ikke har behov for at sidde med ved bords

så ja...er bare spændt på at møde ansigterne bag profilerne god lørdag til jer andre

hvor lyder det bare drøn hyggeligt

Anmeld

20. marts 2010

LotteGabriella

Hvad bruger I sådan en regnfyldt lørdag på?

Jeg har sendt manden til fodbold med en kammerat. Bliver ham nok en våd fornøjelse på flere måder

Lige nu drikker jeg en kop kaffe og er herinde. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal give mig til. Skal have handlet lidt ind, det er vist det hele.

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

Vi har været til morgensang ved min ene svoger pga. kobberbryllup, og her regner det heldigvis ikke

Har lige sendt manden til håndbold, badet lillepigen og lagt hende ud og sove imens jeg nu selv slapper af

I eftermiddag skal lillepigen op til vores venner og passes og så skal vi til kobberbryllupsfest

Anmeld

20. marts 2010

frk Jensen

kitty skriver:

Ahahaha.. Jeg skulle måske lige tage en spandfuld kaffe mere, i håb om at vågne Jo, det er lørdag.. Og ændret

Det lyder dejligt med en rigtig afslapningsweekend, og at spise ude, så man ikke selv skal tænke på aftensmad

Kaffe virker på alt (næsten)

Ja det er skønt at have en mor og stedfar der er vilde med deres barnebarn og nok ønskede at vi boede nabo med dem så de kunne se ham hver dag... meeen så ville jeg nok få spat!

vi skal flytte 1 maj så er så småt gået i gang med at rydde op i gemmeren, og smide alt det ud vi ikke gider at have med...

Har brillieret med at pakke tre kasser idag! YAH, 200000 kasser to go!

Krammer..

Anmeld

20. marts 2010

MaleneG

Her er manden taget til bilmesse sammen med drengene.

Så den står vist bare på lidt afslapning og hygge med lillepigen

Anmeld

20. marts 2010

oo

jeg har to bagstive mænd liggende under deres dyner i stuen, og jeg sidder i den anden sofa og prøver at holde kvalmen på afstand - de stinker begge to FORFÆRDELIGT!

der skal vist ikke ske særlig meget idag, Karl skal hjem og vi skal handle og så skal jeg SOVE! var oppe halvtreds gange i nat og skælde ud over musik

Anmeld

20. marts 2010

krofo

Slapper af og prøver at komme af med noget af alt vores brugte børnetøj.

Skal vist også ha ryddet lidt op of støvsuget

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

Jeg prøver at komme mig oven på de sidste to dages mega bræktur..har ikke kunnet holde andet end toastbrød og æbler nede...så er det bare ikke sjovt at være gravid OG alene...piv piv HUUULKKK

Anmeld

20. marts 2010

Mor.sander

kitty skriver:

Hvad bruger I sådan en regnfyldt lørdag på?

Jeg har sendt manden til fodbold med en kammerat. Bliver ham nok en våd fornøjelse på flere måder

Lige nu drikker jeg en kop kaffe og er herinde. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal give mig til. Skal have handlet lidt ind, det er vist det hele.

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

Er ved at gøre huset klar til gæster som kommer for at fejer mit sidste år i tyverne  
(bliver 29 år i morgen, puha jeg er gammel)

Glæder mig helt vildt, til at tilbring en god aften med alle mine dejlige venner og veninder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.