Jeg var 20 år og havde været gift med min 5 år ældre kæreste i et år da jeg fik konstateret PCO. Vi havde været i gang med projekt baby i ca. ½ år, og jeg kunne ikke forstå at der ikke skete noget.. Man er vel utålmodig når man ønsker sig noget.. 
Jeg blev lidt bange, da jeg egentlig ikke vidste hva det var, og tanken om at jeg måske slet ikke kunne få børn gjorde bare at jeg ville have dem endnu mere!
Så vi startede i behandling, og der gik heldigvis ikke mere end 4 måneder før jeg blev gravid. Jeg fik min dejlige søn 8 dage efter jeg fyldte 21 år.
Selvfølgelig skulle min søn have en lillesøster/bror og vi gik i gang med projekt baby 2 i april 2009. Blev gravid i slut august 2009 og venter nu en lille pige omkring 22 maj. Så jeg er 24 når jeg bliver mor for 2. gang.
Har så aftalt med min mand at hvis vi skal have en 3. Skal den komme af sig selv inden for de næste 5 år, da jeg ikke har lyst til en efternøler.. Og bestemt ikke skal i behandling igen! Det gør mig små-skør med de hormoner! Min mor og min moster har hhv. 18 og 17 år fra deres første til deres sidste, og der har jeg bestemt ikke lyst til..
Når først mine børn er gamle og flytter hjemmefra skal jeg nyde min 2. ungdom! 
Kram fra Maria 30+3
Anmeld