Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Overvågningskamera i en blomsterhandler???..Arhh Karina
Overvågningskamera i en blomsterhandler???..Arhh Karina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: eej det er sgu da lige livlig storker agtigt, når han bare er ano... du må hyre en prof detektiv
eej det er sgu da lige livlig storker agtigt, når han bare er ano... du må hyre en prof detektiv
Så længe han nøjes med at sende blomster anonymt
KaMa skriver: Der findes altså ret dyre blomster! Hmpf...
Der findes altså ret dyre blomster! Hmpf...
Hihi...de er altså ikke fra Erik Bering
Som jeg også sagde i telefonen, så syntes jeg det er helt vildt langt ude... Jeg ville faktisk nok være lidt utryg og det er da mere end træls at han betalte kontant.
Jeg håber han giver sig til kende næste gang
Zafir skriver: Som jeg også sagde i telefonen, så syntes jeg det er helt vildt langt ude... Jeg ville faktisk nok være lidt utryg og det er da mere end træls at han betalte kontant. Jeg håber han giver sig til kende næste gang
Næste gang??? Det gider jeg altså ikke...nu må han komme på banen
dorthemus skriver: Næste gang??? Det gider jeg altså ikke...nu må han komme på banen
Der blir en næste gang, ellers ville han ikke skrive sådan... mmm... :-S
Zafir skriver: Der blir en næste gang, ellers ville han ikke skrive sådan... mmm... :-S
Jeg venter i spænding...
Det lyder da lidt halvklamt - blomster er selvfølgelig dejligt, men tænk hvis han en dag ringer på....
Zette skriver: Det lyder da lidt halvklamt - blomster er selvfølgelig dejligt, men tænk hvis han en dag ringer på....
Så er jeg glad for min dørtelefon OG dørspion
dorthemus skriver: Så er jeg glad for min dørtelefon OG dørspion
Jaaah det kan jeg godt forstå. Har du beholdt blomsterne eller smidt dem ud? Ørj jeg ville dø af skræk hvis det var mig, og nu tænker jeg især fordi der ikke er en til at "passe på dig"...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128