Blomster fra anonym..igen igen :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jaaah det kan jeg godt forstå. Har du beholdt blomsterne eller smidt dem ud? Ørj jeg ville dø af skræk hvis det var mig, og nu tænker jeg især fordi der ikke er en til at "passe på dig"...

Hvor er du sød  Nej det har jeg ikke..føler mig ikke truet, undrer mig blot over hans anonymitet..kan ikke rigtig se hvad han får ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

smokin

dorthemus skriver:

Hvor er du sød  Nej det har jeg ikke..føler mig ikke truet, undrer mig blot over hans anonymitet..kan ikke rigtig se hvad han får ud af det.

Det er jo heller ikke nogen trussel i en buket blomster, og jeg håber da bare at han simpelthen synes du er for lækker til at hen vil tilkendegive sig

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

Zette skriver:

Det er jo heller ikke nogen trussel i en buket blomster, og jeg håber da bare at han simpelthen synes du er for lækker til at hen vil tilkendegive sig

He he... så har han tydeligvis ikke set mig de sidste måneder

Anmeld

20. marts 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

He he... så har han tydeligvis ikke set mig de sidste måneder

eej.. du er altså flot gravid... i hvert fald de sidste billeder du havde herinde

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Ja så fik jeg sørme blomster med bud fra anonym igen...denne gang med kryptisk besked: "KAN VI SES".... Øhhh jada, men hvem er du lige??

For et halvt år siden skete det samme, men vedkommende gav sig aldrig til kende og selvom jeg legede detektiv og ringede til blomsterhandleren så fik jeg blot at vide, at det var blevet indtelefoneret...godt så!

Denne gang ringede jeg igen og fik at vide, at det var en dansk mand i starten af 40´erne og skaldet....fint nok, kender bare ikke lige én der passer på dén beskrivelse

What to do? Det er en rigtig fin lille buket, men det nager mig sgu lidt at jeg ikke ved hvem det er...min nysgerrige hjerne er på overarbejde lige nu....Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det er den samme som sidst.

Hvad får han dog ud af at sende blomster på dén måde?

Meeeget mærkeligt Sonny Boy....

jeg har jo sagt det er mig

Kan du ikke se beskrivelsen passer perfekt?

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

eej.. du er altså flot gravid... i hvert fald de sidste billeder du havde herinde

Tak søde

Anmeld

20. marts 2010

mariamiss6

dorthemus skriver:

Tak søde

Du er stadig ikke kommet videre i sagen om at afsløre blomster-fyren?

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

Caroline86 skriver:

jeg har jo sagt det er mig

Kan du ikke se beskrivelsen passer perfekt?

Nååå ja, dumme dumme mig

Anmeld

20. marts 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Du er stadig ikke kommet videre i sagen om at afsløre blomster-fyren?

Næhh har også lidt mistet interessen for det er nok ligesom sidst hvor jeg heller ikke fik det at vide...så det regner jeg heller ikke med at jeg gør denne gang...jeg ved ikke hvad han har gang i, den mærkelige mand

Anmeld

20. marts 2010

Michael healer

dorthemus skriver:

Ja så fik jeg sørme blomster med bud fra anonym igen...denne gang med kryptisk besked: "KAN VI SES".... Øhhh jada, men hvem er du lige??

For et halvt år siden skete det samme, men vedkommende gav sig aldrig til kende og selvom jeg legede detektiv og ringede til blomsterhandleren så fik jeg blot at vide, at det var blevet indtelefoneret...godt så!

Denne gang ringede jeg igen og fik at vide, at det var en dansk mand i starten af 40´erne og skaldet....fint nok, kender bare ikke lige én der passer på dén beskrivelse

What to do? Det er en rigtig fin lille buket, men det nager mig sgu lidt at jeg ikke ved hvem det er...min nysgerrige hjerne er på overarbejde lige nu....Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om det er den samme som sidst.

Hvad får han dog ud af at sende blomster på dén måde?

Meeeget mærkeligt Sonny Boy....

Hej

Måske det ikke en du har lagt mærke til, i din omgangs kreds, eller også er han bar en beundre der har fulgt efter dig, og på den måde ved hvor du bor, men du har ikke opfanget at han fulgte efter dig.

Prøv at holde øje med, om en sådan mand følger efter dig en gang i mellem, måske du så for øje på ham

Hvad han for ud af det, ja at gøre dig nysgerrig, og ved at vække din nysgerrighed kan han finde ud af om du er interesseret, måske er han genert og bange for en afvisning, og derfor hvis du afviser ham på denne måde , så det ikke så slemt, ja der findes mange muligheder, jeg kender ham jo ikke, så svært at vide hvilket der er rigtigt af dette, men spændende på at høre fortsættelsen på historien he he

mvh Michael

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.