Vi var i banken i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Mira0911

Kanon lækkert hus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tullen85 skriver:

Det er vel ikke det man kan se fra holme ringvej?? :-O Hver gang jeg gik fra skole da jeg gik på HG sagde jeg til min veninde at DET er mit drømmehus..   er SÅ vild med det hus... :-D

Tjoe, det kunne da godt lyde som det?

Jeg har jo kun set det på billeder, så jeg kan ikke være sikker...Det er nemlig lige sådan en drømmevilla jeg også har savlet over masser af gange. Både Niklas og jeg er opvoksede i lejligheder med altan og de typiske 60'errækkehuse med en lille have til og så lydt at man kunne høre hvad naboerne talte om ved middagsbordet.

Men nu har jeg så lige netop fået en mail fra vores bankmand, som (heldigvis) ikke ville låne os pengene før jeg har fået arbejde, men gerne det beløb vi er godkendt til nu som er lidt mindre...   Når man ikke selv kan tænke rationelt, så er det godt man har en bankrådgiver der kan gøre det for en

Anmeld

16. marts 2010

Kruse90

hold K**F hvor er det flot smukke.
WAAAUUW siger jeg bare.

Anmeld

16. marts 2010

qp

Super lækkert hus, Rosa!  Meeen skrev du ik engang noget om, at i ikke skulle til, at flytte væk fra der hvor i bor (i centrum tror jeg) og at du havde lavet den aftale med kæresten?

I øvrigt kan jeg godt forstå i gerne vil flytte NU fordi det er fedt og spændende, men det er nok ikke så fedt at bo i et lækkert luxushus hvis man skal spare på alt andet og tro mig, det er ikke billigt af have børn. Men held og lykke med det ihvertfald

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

qp skriver:

Super lækkert hus, Rosa!  Meeen skrev du ik engang noget om, at i ikke skulle til, at flytte væk fra der hvor i bor (i centrum tror jeg) og at du havde lavet den aftale med kæresten?

I øvrigt kan jeg godt forstå i gerne vil flytte NU fordi det er fedt og spændende, men det er nok ikke så fedt at bo i et lækkert luxushus hvis man skal spare på alt andet og tro mig, det er ikke billigt af have børn. Men held og lykke med det ihvertfald

Præcis... Du rammer netop hovedet på sømmet...  Vi har grinet meget siden i går af at vi lige præcis er ved at gå i redebyggerfælden og begå fejl nr. 1 i bogen, nemlig at sætte os i et for dyrt hus fordi det kunne være såååå hyggeligt med græs under babyfødderne  Det er bare SÅ typisk!!! 

Niklas sidder pt med exelarket fremme og kigger på at HVIS vi kunne låne 800.000 af hans forældre der skal til at sælge deres butik inden længe så behøvede vi ikke låne mere end det lille beløb i banken som vi pt. er godkendt til nu her mens jeg kun har barselsindkomst... Hvis det kunne lade sig gøre så ville vi ikke sidde for mere end max. 5-6000 om måneden+el og det er 2-3000 mindre om måneden end nu... Så kunne det nok godt lade sig gøre at få råd til en bøf en gang imellem selvom ungen skal i vuggestue, skulle jeg mene...

Anmeld

16. marts 2010

Tullebobs

Rosa skriver:

Præcis... Du rammer netop hovedet på sømmet...  Vi har grinet meget siden i går af at vi lige præcis er ved at gå i redebyggerfælden og begå fejl nr. 1 i bogen, nemlig at sætte os i et for dyrt hus fordi det kunne være såååå hyggeligt med græs under babyfødderne  Det er bare SÅ typisk!!! 

Niklas sidder pt med exelarket fremme og kigger på at HVIS vi kunne låne 800.000 af hans forældre der skal til at sælge deres butik inden længe så behøvede vi ikke låne mere end det lille beløb i banken som vi pt. er godkendt til nu her mens jeg kun har barselsindkomst... Hvis det kunne lade sig gøre så ville vi ikke sidde for mere end max. 5-6000 om måneden+el og det er 2-3000 mindre om måneden end nu... Så kunne det nok godt lade sig gøre at få råd til en bøf en gang imellem selvom ungen skal i vuggestue, skulle jeg mene...

Hæ hæ - jo der sker noget, når man får børn:

Man VIL have dem på græs

Sikke et dejligt hus I har kig på - det er nemt at forestille hvordan de små barnetæer tripper hen over gulvet eller leger i haven...

Her får du lige vores 'købe-hus' historie (osse selvom du ikke har bedt om den ).

Vi har egentlig altid være enige om at drømmen for os var en stor lejlighed inde i midtbyen med tagtaresse og hele pivtøjet - og vi skulle i hvert fald aldrig (!!!) bo i et 1plans villa i et ligusterkvarter og gud forbyde at vi nogensinde fik stationcar...

Men men men nu bor vi så i præcist sådan et hus i præcist sådan et kvarter med præcis sådan en bil  Huset er praktisk, godt indrettet, og haven er skøn, og endelig er det skønt at kunne sende Simon ud at lege på vejen - uden at skulle have hjertet i halsen konstant for om han nu kommer til skade i trafikken, for der er ingen trafik! Tilgengæld er der legekammerater, legeplads og stisystem til skolen, når den dag kommer...

Nu mangler vi sgu bare hunden - men DET får vi aldrig (never say never ).

Nå men vi har da renoveret vores hus så det har kunnet indfri vores drømme - og vi glæder os til de lange varme dage og aftener i haven til sommer - smider lige et par billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. marts 2010

Lillefe

Rosa skriver:

og blev godkendt til et laaangt større lån end vi havde forestillet os (det er ikke endegyldigt endnu, men det regnede han bestemt med, vores rådgiver). Så NU er jeg i gang med at drømme...Og så falder man selvfølgelig lige over drømmevillaen der med ganske få modifikationer kunne blive den perfekte ramme om os og vores yngel de næste mange år - og med perfekt beliggenhed indenfor ringvejen Dog ville vi først kunne låne til den om et år når jeg begydner at arbejde og får startlønnen for nyuddannede psykologer (med mindre svigermekanikken byder ind, hvilket Niklas har en ide om at de gerne vil, mod at vi afsætter et af kælderværelserne til dem)... Meeen drømme må man gerne...

Drømmevillaen

Hvad siger I, damer...?

Fedt hus må man sige

Anmeld

16. marts 2010

DK

Tsk tsk tsk...

Det ser sååååå dejligt ud! Skønt, hyggeligt og smukt!! Hvad ville i sætte i stand? Alt ser da fint og beboeligt ud? Jeg kan da godt se at man evt. kunne skrubbe lidt alger af terrassen men derudover? Jeg synes da det ligner det helt perfekte hus der er en overraskende smuk blanding af centrum-chik-cafe latte-mor og lilla-slynge-mutter-country-idyl!!

KØB KØB KØB!!! Lån og stjæl!!! Få fat i "my precious" nu!

Knus Ditte -Der slet slet ikke er den økonomiske ansvarlige i vores familie!!

Anmeld

16. marts 2010

Moderator

Tullebobs skriver:

Hæ hæ - jo der sker noget, når man får børn:

Man VIL have dem på græs

Sikke et dejligt hus I har kig på - det er nemt at forestille hvordan de små barnetæer tripper hen over gulvet eller leger i haven...

Her får du lige vores 'købe-hus' historie (osse selvom du ikke har bedt om den ).

Vi har egentlig altid være enige om at drømmen for os var en stor lejlighed inde i midtbyen med tagtaresse og hele pivtøjet - og vi skulle i hvert fald aldrig (!!!) bo i et 1plans villa i et ligusterkvarter og gud forbyde at vi nogensinde fik stationcar...

Men men men nu bor vi så i præcist sådan et hus i præcist sådan et kvarter med præcis sådan en bil  Huset er praktisk, godt indrettet, og haven er skøn, og endelig er det skønt at kunne sende Simon ud at lege på vejen - uden at skulle have hjertet i halsen konstant for om han nu kommer til skade i trafikken, for der er ingen trafik! Tilgengæld er der legekammerater, legeplads og stisystem til skolen, når den dag kommer...

Nu mangler vi sgu bare hunden - men DET får vi aldrig (never say never ).

Nå men vi har da renoveret vores hus så det har kunnet indfri vores drømme - og vi glæder os til de lange varme dage og aftener i haven til sommer - smider lige et par billeder:

Hehe, jamen så har du jo været hele turen igennem og ved at det der græs pludselig bliver helt ekstremt grønt... Men jeg nægter simpelthen at skulle bo i et stort hus og så aldrig have en krone til spas og ballade, samt at skulle bruge hver eneste ledigt øjeblik på renovering, ombygning, reperationer osv osv...

Men det ser ellers dødhyggeligt ud hjemme hos jer!!

Anmeld

16. marts 2010

Tullebobs

Rosa skriver:

Hehe, jamen så har du jo været hele turen igennem og ved at det der græs pludselig bliver helt ekstremt grønt... Men jeg nægter simpelthen at skulle bo i et stort hus og så aldrig have en krone til spas og ballade, samt at skulle bruge hver eneste ledigt øjeblik på renovering, ombygning, reperationer osv osv...

Men det ser ellers dødhyggeligt ud hjemme hos jer!!

Vi er helt enige - derfor har vi også købt er hus af nyere dato (det er fra 1985) fordi vi ikke gider at skidtet braser sammen om ørerne på os. Vi gider nemlig heller ikke, at hvert ledigt øjeblik skal bruges på renovering!

Og så har vi ikke købt verdens største eller dyreste hus, fordi der skal være luft til at gøre andre ting her i livet - ellers har man jo købt et fængsel

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.