Emner man bare VED giver lidt debat-ballade!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Kløver

Kamelia skriver:

Jeg kan godt se at mit indlæg skaber tanker om hvad jeg hentyder til. Havde faktisk skrevet et laaaangt indlæg med al min galde. Men det blev vist for personligt.

Det er ikke det om hemmeligeheder, jeg magter ikke 100 sider så der er jeg stået af.

Nej min galde gælder det om kejsersnit, jeg synes virkelig kun det handler om at skabe splid! Undskyld, for nu er det mig der skaber det, jeg bliver bare så TRÆT!

Kamelia

må ærligt indrømme, det hele er gået min næse forbi, har slet ikke lagt mærke til, om nogen har trådt nogen over tæerne, og håber bestemt ikke jeg er en af dem

Jeg har det sådan at vi alle har nogle meninger, vi er jo alle forskellige, men at de meninger ikke nødvendigvis behøver være negativt ment om en anden person, dvs persontligt, men bare en anden generel mening.

jeg må indrømme jeg synes det er meget hyggeligt, men godt at du siger fra, er kun dejligt at høre at nogle føler sig trådt over tæerne, og jeg ville personligt gerne vide det hvis jeg trådte nogen over tæerne, kan jo være svært at vide hvor andres grænser er, og hvordan de har det med tingene, når man ikke kender folk herinde personligt, men jo egentlig bare sidder bag en skærm, håber du forstår hvad jeg mener.

sender et stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

qp

Kamelia skriver:

Jeg kan godt se at mit indlæg skaber tanker om hvad jeg hentyder til. Havde faktisk skrevet et laaaangt indlæg med al min galde. Men det blev vist for personligt.

Det er ikke det om hemmeligeheder, jeg magter ikke 100 sider så der er jeg stået af.

Nej min galde gælder det om kejsersnit, jeg synes virkelig kun det handler om at skabe splid! Undskyld, for nu er det mig der skaber det, jeg bliver bare så TRÆT!

Kamelia

Tror du virkelig det har været trådstarterens hensigt, at skabe ballade?

Og hvordan er din egen tråd mindre et evme man bare ved giver lidt debat-ballade?

Anmeld

20. marts 2010

Kamelia

Nu mener jeg ikke at jeg kommer med anonymt brokkeri, idet dette indlæg ikke er oprettet anonymt!

Jeg er bare træt af at der bliver oprettet de samme debatter igen og igen, for så virker det netop som om det bare handler om at skabe splid, at få nogle ned med nakken. At få ret!!!

Netop emnet "hvorfor man vælger planlagt kejsersnit" er gang på gang oprettet af een ægte modstander og der sker det samme hver gang. Manglen på indsigt og forståelse lyser ud af de svar der kommer.

Føler jeg mig trådt over tæerne.....hmm nej det er jeg holdt op med at gøre personligt. Men jeg føler mig ærgerlig over den enorme mangel på empati og forståelse netop sådan et emne viser.

Hvorfor skal man absolut udpensle årsagen til et kejsersnit?? Accepter det dog og lad dem med den korrekte uddannelse håndtere problemet, hvis der er et reelt problem!

Det er godt med debatter, men ikke dem der gentages bare for debattens skyld, det er sgu tåbeligt og medfører blot at gøre mange kede af det eller gale!

Måske er det bare et emne der rører mig meget og ja jeg bliver gal.

Kamelia

Anmeld

20. marts 2010

Kamelia

qp skriver:

Tror du virkelig det har været trådstarterens hensigt, at skabe ballade?

Og hvordan er din egen tråd mindre et evme man bare ved giver lidt debat-ballade?

Du har ret! Men min galde var for stor igår.

Kamelia

Anmeld

20. marts 2010

CS

Kamelia skriver:

Nu mener jeg ikke at jeg kommer med anonymt brokkeri, idet dette indlæg ikke er oprettet anonymt!

Jeg er bare træt af at der bliver oprettet de samme debatter igen og igen, for så virker det netop som om det bare handler om at skabe splid, at få nogle ned med nakken. At få ret!!!

Netop emnet "hvorfor man vælger planlagt kejsersnit" er gang på gang oprettet af een ægte modstander og der sker det samme hver gang. Manglen på indsigt og forståelse lyser ud af de svar der kommer.

Føler jeg mig trådt over tæerne.....hmm nej det er jeg holdt op med at gøre personligt. Men jeg føler mig ærgerlig over den enorme mangel på empati og forståelse netop sådan et emne viser.

Hvorfor skal man absolut udpensle årsagen til et kejsersnit?? Accepter det dog og lad dem med den korrekte uddannelse håndtere problemet, hvis der er et reelt problem!

Det er godt med debatter, men ikke dem der gentages bare for debattens skyld, det er sgu tåbeligt og medfører blot at gøre mange kede af det eller gale!

Måske er det bare et emne der rører mig meget og ja jeg bliver gal.

Kamelia

Det handler jo i bund og grund om, at hvis vi ikke acceptere os selv - kan vi heller ikke acceptere andre og vi bruger derfor megen krut på at pege fingre af andre og gøre dem til skamme.

Derfor skal vi bestemt heller ikke tage noget personligt, da det overhovedet ikke handler om en selv, men om vedkommende selv. Næh i stedet så burde folk stoppe op og spørge sig selv hvor er det jeg i mit eget liv ikke acceptere mig selv? og gøre noget ved det, så kunne de bruge deres energi på en masse andet.

Det er jo fantastisk at kunne bruge hinanden som spejlbillede og til at udvilke sig.

Go weekend og dejligt med debatter, hvor man kan være den man er

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

Lige præcis...og vi kender det nok alle når der er lidt stress, pres eller en tung periode, så kan det være svært at rumme andre...fordi man selv synes ens eget er noget skidt.

Knus..

ChristinaS skriver:

Det handler jo i bund og grund om, at hvis vi ikke acceptere os selv - kan vi heller ikke acceptere andre og vi bruger derfor megen krut på at pege fingre af andre og gøre dem til skamme.

Derfor skal vi bestemt heller ikke tage noget personligt, da det overhovedet ikke handler om en selv, men om vedkommende selv. Næh i stedet så burde folk stoppe op og spørge sig selv hvor er det jeg i mit eget liv ikke acceptere mig selv? og gøre noget ved det, så kunne de bruge deres energi på en masse andet.

Det er jo fantastisk at kunne bruge hinanden som spejlbillede og til at udvilke sig.

Go weekend og dejligt med debatter, hvor man kan være den man er

Anmeld

20. marts 2010

CS

Eva skriver:

Lige præcis...og vi kender det nok alle når der er lidt stress, pres eller en tung periode, så kan det være svært at rumme andre...fordi man selv synes ens eget er noget skidt.

Knus..

yes lige præcis!

knus

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

Emnet er altså ikke oprettet for at skabe splid. Jeg er ny herinde så jeg ved altså ikke om det emne har været oppe før ?

og så meget modstander er jeg altså heller ikke af det, der er bare nogle ting der undrede mig og så ville jeg gerne høre nogle flere meninger.

Må man ikke undre sig ? eller er det kunne visse ting man må undre sig over ? Jeg synes det er underligt hvis man ikke engang må oprette et emne om selvvalgt kejsersnit da det har været en del i medierne på det sidste ?

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

og det er altså ikke fordi jeg synes mit eget liv er noget skidt jeg har oprettet emnet. Det er kun fordi jeg kom til at tænke over emnet efter jeg havde set det i nyhederne.

Anmeld

20. marts 2010

nuggie

ok, jeg skulle måske lige have læst denne tråd for jeg udtalte mig i den anden

Jeg sad nemlig lige præsis med en føelse af at det var en grim tone, jeg er ret ny her inde, men har været på mange andre forumer, godt nok om helt andre ting. og synes at der ultra vigtigt at man huske at folk har hver sin mening og at der skal være plads til alle, men at der også skal kunne kører en debat, for ellers er forumet jo ikke brugbart, ihverfald ikke for mig.

Jge holder mig tit tilbage for at udtale mig, fordi jeg er bange for at blive misforstået, jeg staver som en brækket arm, og defor er jeg nogen gange nødt til at vælge andre ord end dem som jeg gerne vil og så bliver det jo nemt misforstået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.