Lørdag - Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi skal til gymnastik opvisning her lige om snart - Mor/Far og Barn hold...

Alt er pakket og klar, men vores sovetryne har sovet siden kl 11.20... Og jahh nu er kl snart 14.

Morfar - hans kæreste Lone og min lillebror (onkel martin) mødes med os derude og de tager med hjem bagefter til hjemmelaved pizza'er og salat... De kører 160 km for at se hans 10 min opvisning.

Farfar og farmor kommer også ud og kigger...

Så er klar til at han render rundt langs banderne og råber; Hvor er far... og så kan jeg så rende rundt og lave sangleg'ene og øvelser uden barn... Farmand er udstyret med camera og ekstra batteri'er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Valle81

kitty skriver:

Hvad bruger I sådan en regnfyldt lørdag på?

Jeg har sendt manden til fodbold med en kammerat. Bliver ham nok en våd fornøjelse på flere måder

Lige nu drikker jeg en kop kaffe og er herinde. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal give mig til. Skal have handlet lidt ind, det er vist det hele.

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

Åhh, tjah:0)

Dagen startede med at Sebastion ( bonussøn på 4) vågnede 0550 og troede der skulle være fest, men fik ham i seng, og så sov vi til 0730:0)

Er idag 40+5 og meget utålmodig, så jeg besluttede mig for at idag var dagen hvor vi skulle tage ud til min mor og far og hente den sandkasse de ville af med. SÅ vi fik skilt den ad og fyldt 30 sortesække med sand( ikke ret meget i hver, vådt sand er bare DRØN tungt). Så kom vi hjem og vi det samlet og hældt sand i.

Så vi har været aktive.

Nu sidder Vi alle 4 og slapper af.

Christina

Anmeld

20. marts 2010

NinaNymannMadsen

kitty skriver:

Jeg har sendt manden til fodbold med en kammerat. Bliver ham nok en våd fornøjelse på flere måder

Lige nu drikker jeg en kop kaffe og er herinde. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal give mig til. Skal have handlet lidt ind, det er vist det hele.

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

tror bare jeg skal slappe af hele dagen og nyde min datter når hun er vågen. min kæreste er lige smuttet en tur over til en ven og så må vi jo se hvornår han kommer hjem.'

ellers finder vi jo nok ud af at tage ud til nogen vi kender hvis jeg kender ham ret

Anmeld

20. marts 2010

Louise81

Er ved at blive verdensmester i overspringshandlinger  Burde sidde og være yderst flittig med at læse og skrive noter til min BA-opgave, men det er som om at alt mulig andet hele tiden "kommer i vejen"

Kæresten er ude og hjæpe til i min storebrors nye hus, men når han kommer hjem skal vi afsted til en fødselsdag hos en god veninde. Så det bliver en hyggelig lørdag aften.

Anmeld

20. marts 2010

MariaJ

Ej, hvor er I aktive allesammen. Jeg går sådan lidt i tomgang hver lørdag. Jeg har hængt på nettet det meste af formiddagen, men har lige været ude og handle og gå en lille tur med hunden. Jeg har egentlig en masse praktiske ting til baby jeg burde gå i gang med, men lige nu har jeg mest lyst til at tage en lur på sofaen. Her er det super solskin.

Maria

Anmeld

20. marts 2010

Kvindemin

kitty skriver:

Har I spændende planer?

God weekend allesammen!

Vi har fået købt trempolin, legehus og rutchebane - det skal sættes op og prøves. Og så skal vi ÅBENBART se fodbold i eftermiddag, og spise en stor fed jordbær tærte

Knus

Anmeld

20. marts 2010

MorTilGustav

Rosa skriver:

Vi ligger i sofaen og ser Das Weisse Band... Men det er som om jeg ikke heeelt kan holde øjnene åbne...

Iiiih, den vil jeg SÅ gerne se!  Hvordan har du skaffet den?

Anmeld

20. marts 2010

MorTilGustav

Jeg slapper af oven på nogle travle dage med ture til Skejby sygehus (dog bare til gynækologisk undersøgelse), hospitalet (blodprøvetagning af både mig og bettemanden), Mødregruppe ved mig (og den dertilhørende hovedrengøring inden..) + det løse.. Pyha.. Nu burde jeg se på en filosofi-opgave jeg har som hængeparti inden jeg kan kaste mig ud i tanker omkring mit speciale, meeen.. Har lige brug for lidt hygge herinde på Baby.dk mens Gustav tager sig en lur

Anmeld

20. marts 2010

zille_87

Ingen planer her, ej heller i morgen...

Idag har vi bare hygget med ungerne  har været en tur ude og sejle med de store færger (Helsingør - Helsingborg)

Iaften skal jeg og manden min se twilight 2

God weekend

Anmeld

20. marts 2010

Diana...

Jamen Lucas er syg med høj feber og falsk strube hoste så det eneste vi laver er at lægge i sækkepuderne med ham sovende på skift og det kommer resten af dagen os til at gå med. 

God weekend til alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.