Vi var i banken i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Det er da super super lækkert. Lige min smag også. Hold kæft hvor er i heldige, hvis i kan få råd til det. Fedt fedt fedt fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

MariaJ

Wow, for et lækkert hus. Det ville virkelig være en dejlig ramme om familielivet. Drøm godt og held og lykke med projekt måske-huskøb.

Maria

Anmeld

15. marts 2010

Maria.

Super lækkert!

Anmeld

15. marts 2010

otlitrom

Totalt drømmehus i mine øjne..Lækkert!!

Manden har dog sleeeet ikke samme stil. Eftersom vi nok heller ikke bliver i landet, så sker der ikke de store investeringer på den front. MEN vi håber han får det job han har søgt, for så har vi mulighed for at købe et lille hus, og det vil vi mægtig gerne!!

Anmeld

15. marts 2010

Sofiedk

Hvor er det bare et super lækkert sted, virkelig virkelig lækker villa og virkelig god pris synes jeg. Utroligt hvad man kan få for penge ovre på den anden side af vandet

Ville da være et skønt sted at nyde familielivet.

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

Hold da op det flot vild med køkkenet :) 

Troet ikke i ville væk fra jeres super fede lejlighed?

Knus

Anmeld

15. marts 2010

ooo

Puha Rosa, bliver bare helt bekymret for om der mon nu også vil være nok plads til dig, svenskeren OG en lille baby. Det er jo en lille hytte.

Ej, spøg til side - MEGA fedt hus. Jeg vil også bo sådan et sted.

Kram Metha.

Anmeld

15. marts 2010

Muffinmus

flot flot hus...Det ser bare lækkert ud til familien, og kan godt forstå du drømmer om det.-)

Prisen er dog RET høj synes jeg. Og vil slet ikke sige noget til drømmen, for kan det alde sig gøre er det perfekt, men mange baknger giver MEGET forkerte råd til netop huskøb og der har ALDRIG været så amnge der bliver smidt fra hjemmet netop pga af at de fra start har siddet alt for dyrt:-)

Men vil sige at hvis i begge kan få det til at køre rundt og alt efter hvad i selv har med i købet og hvad i skal låne, til hvilken rente ot over hvor mange år, så vil jeg skyde på at det kan gå hvis i begge har mindst omkring 20.000 kr udbetalt hver måned, altså samlet 40.000 kr efter skattefar har været der. Alt derunder vil gøre i vil sidde alt for træls i det og de røde bøffer og varme vand skal lægges langt væk.

Men var der ikke noget med at du sparede op:-)???

Så er det måske lige det der skal til indskuddet osv i sådan en lækker hybel.

Årg, jeg håber sørme du kan få din drøn opfyldt, kunne vøre super nice at flytte ind i sådan et skønt hus:-)

Hvornår ved i noget mere om det hele??

Anmeld

15. marts 2010

Jules

Wauh....Niiiice... Du må da være i den 7 himmel ;)

Anmeld

15. marts 2010

TbCp

SUUUKKKKK det er da helt fantastisk!!!!

Elsker det hele, altanerne, trappe opgangen, køkkenet, det lille repos foroven... hold da op det er lækkert!

Og Tintin fik helt sikkert lov at blive hvis det var mig der købte det hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.