Emner man bare VED giver lidt debat-ballade!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.623 visninger
51 svar
0 synes godt om
19. marts 2010

Kamelia

Åhhhhhhhh jeg er lidt gal lige nu grrrrrrrrrrrr har lyst til at brække en masse galde op og vælte det ud.

Men grrrrrrr det vil bare skabe mere debat, ligesom det indlæg jeg er gal over.

FOR FANDEN SÅ VIS DOG LIDT EMPATI OG INDFØLINGSEVNE!!!!!!

Ha dog lidt respekt for jeres medmennesker, træd dog for  ikke på dem der allerede ligger ned!!!!

ÅHHHHH hvor er jeg træt af hellighed og jeg-ved-bedst-hed!!!

Kamelia, som er sur og bare skal have luft!

I behøver ikke svare, bare giv lidt plads til dem her inde, måske, bare MÅSKE har de brug for jeres omsorg og empati!

JØSSES

OG tilsidst man behøver kun at føle sig truffet hvis der er grund til det, OK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Laulund87

tænker du på tråden om hemmeligheder??

Anmeld

19. marts 2010

Lady Marion <3

Ok

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tror jeg er gået glip af noget!?

Men du har ret. Det kan ofte være en god idé at stikke en finger i jorden, mærke stemningen og tænke en ekstra gang inden man svarer sårbare mennesker...

Anmeld

19. marts 2010

Laulund87

Jeg er ret ny herinde og jeg synes faktisk der er ret ubehageligt herinde Det havde jeg ikke lige regnet med..

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

Laulund87 skriver:

Jeg er ret ny herinde og jeg synes faktisk der er ret ubehageligt herinde Det havde jeg ikke lige regnet med..

Av, den sved! Det er jeg skis'me ked af at høre!!

Jeg tror vi skal blive bedre til at acceptere hinandens forskelligheder, og nogle gange blive enige om ikke at blive enige. I stedet for at kaste med mudder og lege piedestal-høns!?

Anmeld

19. marts 2010

Laulund87

kitty skriver:

Av, den sved! Det er jeg skis'me ked af at høre!!

Jeg tror vi skal blive bedre til at acceptere hinandens forskelligheder, og nogle gange blive enige om ikke at blive enige. I stedet for at kaste med mudder og lege piedestal-høns!?

ja det synes jeg da for det er nemlig sådan det virker herinde ret ofte

Anmeld

19. marts 2010

Kamelia

Jeg kan godt se at mit indlæg skaber tanker om hvad jeg hentyder til. Havde faktisk skrevet et laaaangt indlæg med al min galde. Men det blev vist for personligt.

Det er ikke det om hemmeligeheder, jeg magter ikke 100 sider så der er jeg stået af.

Nej min galde gælder det om kejsersnit, jeg synes virkelig kun det handler om at skabe splid! Undskyld, for nu er det mig der skaber det, jeg bliver bare så TRÆT!

Kamelia

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Jeps! I hear you. Godt indlæg

Der skal være plads til alle, men også plads til at sige sin mening uden at være injurierende.

K.h. Linda

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

Laulund87 skriver:

ja det synes jeg da for det er nemlig sådan det virker herinde ret ofte

Hvor er det trist altså. Vi skulle jo netop være den bedste side... Øv altså!

Jeg håber det bliver bedre for dig herinde!! Virkelig!! Men må sige der har været en længere periode, hvor det har været lidt ude på et sidespor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.