Emner man bare VED giver lidt debat-ballade!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Diana...

myprincess skriver:

Emnet er altså ikke oprettet for at skabe splid. Jeg er ny herinde så jeg ved altså ikke om det emne har været oppe før ?

og så meget modstander er jeg altså heller ikke af det, der er bare nogle ting der undrede mig og så ville jeg gerne høre nogle flere meninger.

Må man ikke undre sig ? eller er det kunne visse ting man må undre sig over ? Jeg synes det er underligt hvis man ikke engang må oprette et emne om selvvalgt kejsersnit da det har været en del i medierne på det sidste ?

Jeg tror heller ikke det er direkte dig hun mener men der har været nogen ano indlæg før som ikke har været så godt og kun er lavet for at lave lidt ballade :) 

Jeg har læst din debat og jeg synes nu altså bare der bliver debattet ikke kastet med jord. 

Der bliver jo bare diskuteret de forskellige meninger og holdninger som man nu gør i en debat :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

qp

Di. skriver:

Jeg tror heller ikke det er direkte dig hun mener men der har været nogen ano indlæg før som ikke har været så godt og kun er lavet for at lave lidt ballade  

Jeg har læst din debat og jeg synes nu altså bare der bliver debattet ikke kastet med jord. 

Der bliver jo bare diskuteret de forskellige meninger og holdninger som man nu gør i en debat

Jeg tror lige præsis, at det er hende hun mener... læs overskriften og tråden her

Anmeld

20. marts 2010

qp

Emnet er altså ikke oprettet for at skabe splid. Jeg er ny herinde så jeg ved altså ikke om det emne har været oppe før ?

og så meget modstander er jeg altså heller ikke af det, der er bare nogle ting der undrede mig og så ville jeg gerne høre nogle flere meninger.

Må man ikke undre sig ? eller er det kunne visse ting man må undre sig over ? Jeg synes det er underligt hvis man ikke engang må oprette et emne om selvvalgt kejsersnit da det har været en del i medierne på det sidste ?

Du skal da bare oprette de tråde du har lyst til og ikke tænke så meget over hvad andre måtte mene om emnet, hvis det blot interesserer dig! Folk kan da bare lade være med, at deltage i emnerne hvis de ikke kan holde til det.

Og lad os lige konkludere engang for alle: Det er ikke emnerne der giver ballade, det er debattørerne der gør det!!!

Anmeld

20. marts 2010

qp

Kamelia skriver:

Nu mener jeg ikke at jeg kommer med anonymt brokkeri, idet dette indlæg ikke er oprettet anonymt!

Jeg er bare træt af at der bliver oprettet de samme debatter igen og igen, for så virker det netop som om det bare handler om at skabe splid, at få nogle ned med nakken. At få ret!!!

Netop emnet "hvorfor man vælger planlagt kejsersnit" er gang på gang oprettet af een ægte modstander og der sker det samme hver gang. Manglen på indsigt og forståelse lyser ud af de svar der kommer.

Føler jeg mig trådt over tæerne.....hmm nej det er jeg holdt op med at gøre personligt. Men jeg føler mig ærgerlig over den enorme mangel på empati og forståelse netop sådan et emne viser.

Hvorfor skal man absolut udpensle årsagen til et kejsersnit?? Accepter det dog og lad dem med den korrekte uddannelse håndtere problemet, hvis der er et reelt problem!

Det er godt med debatter, men ikke dem der gentages bare for debattens skyld, det er sgu tåbeligt og medfører blot at gøre mange kede af det eller gale!

Måske er det bare et emne der rører mig meget og ja jeg bliver gal.

Kamelia

Måske du skulle lade være med, at deltage i debatterne hvis de påvirker dig som du jo selv beskriver, at de gør?

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

qp skriver:

Du skal da bare oprette de tråde du har lyst til og ikke tænke så meget over hvad andre måtte mene om emnet, hvis det blot interesserer dig!

Og lad og lige konkludere engang for alle: Det er ikke emnerne der giver ballade, det er debattørerne der gør det!!!

Tak jeg er helt enig med dig

Jeg blev bare lige overrasket over alle de konklusioner om hvorfor jeg har oprettet emnet når de i virkeligheden slet ikke ved hvad mine bevæggrunde er.

og ja det er jo en debat så er det bare hvad man selv gør det til

Anmeld

20. marts 2010

qp

myprincess skriver:

Tak jeg er helt enig med dig

Jeg blev bare lige overrasket over alle de konklusioner om hvorfor jeg har oprettet emnet når de i virkeligheden slet ikke ved hvad mine bevæggrunde er.

og ja det er jo en debat så er det bare hvad man selv gør det til

Hehe... nu har du lige citeret mig i et svar jeg liiiiiiige har været inde og rette

Anmeld

20. marts 2010

Kvindemin

Pia. skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det menes med det her indlæg og hvem der IGEN er gået over stregen...

Men jeg vil lige komme med mit besyv, nu jeg fik læst med...

Jeg har været med fra starten af, da siden kun var få dage gammel, og dem af jer der har været her lige som jeg, ved hvad jeg snakker om når jeg siger at det her var bare siden over alle sider - den bedste...

MEN, det er den desværre ikke mere, slet ikke på samme måde (i mine øjne), det er ikke et rart sted at være mere - jeg er ikke den store skriver her inde og slet ikke som jeg var før hen, så mange af tingene er jeg heldigvis forskånet for, men jeg høre jo stadig en del..

Tænker om siden er ved at blive for stor ? ender det her som en "kællinge klub" fuldstændig som på netbaby ? Det kunne man godt frygte...

Syntes der er rigtig mange triste anonyme indlæg som ender ud i en del ballade

Trist...

Netop Pia, dengang var en debat bare en debat. Man blev respekteret. Nu hedder det sig jo at har man skrevet noget forkert (i nogles øjne) så skal man fuldstændig nedlægges, ikke kun i den debat man har trådt forkert i, men i alle!

Ja jeg savner nu det gamle, jeg tror der er for mange der samligner det her med en krigsside. Ærgeligt ærgeligt.

Knus

Anmeld

20. marts 2010

SaNiNa

Pia. skriver:

Nu ved jeg ikke hvad det menes med det her indlæg og hvem der IGEN er gået over stregen...

Men jeg vil lige komme med mit besyv, nu jeg fik læst med...

Jeg har været med fra starten af, da siden kun var få dage gammel, og dem af jer der har været her lige som jeg, ved hvad jeg snakker om når jeg siger at det her var bare siden over alle sider - den bedste...

MEN, det er den desværre ikke mere, slet ikke på samme måde (i mine øjne), det er ikke et rart sted at være mere - jeg er ikke den store skriver her inde og slet ikke som jeg var før hen, så mange af tingene er jeg heldigvis forskånet for, men jeg høre jo stadig en del..

Tænker om siden er ved at blive for stor ? ender det her som en "kællinge klub" fuldstændig som på netbaby ? Det kunne man godt frygte...

Syntes der er rigtig mange triste anonyme indlæg som ender ud i en del ballade

Trist...

Åh søde pige jeg tænker det sammen. den gamle stemning er helt væk håber så meget på den engang kommer tilbage.

for de nye er osse velkommen men kan skal altså lige tænke over hvad man skriver for skrevede ord kan let tolkes forkert.

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

Di. skriver:

Jeg tror heller ikke det er direkte dig hun mener men der har været nogen ano indlæg før som ikke har været så godt og kun er lavet for at lave lidt ballade  

Der bliver jo bare diskuteret de forskellige meninger og holdninger som man nu gør i en debat

Nej synes heller ikke overhovedet at det er en grov debat eller noget Det er jo bare meningsudvekslinger Den er ikke oprettet for at træde nogle over tæerne, men nogle tager det måske bare for personligt, selvom det ikk er meningen.

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

Altså jeg er helt ny herinde, jeg har bare oprettet en ganske almindelig debat, som jeg ikke synes er grov, og det er bestemt heller ikke meningen det skal være det, og så får man at vide at man skal tænke over hvad man skriver ?  Er dette ikke en side der bør være rummelig for alle også dem man ikke er enige med ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.