Vi var i banken i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
42 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

og blev godkendt til et laaangt større lån end vi havde forestillet os (det er ikke endegyldigt endnu, men det regnede han bestemt med, vores rådgiver). Så NU er jeg i gang med at drømme...Og så falder man selvfølgelig lige over drømmevillaen der med ganske få modifikationer kunne blive den perfekte ramme om os og vores yngel de næste mange år - og med perfekt beliggenhed indenfor ringvejen Dog ville vi først kunne låne til den om et år når jeg begydner at arbejde og får startlønnen for nyuddannede psykologer (med mindre svigermekanikken byder ind, hvilket Niklas har en ide om at de gerne vil, mod at vi afsætter et af kælderværelserne til dem)... Meeen drømme må man gerne...

Drømmevillaen

Hvad siger I, damer...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Ranarupta

Årh ja, et lækkert hus!!

Bestemt ikke dårligt! 

Anmeld

15. marts 2010

Stumpen

Jeg siger mange penge... Men ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlsker køkkenet... Lige min stil

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

LÆkkert hus

Og god pris også.

Hvad er det I skal låne til nu?

Anmeld

15. marts 2010

Sofia

Hold da op et lækkert hus - præcis sådan et jeg drømmer om at eje en gang.  Elsker især gulvet i stuen, og den fine trappe.

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

Det ser superlækkert ud Rosa...håber det lykkedes for jer!

Anmeld

15. marts 2010

MyBaby

Det er virkelig et flot hus - kan godt forstå, at du drømmer

Det er også bare SÅ typisk mig - jeg drømmer også altid og kigger på huse, biler, møbler osv. også selvom vi ikke skal have noget og så finder jeg selvfølgelig bare lige det helt rigtige, som jeg næsten ikke kan leve uden - og så går de næste dage og nætter med at drømme og planlægge!

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

Zafir skriver:

LÆkkert hus

Og god pris også.

Hvad er det I skal låne til nu?

Vi ville høre hvor meget vi evt MÅTTE låne hvis vi nu skulle ud og shoppe efter hus - bare så man ikke drømmer for dyrt...

Og vi blev så godkendt til et beløb nu hvor jeg skal på barsel og et andet når jeg kommer ud og får en rigtig løn... Og med det sidste beløb så KUNNE vi faktisk få råd til huset her...

Anmeld

15. marts 2010

Moderator

Rosa skriver:

Vi ville høre hvor meget vi evt MÅTTE låne hvis vi nu skulle ud og shoppe efter hus - bare så man ikke drømmer for dyrt...

Og vi blev så godkendt til et beløb nu hvor jeg skal på barsel og et andet når jeg kommer ud og får en rigtig løn... Og med det sidste beløb så KUNNE vi faktisk få råd til huset her...

Sejt

Så krydser jeg fingre for at I finder noget godt.

Anmeld

15. marts 2010

fit_fys

Rosa skriver:

og blev godkendt til et laaangt større lån end vi havde forestillet os (det er ikke endegyldigt endnu, men det regnede han bestemt med, vores rådgiver). Så NU er jeg i gang med at drømme...Og så falder man selvfølgelig lige over drømmevillaen der med ganske få modifikationer kunne blive den perfekte ramme om os og vores yngel de næste mange år - og med perfekt beliggenhed indenfor ringvejen Dog ville vi først kunne låne til den om et år når jeg begydner at arbejde og får startlønnen for nyuddannede psykologer (med mindre svigermekanikken byder ind, hvilket Niklas har en ide om at de gerne vil, mod at vi afsætter et af kælderværelserne til dem)... Meeen drømme må man gerne...

Drømmevillaen

Hvad siger I, damer...?

Hvor dejligt for jer!

Synes villaen er helt fantastisk! Vi har selv kigget på hus i Århus området, skøn by! Og det er da godt nok billigt for sådan et stort dejligt hus

Tine - som nok skal ned og have en jordbær milkshake efter at have læst Rosa's andet indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.