Michael healer skriver:
Hej
Måske det ikke en du har lagt mærke til, i din omgangs kreds, eller også er han bar en beundre der har fulgt efter dig, og på den måde ved hvor du bor, men du har ikke opfanget at han fulgte efter dig.
Prøv at holde øje med, om en sådan mand følger efter dig en gang i mellem, måske du så for øje på ham 
Hvad han for ud af det, ja at gøre dig nysgerrig, og ved at vække din nysgerrighed kan han finde ud af om du er interesseret, måske er han genert og bange for en afvisning, og derfor hvis du afviser ham på denne måde , så det ikke så slemt, ja der findes mange muligheder, jeg kender ham jo ikke, så svært at vide hvilket der er rigtigt af dette, men spændende på at høre fortsættelsen på historien he he 
mvh Michael
Uhh altså, én der følger efter mig på afstand er jeg IKKE interesseret i...det synes jeg faktisk er ret creepy 
Uanset motivet synes jeg det er en mærkelig og sær opførsel..og hvis det var meningen, at den skulle vække min interesse så er det helt fejlslagent....bryder mig virkeligt ikke om, at han ved så meget om mig og jeg tilsyneladende ikke ved noget om ham.
Anmeld