Eva skriver:
Tja...det er jo op til den enkelte...
Jeg ved ikke...ung mor er for mig nok under 25 år...og også ud fra hvordan samfundet er sat sammen, hvornår vi har uddannet os, hvornår vi er voksne og hvornår vi gennemsnitlig får børn...og gennemsnitsalderen for førstegangs fødende, den er vidst på 30 år, ikke..
YES, så er jeg stadig ung 

Jeg valgte at blive ung mor af mange grunde. Nu vil jeg vælge at svare på spørgsmålet med MINE grunde, og ikke vores fælles grunde, da det bliver for rodet 
Jeg valgte bl.a. at blive ung mor da jeg har været en del ting igennem i mine teenageår og derfor mentalt ikke altid helt er 23 - er i mange situationer ældre og træffer derfor også valg som mine jævnaldrende kan have svært ved at forholde sig til så tidligt.
Så synes jeg at tidspunktet i mit liv er godt - overskud, økonomi, tid, lyst osv. er til det! 
Jeg ser fordele i at få forældrelivet "overstået" og derved ikke være pensionist inden børnene flytter hjemmefra

Tjo... nok mest af alt fordi jeg bare føler det er det HELT rigtige for mig at få mit første barn kort inden jeg fylder 24! Og indtil videre har jeg haft ret - jeg ÆÆÆÆLSKER at være moar! 
Knus Caroline, som resten af dagen vil kigge på min 24 dage gamle datter og samtidig føle mig ung, lækker og klar til resten af livet 
Anmeld