Hvorfor vælge at blive ungmor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Honningblomst

saxi skriver:

Ja lige mht egoismen i ungdommen..  Men der er self. også forskel på at leve i ungdommen og føle sig ung.. Men har nydt min ungdom - og kommer sikkert også til at nyde den "sene" ungdom

Det var som mest i forhold til den fuldstændige uafhængighed man havde dengang som ung...den ryger jo lidt hvis man danner hjem og familie allerede som teenager, hvor man jo næsten går lige fra barndommen og ind i at leve som voksen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

SaNiNa

Jeg var 22 da jeg blev gravid og ja jeg var da nok ung men vi følte os begge to meget klar til at blive en lille familie på 3.

for mig er det vigitg at vi begge to var indstillet på det var nu det skulle være og ikke kun den ene part.

Det føltes bare meget rigtig for os at blive forældre sammen og vi hvade været sammen i 4 år.

har altid sagt jeg skulle have mit første barn enden jeg blev 25 og de sidsten enden manden bliver 30. så vi har 2 år at løbe på endnu.

jeg ønsker selv at være yngre mor for føler mig ikke ung ung. ikke som en ung mor på 16 men jeg er yngre. forstå mig ret. og ja så var jeg bare parat til at blive mor og var 110% sikker på jeg kunne give et lille vidunder den bedste familie med masser af kærlighed samtidig vise vi jo hvad vi gik ind til og at alle dage ikke var lutter og lagkage.

Vi har jo så været så heldige at vi har fået en dejlig lille søn som har været så let let, på trods lidt vanskeligheder under fødsel og med vægt nu.

Anmeld

16. marts 2010

Kvindemin

Caroline86 skriver:

YES, så er jeg stadig ung

Jeg valgte at blive ung mor af mange grunde. Nu vil jeg vælge at svare på spørgsmålet med MINE grunde, og ikke vores fælles grunde, da det bliver for rodet

Jeg valgte bl.a. at blive ung mor da jeg har været en del ting igennem i mine teenageår og derfor mentalt ikke altid helt er 23 - er i mange situationer ældre og træffer derfor også valg som mine jævnaldrende kan have svært ved at forholde sig til så tidligt.

Så synes jeg at tidspunktet i mit liv er godt - overskud, økonomi, tid, lyst osv. er til det!

Jeg ser fordele i at få forældrelivet "overstået" og derved ikke være pensionist inden børnene flytter hjemmefra

Tjo... nok mest af alt fordi jeg bare føler det er det HELT rigtige for mig at få mit første barn kort inden jeg fylder 24! Og indtil videre har jeg haft ret - jeg ÆÆÆÆLSKER at være moar!

Knus Caroline, som resten af dagen vil kigge på min 24 dage gamle datter og samtidig føle mig ung, lækker og klar til resten af livet

Skønt og nemt at der er en der kan skrive det for os andre, lige mine ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.