Emner man bare VED giver lidt debat-ballade!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Laulund87

Kamelia skriver:

Jeg kan godt se at mit indlæg skaber tanker om hvad jeg hentyder til. Havde faktisk skrevet et laaaangt indlæg med al min galde. Men det blev vist for personligt.

Det er ikke det om hemmeligeheder, jeg magter ikke 100 sider så der er jeg stået af.

Nej min galde gælder det om kejsersnit, jeg synes virkelig kun det handler om at skabe splid! Undskyld, for nu er det mig der skaber det, jeg bliver bare så TRÆT!

Kamelia

jeg har også lagt mærke til den med kejsersnit. Jeg har skrevet min mening derinde, men på en pæn måde Men den med hemmeligheder er også slem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Laulund87

kitty skriver:

Hvor er det trist altså. Vi skulle jo netop være den bedste side... Øv altså!

Jeg håber det bliver bedre for dig herinde!! Virkelig!! Men må sige der har været en længere periode, hvor det har været lidt ude på et sidespor...

Jeg har også hørt det skulle være den bedste side, bare ærgeligt man ikke får det indtryk Er faktisk lidt målløs over tonen nogle gange..

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

Laulund87 skriver:

Jeg har også hørt det skulle være den bedste side, bare ærgeligt man ikke får det indtryk Er faktisk lidt målløs over tonen nogle gange..

Dét er du ikke alene om! Jeg kan også blive noget så gevaldigt overrasket (Har været bruger siden august).

Hvor der er mange mennesker er der mange meninger.. Havde der s også været plads til ver og én, så havde stemningen nok været en anden....

Jeg håber du bliver gladere for siden! Jeg synes alle skal være velkomne.. Ellers havde jeg, som barnløs, jo heller ikke aft noget at gøre, på en forældreside....

Anmeld

19. marts 2010

Laulund87

kitty skriver:

Dét er du ikke alene om! Jeg kan også blive noget så gevaldigt overrasket (Har været bruger siden august).

Hvor der er mange mennesker er der mange meninger.. Havde der s også været plads til ver og én, så havde stemningen nok været en anden....

Jeg håber du bliver gladere for siden! Jeg synes alle skal være velkomne.. Ellers havde jeg, som barnløs, jo heller ikke aft noget at gøre, på en forældreside....

det må man sige der er! Håber også jeg bliver gladere for siden

Anmeld

19. marts 2010

MM1987

Jeg har ikke lige fuldt så meget med i den nuværende debat om kejsersnit, men har tidligere læst indlæg om dette emne...og ja hold da op, bølgerne går højt....og der burde folk (præcis som "Kitty" skriver) blive enige om at være uenige...

Jeg har tit tænkt "det der bliver kun skrevet med et formål og det er at skabe lidt uro" og det behov har jeg ikke helt forstået. Jeg falder til tider også selv i, da der er noget der er svært ikke at kommentere på...

Men nej, tonen kunne til tider godt være meget bedre, men vil også sige at den opbakning jeg har fundet herinde har været uundværlig...så  til barnløshedsbehandling og prøver at blive gravid...

Knus

Anmeld

19. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kamelia skriver:

Åhhhhhhhh jeg er lidt gal lige nu grrrrrrrrrrrr har lyst til at brække en masse galde op og vælte det ud.

Men grrrrrrr det vil bare skabe mere debat, ligesom det indlæg jeg er gal over.

FOR FANDEN SÅ VIS DOG LIDT EMPATI OG INDFØLINGSEVNE!!!!!!

Ha dog lidt respekt for jeres medmennesker, træd dog for  ikke på dem der allerede ligger ned!!!!

ÅHHHHH hvor er jeg træt af hellighed og jeg-ved-bedst-hed!!!

Kamelia, som er sur og bare skal have luft!

I behøver ikke svare, bare giv lidt plads til dem her inde, måske, bare MÅSKE har de brug for jeres omsorg og empati!

JØSSES

OG tilsidst man behøver kun at føle sig truffet hvis der er grund til det, OK!

Selv hvis der er grund til at føle sig truffet, kan man jo vælge at lade være. Synes selv det ofte er spild af kostbar tid af føle sig truffet.

Bølgerne kan virkelig gå højt herinde ind imellem...  på den dårlige måde.... Ærgeligt...

Men jeg holder stadig meget af sitet, og synes det er et af de bedste steder på nettet. og til alle de dejlige

Anmeld

19. marts 2010

Pia.

Nu ved jeg ikke hvad det menes med det her indlæg og hvem der IGEN er gået over stregen...

Men jeg vil lige komme med mit besyv, nu jeg fik læst med...

Jeg har været med fra starten af, da siden kun var få dage gammel, og dem af jer der har været her lige som jeg, ved hvad jeg snakker om når jeg siger at det her var bare siden over alle sider - den bedste...

MEN, det er den desværre ikke mere, slet ikke på samme måde (i mine øjne), det er ikke et rart sted at være mere - jeg er ikke den store skriver her inde og slet ikke som jeg var før hen, så mange af tingene er jeg heldigvis forskånet for, men jeg høre jo stadig en del..

Tænker om siden er ved at blive for stor ? ender det her som en "kællinge klub" fuldstændig som på netbaby ? Det kunne man godt frygte...

Syntes der er rigtig mange triste anonyme indlæg som ender ud i en del ballade

Trist...

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Nu ved jeg ikke hvad det menes med det her indlæg og hvem der IGEN er gået over stregen...

Men jeg vil lige komme med mit besyv, nu jeg fik læst med...

Jeg har været med fra starten af, da siden kun var få dage gammel, og dem af jer der har været her lige som jeg, ved hvad jeg snakker om når jeg siger at det her var bare siden over alle sider - den bedste...

MEN, det er den desværre ikke mere, slet ikke på samme måde (i mine øjne), det er ikke et rart sted at være mere - jeg er ikke den store skriver her inde og slet ikke som jeg var før hen, så mange af tingene er jeg heldigvis forskånet for, men jeg høre jo stadig en del..

Tænker om siden er ved at blive for stor ? ender det her som en "kællinge klub" fuldstændig som på netbaby ? Det kunne man godt frygte...

Syntes der er rigtig mange triste anonyme indlæg som ender ud i en del ballade

Trist...

Åh søde Pia...jeg savner også de gode gamle små dage herinde, det var bare nemmere at overskue og ja, en hygge klub...nu er der så meget "dem og os" tråde og det gør i hvert fald ikke stemningen bedre.

En god debat synes jeg ikke ødelægger noget, men fnidder og den der med at brokke sig, det synes jeg ødelægger meget for mange..øv

Knus Eva..som tænker om du har prøvet at spise for meget sukkerfrit slik...tror snart jeg svæver op under loftet..

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

Nej, altså...  Jeg deltog selv rigtig meget i debatten om kejsersnit, og jeg er virkelig ked af hvis jeg har stødt nogen - det var virkelig ikke min mening! Jeg tror bare en debat som den kan få følelserne frem i kvinder, da netop fødsel og følelser forbundet med denne, er et ømtåleligt punkt, hvor vi alle er meget "nøgne" (i mere end een forstand).

Jeg synes nu folk fik snakket sig til rette til sidst? Men nu har jeg også først logget på nu, og har ikke set den sidste udvikling.

Ellers synes jeg baby.dk er et fantastisk forum. Der har været debatteret meget på det sidste om rummelighed og accept, og jeg synes generelt at folk er gode til at debatere på saglig vis. Og så støtter man hinanden herinde, kommer med råd og deler erfaringer. Jeg synes stadig baby.dk er et godt forum som jeg ikke ville undvære.

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Bavianis skriver:

Nej, altså...  Jeg deltog selv rigtig meget i debatten om kejsersnit, og jeg er virkelig ked af hvis jeg har stødt nogen - det var virkelig ikke min mening! Jeg tror bare en debat som den kan få følelserne frem i kvinder, da netop fødsel og følelser forbundet med denne, er et ømtåleligt punkt, hvor vi alle er meget "nøgne" (i mere end een forstand).

Jeg synes nu folk fik snakket sig til rette til sidst? Men nu har jeg også først logget på nu, og har ikke set den sidste udvikling.

Ellers synes jeg baby.dk er et fantastisk forum. Der har været debatteret meget på det sidste om rummelighed og accept, og jeg synes generelt at folk er gode til at debatere på saglig vis. Og så støtter man hinanden herinde, kommer med råd og deler erfaringer. Jeg synes stadig baby.dk er et godt forum som jeg ikke ville undvære.

Jamen, du skal ikke undskylde...for mig er det da sådan en debat er. Man kan jo bare hoppe af hvis ikke man vil mere og den blev ikke personlig og endte fint...

Som skrevet før er alt det anonyme øfferi da med til at skabe en dårlig stemning og det synes jeg er trist.

Der er debattråde, der er se mit barn tråde, der er hygge tråde, der er trøste tråde, der er se hvad jeg har købt tråde, der er jeg hader det her liv tråde, jeg har et dårligt forhold tråde...og massevis af andre tråde og det er jo præcis det der går baby.dk så godt...der er plads til alle og intet indlæg er for stort eller lille..

Og ud af tusindvis af tilmeldte, så synes jeg virkelig tonen er fin..

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.