Blomster fra anonym..igen igen :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

dorthemus

Muffi . skriver:

Ej tænker lige ,,, nu du ikke har valgt anonym doner er du så ano over for ham ??   Kunne du se det var Runa s far ??

Nej det er vist ikke videre sandsynligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Lady Marion <3

dorthemus skriver:

Nej det er vist ikke videre sandsynligt

Det virkede ellers meget romantisk

Anmeld

17. marts 2010

Kvindemin

Lækkert med blomster, men også lidt uhyggeligt

Anmeld

17. marts 2010

Tullebobs

Tillykke med blomster, dejligt at være ombejlet - også selv om det må være nogle, man modtager med blandede føleleser, når man ikke har et clue om, hvem det kan være. 

Jeg tænker bare, hvad vil han dog, hvis han ikke giver sig til kende? Han vil jo tydeligvis gerne dig, men hvis du skal have en chance at melde dig interesseret/ikke-interesseret, så må han sgu ind i kampen og spille med åbne kort

Kh Trine

Anmeld

17. marts 2010

Malthesmoar

Loa skriver:

Ha ha er da cool  (Og lidt spooky på samme tid)

JA tænker det samme

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

Tullebobs skriver:

Tillykke med blomster, dejligt at være ombejlet - også selv om det må være nogle, man modtager med blandede føleleser, når man ikke har et clue om, hvem det kan være. 

Jeg tænker bare, hvad vil han dog, hvis han ikke giver sig til kende? Han vil jo tydeligvis gerne dig, men hvis du skal have en chance at melde dig interesseret/ikke-interesseret, så må han sgu ind i kampen og spille med åbne kort

Kh Trine

Ja ærlig talt  Troede lige jeg var smart da jeg ringede til blomsterhandleren og spurgte om fyren havde betalt med dankort??....næh kontanter...ihh altså!

Anmeld

17. marts 2010

Vial

Nu ved jeg det Dorthe: Det er fra Pizzamanden. Han ved jo, at I snart ses IGEN ;-) Det er da ellers så spændende på en uforløsende måde. Kunne du evt se blomsterbutikkens overvågningskamera igennem (så vil jeg med...)

Anmeld

17. marts 2010

Maria.

KaMa skriver:

Nu ved jeg det Dorthe: Det er fra Pizzamanden. Han ved jo, at I snart ses IGEN ;-) Det er da ellers så spændende på en uforløsende måde. Kunne du evt se blomsterbutikkens overvågningskamera igennem (så vil jeg med...)

Haha.. Så vil jeg også med..

Spændende med en hemmelig beundrer!

Anmeld

17. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Overvågningskamera i en blomsterhandler???..Arhh Karina

Anmeld

17. marts 2010

Vidunderligeunger

eej det er sgu da lige livlig storker agtigt, når han bare er ano...  du må hyre en prof detektiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.