Vi har den BEDSTE dagplejer til Milas!!!
Fåes ikke bedre....
De er til gymnastik hver uge i hallen med andre DP'ere, de går på besøg hos andre DP'ere og får selv besøg, de besøger alle 4 børnehaver i byen, er rigtig meget udenfor, går i heldagslegestue og laver en masse... Så vi klager bestemt ikke over vores DP :-)
Hun havde forleden den første sygedag overhovedet mens Milas har været der (og han skal i BH om 5 uger) så det er ikke meget der har været brug for gæste DP- det er mest hvis hun har haft omsorgsdage eller kursusdage, og der har vi så muligheden for at holde ham hjemme, da jeg jo arbejder i vores eget firma:-)
Så har kun brugt gæste DP en eneste dag til ham....
Min datters DP'er var ikke så stabil, men der var i det mindste gæstehus inde i Aalborg som hun kunne komme i, men jeg holdt hende oftest hjemme de dage DP var syg (hun havde arb skade). Dengang var jeg i aftenvagt, og havde jeg hende så hjemme så kom min mand hjem inden jeg kørte.....
Men hende vi har nu, hun er bare
Desuden er her ingen VS i byen, men det er heller ikke nødvendigt med en DP'er som hende:-)
Ved godt indlægget var om hvorfor man IKKE havde valgt DP, men synes lige jeg ville skrive noget godt om vores, da hun er den bedste der fåes 
Anmeld