Blomster fra anonym..igen igen :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.315 visninger
63 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

dorthemus

Ja så fik jeg sørme blomster med bud fra anonym igen...denne gang med kryptisk besked: "KAN VI SES".... Øhhh jada, men hvem er du lige??

For et halvt år siden skete det samme, men vedkommende gav sig aldrig til kende og selvom jeg legede detektiv og ringede til blomsterhandleren så fik jeg blot at vide, at det var blevet indtelefoneret...godt så!

Denne gang ringede jeg igen og fik at vide, at det var en dansk mand i starten af 40´erne og skaldet....fint nok, kender bare ikke lige én der passer på dén beskrivelse

What to do? Det er en rigtig fin lille buket, men det nager mig sgu lidt at jeg ikke ved hvem det er...min nysgerrige hjerne er på overarbejde lige nu....Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det er den samme som sidst.

Hvad får han dog ud af at sende blomster på dén måde?

Meeeget mærkeligt Sonny Boy....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Mira0911

Det er da vildt underligt... Og endda når man slet ikke ved hvem det er...

Håber du finder ud af det...

Anmeld

17. marts 2010

Loa

Ha ha er da cool  (Og lidt spooky på samme tid)

Anmeld

17. marts 2010

CS

Nej hvor er det mystisk.... men ja dejligt med blomster når det nu skal være 

Anmeld

17. marts 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Ja så fik jeg sørme blomster med bud fra anonym igen...denne gang med kryptisk besked: "KAN VI SES".... Øhhh jada, men hvem er du lige??

For et halvt år siden skete det samme, men vedkommende gav sig aldrig til kende og selvom jeg legede detektiv og ringede til blomsterhandleren så fik jeg blot at vide, at det var blevet indtelefoneret...godt så!

Denne gang ringede jeg igen og fik at vide, at det var en dansk mand i starten af 40´erne og skaldet....fint nok, kender bare ikke lige én der passer på dén beskrivelse

What to do? Det er en rigtig fin lille buket, men det nager mig sgu lidt at jeg ikke ved hvem det er...min nysgerrige hjerne er på overarbejde lige nu....Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det er den samme som sidst.

Hvad får han dog ud af at sende blomster på dén måde?

Meeeget mærkeligt Sonny Boy....

hmmm...måske et 'blast from the past' 

Anmeld

17. marts 2010

LauraLW

meget spændende... men ja, hvad regner han med? altså hvordan skulle du kunne svare på hans spørgsmål? meget mærkeligt firma!

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

LotteGabriella skriver:

hmmm...måske et 'blast from the past' 

Ja det tyder det jo umiddelbart på...havde faktisk en kæreste for et nogle år siden der var skaldet, men han var lidt yngre end mig. Håber ham her giver sig til kende så det ikke bliver ligesom sidste gang

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

meget spændende... men ja, hvad regner han med? altså hvordan skulle du kunne svare på hans spørgsmål? meget mærkeligt firma!

Ja ikke  Han er også liiige lidt sent ude..da jeg skal føde om et par måneder...haha

Anmeld

17. marts 2010

LotteGabriella

dorthemus skriver:

Ja det tyder det jo umiddelbart på...havde faktisk en kæreste for et nogle år siden der var skaldet, men han var lidt yngre end mig. Håber ham her giver sig til kende så det ikke bliver ligesom sidste gang

det kan jo være at det er ham!?! ååh bliver pisse nysgerrig nu

Du må endelig skrive hvem det er, hvis du finder ud af det

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Nej hvor er det mystisk.... men ja dejligt med blomster når det nu skal være 

Ja de er skam også rigtig fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.