Blomster fra anonym..igen igen :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

dorthemus

Michael healer skriver:

Hej

Måske det ikke en du har lagt mærke til, i din omgangs kreds, eller også er han bar en beundre der har fulgt efter dig, og på den måde ved hvor du bor, men du har ikke opfanget at han fulgte efter dig.

Prøv at holde øje med, om en sådan mand følger efter dig en gang i mellem, måske du så for øje på ham

Hvad han for ud af det, ja at gøre dig nysgerrig, og ved at vække din nysgerrighed kan han finde ud af om du er interesseret, måske er han genert og bange for en afvisning, og derfor hvis du afviser ham på denne måde , så det ikke så slemt, ja der findes mange muligheder, jeg kender ham jo ikke, så svært at vide hvilket der er rigtigt af dette, men spændende på at høre fortsættelsen på historien he he

mvh Michael

Uhh altså, én der følger efter mig på afstand er jeg IKKE interesseret i...det synes jeg faktisk er ret creepy

Uanset motivet synes jeg det er en mærkelig og sær opførsel..og hvis det var meningen, at den skulle vække min interesse så er det helt fejlslagent....bryder mig virkeligt ikke om, at han ved så meget om mig og jeg tilsyneladende ikke ved noget om ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Michael healer

dorthemus skriver:

Uhh altså, én der følger efter mig på afstand er jeg IKKE interesseret i...det synes jeg faktisk er ret creepy

Uanset motivet synes jeg det er en mærkelig og sær opførsel..og hvis det var meningen, at den skulle vække min interesse så er det helt fejlslagent....bryder mig virkeligt ikke om, at han ved så meget om mig og jeg tilsyneladende ikke ved noget om ham.

Hvis du har råd, kunne du jo hyre en privat detektiv til at prøve at opklare sagen, jeg ved ikke hvad sådan en ting koster, men det var lige en ide jeg fik

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

Michael healer skriver:

Hvis du har råd, kunne du jo hyre en privat detektiv til at prøve at opklare sagen, jeg ved ikke hvad sådan en ting koster, men det var lige en ide jeg fik

Det har jeg hverken råd, lyst eller energi til...tror bare jeg lader den ligge...som sidst

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

dorthemus skriver:

Det har jeg hverken råd, lyst eller energi til...tror bare jeg lader den ligge...som sidst

Ok, jeg har altid godt kunne tænke mig at være sådan en detektiv, så hvis jeg havde boet tættere på dig, ville jeg have gjort det gratis for bare at prøve det he he, men afstanden er desværre for stor til dette

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

Michael healer skriver:

Ok, jeg har altid godt kunne tænke mig at være sådan en detektiv, så hvis jeg havde boet tættere på dig, ville jeg have gjort det gratis for bare at prøve det he he, men afstanden er desværre for stor til dette

Okay

Anmeld

20. marts 2010

mariamiss6

dorthemus skriver:

Næhh har også lidt mistet interessen for det er nok ligesom sidst hvor jeg heller ikke fik det at vide...så det regner jeg heller ikke med at jeg gør denne gang...jeg ved ikke hvad han har gang i, den mærkelige mand

tja det forstår jeg sådan set godt... kan du ikke lægge en besked i blomsterbutikken, at næste gang må han aflevere blomsterne personligt, eller i det mindste lige få skrevet sit navn og nummer på kortet

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

tja det forstår jeg sådan set godt... kan du ikke lægge en besked i blomsterbutikken, at næste gang må han aflevere blomsterne personligt, eller i det mindste lige få skrevet sit navn og nummer på kortet

He he...de to gange jeg har fået blomster på dén måde har været gennem to forskellige blomsterhandlere, så det hjælper vist ikke...men som sagt, jeg har egentlig mistet interessen fordi jeg ikke har den store tiltro til at han kommer frem i lyset.

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

dorthemus skriver:

He he...de to gange jeg har fået blomster på dén måde har været gennem to forskellige blomsterhandlere, så det hjælper vist ikke...men som sagt, jeg har egentlig mistet interessen fordi jeg ikke har den store tiltro til at han kommer frem i lyset.

Det kan være han også er her på baby.dk he he

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

Michael healer skriver:

Det kan være han også er her på baby.dk he he

Mon dog

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

dorthemus skriver:

Mon dog

Jeg ved det ikke, det er jo ikke mig der sender dig blomster he he

Men han ved du er gravid, altså hvis det er en klog mand, kunne han måske så regne ud du så måske var på en babyside he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.