Vi var i banken i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

MM1987

SÅ fint...

Det er også lige sådan noget jeg drømmer om, når drømmene kredser om hus...

Elsker terrassen...og kanappen...og hall'en...og lidt mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Jordbærpigen

Rosa skriver:

og blev godkendt til et laaangt større lån end vi havde forestillet os (det er ikke endegyldigt endnu, men det regnede han bestemt med, vores rådgiver). Så NU er jeg i gang med at drømme...Og så falder man selvfølgelig lige over drømmevillaen der med ganske få modifikationer kunne blive den perfekte ramme om os og vores yngel de næste mange år - og med perfekt beliggenhed indenfor ringvejen Dog ville vi først kunne låne til den om et år når jeg begydner at arbejde og får startlønnen for nyuddannede psykologer (med mindre svigermekanikken byder ind, hvilket Niklas har en ide om at de gerne vil, mod at vi afsætter et af kælderværelserne til dem)... Meeen drømme må man gerne...

Drømmevillaen

Hvad siger I, damer...?

Hahaha hvor sjovt.. det hus har vi også kigget på som vores drømmehus

Anmeld

15. marts 2010

lillemunk

Vildt hvor er det lækkert, men gal det er mange penge.. Sjovt at se forskellen, altså på prisen,hos dig og mig som bor på lolland

Anmeld

15. marts 2010

lululupo

nøjjjh det ser lækkert ud, og i guder det er billigt iforhold til kbh området.......Self kan det komme endnu længere ned i disse tider!

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

Wow, det ser da bare super lækkert ud!!!! Og dejligt I kunne blive godkendt til det, når du får alm løn.

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hold da ferie - vi er vidst ikke de eneste der synes at det hus var perfekt? Det er især også beliggenheden der trækker - perfekt afstand til centrum...

Jeg må indrømme at jeg er ret forelsket i det, men at jeg virkelig bliver nødt til at slå koldt vand i blodet! Jeg vil gerne lige se tiden an og se hvor meget jeg rent faktisk har at gøre med når jeg kommer ud på arbejdsmarkedet! Men jeg har da skrevet en mail til bankmanden om han gider kigge lidt på det

Anmeld

15. marts 2010

Cris

Ja, det er et flot hus!

Jeg drømmer også rigtigt meget! Jeg arbejder ikke og få ingen penge (for vi var ud at rejse før) så vi har slet ikke noget penge. Men jeg kikker og jeg drømmer, for vi skal lede til noget til når jeg starter på arbejde igen (vi ved bare ikke, hvornår det skal ske) Men hver gang jeg finder noget som er liiiiige mig så koster det 4, 5 eller 6 millioner!!!!    Men det er det man skal betale hvis man vil have 200kvm midt i Kbh... tihi... Så ja, at drømme er gratis og det er sjovt nogle gange! hahahahaha

Anmeld

16. marts 2010

Vial

Wauv - er enig med resten af slænget. Sikke et drømmehus. Har selv sådan et stående lige i nærheden af, hvor jeg bor. Kampsavler når jeg med lang hals i snegletempo skal forbi det. Vil dog lige skrive noget kedeligt også: Husk på at for meget istandsættelse kan dræbe et hvert varmblodigt parforhold. Så kombineret med baby og ny karriere, så er det måske smartere at drømme lidt ned af, så hjemmet selvfølgelig er lækkert, men også et sted, hvor man kun samler energi og nyder hinanden. Renovation i større eller mindre grad kan altså slå bunden ud af den følelse. Bare lige et råd - men jeg havde også helt sikkert undersøgt nærmere omkring det flotte hus.

Anmeld

16. marts 2010

Lærke90

Rosa skriver:

og blev godkendt til et laaangt større lån end vi havde forestillet os (det er ikke endegyldigt endnu, men det regnede han bestemt med, vores rådgiver). Så NU er jeg i gang med at drømme...Og så falder man selvfølgelig lige over drømmevillaen der med ganske få modifikationer kunne blive den perfekte ramme om os og vores yngel de næste mange år - og med perfekt beliggenhed indenfor ringvejen Dog ville vi først kunne låne til den om et år når jeg begydner at arbejde og får startlønnen for nyuddannede psykologer (med mindre svigermekanikken byder ind, hvilket Niklas har en ide om at de gerne vil, mod at vi afsætter et af kælderværelserne til dem)... Meeen drømme må man gerne...

Drømmevillaen

Hvad siger I, damer...?

Det ser bare rigtig lækkert ud

Man begynder helt at savle

Anmeld

16. marts 2010

SHERO

Det er vel ikke det man kan se fra holme ringvej?? :-O Hver gang jeg gik fra skole da jeg gik på HG sagde jeg til min veninde at DET er mit drømmehus..   er SÅ vild med det hus... :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.