Min datter gik i dp og det var et mareridt!
Hun blev sendt frem og tilbage da der konstant var sygdom eller ferie blandt dagplejerne, og det var så synd for hende. Har også oplevet flere gange ikke at kunne få hende passet, da der ikke var nogle pladser nogen steder!! Og så var flere af dem rygere som røg inden døre
Til sidst fik hun endelig en fast dagplejer, men hun behandlede ikke min datter ordentligt. Det endte med min datter blev opprioriteret og fik en vuggestueplads da hun var 2½. Min søn fik heldigvis en vuggestueplads fra start. Skal jeg have flere børn vil jeg gøre alt for at de kommer i vuggestue også, ville ALDRIG aflevere mit barn i en dagpleje mere.
Når jeg ser en dagplejer komme gående med sine fire børn i eller ved siden af tvillingevognen bliver jeg faktisk ofte lidt ked af det. Husker hvordan min egen pige brugte det meste af formiddagen på at gå rundt og holde i en vogn... Og ser ofte dagplejemødre med børn f.ex ude og shoppe eller handle... stakkels børn siger jeg bare.
Ved godt der findes mange fantastiske dagplejere... jeg har desværre bare aldrig mødt dem.
Håber og tror også på at dagplejen ender med at blive afskaffet.
Anmeld