og væk var veninderne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Puha ja, hvor gammel var jeg, mener jeg gik der i 95-97 eller også var det 96-98 Så må jeg så have været små 8-10 år

hehe, tror jeg var ca 5-6 år, så det må ha været samme tid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

når jeg spørger familie og evt. bekendte med børn siger de man skal holde sig laangt væk fra mødregrupper, fordi det er ren konkurence om hvem der bor flottest, har sødeste baby og dyreste bil og DET orker jeg simpelthen ikke... Men det kunne man vel også få en god snak med sin sundhedsplejerske om

Ja øv, den konkurrence kommer jeg også nemt til at tabe  Jeg har prøvet at finde en mødregruppe selv inde på SEM men det er ikke så nemt  Jeg undværer også hellere end at nøjes..

Anmeld

14. marts 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Ja øv, den konkurrence kommer jeg også nemt til at tabe  Jeg har prøvet at finde en mødregruppe selv inde på SEM men det er ikke så nemt  Jeg undværer også hellere end at nøjes..

SEM  ??

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

SEM  ??

Selvvalgt Enlig Mor..ja det er der sørme også en hjemmeside der hedder. Den er desværre ikke så brugervenlig som Baby.dk og nogle af dem er sådan lidt mandefjendske, men dem undgår jeg for jeg ELSKER MÆND

Anmeld

14. marts 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

hehe, tror jeg var ca 5-6 år, så det må ha været samme tid  

Hihi ja det kunne da nemt have været samtidig!

Mhp. mødregrupper, så synes jeg bestemt du skal ligge vægt på at det skal være en UNGmødregruppe (ved godt det lyder mærkeligt ) - Min graviditetsgruppe, som nu er min ekstra MG er bare så søde og dejlige, jeg er den ældste i gruppen med mine næsten 23 år, og den yngste er 18 år. Vi har bare SÅ meget at snakke om, og det er også LIDT nemmere for unge at sætte sig ind i andres kæreste hurlumhej Og hvordan og hvorledes man reagerer med baby!

Jeg har jo en "voksen" MG også, hvor jeg BESTEMT er den yngste, og lige i starten var det meget hvem har den bedste/dyreste etc... og det hejs, det GIDER jeg bare ikke. Nu er det blevet LIDT bedre, men jeg kan bestemt kun snakke med min "voksen" MG om MEGET få ting, i forhold til min UNGmorgruppe!

Så det er bare med at få snakket med hende eller høre ad i Medborgerhuset, ellers skal jeg også gerne komme en gang ugentligt til UNGmor sludder

Anmeld

14. marts 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Selvvalgt Enlig Mor..ja det er der sørme også en hjemmeside der hedder. Den er desværre ikke så brugervenlig som Baby.dk og nogle af dem er sådan lidt mandefjendske, men dem undgår jeg for jeg ELSKER MÆND

ja vi kan ikke leve med dem, men heller ikke uden  

Anmeld

14. marts 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Hihi ja det kunne da nemt have været samtidig!

Mhp. mødregrupper, så synes jeg bestemt du skal ligge vægt på at det skal være en UNGmødregruppe (ved godt det lyder mærkeligt ) - Min graviditetsgruppe, som nu er min ekstra MG er bare så søde og dejlige, jeg er den ældste i gruppen med mine næsten 23 år, og den yngste er 18 år. Vi har bare SÅ meget at snakke om, og det er også LIDT nemmere for unge at sætte sig ind i andres kæreste hurlumhej Og hvordan og hvorledes man reagerer med baby!

Jeg har jo en "voksen" MG også, hvor jeg BESTEMT er den yngste, og lige i starten var det meget hvem har den bedste/dyreste etc... og det hejs, det GIDER jeg bare ikke. Nu er det blevet LIDT bedre, men jeg kan bestemt kun snakke med min "voksen" MG om MEGET få ting, i forhold til min UNGmorgruppe!

Så det er bare med at få snakket med hende eller høre ad i Medborgerhuset, ellers skal jeg også gerne komme en gang ugentligt til UNGmor sludder

hehe pas på hvad du siger kan være det bliver et krav herfra ! 

Er du ikke i mødregruppe med Dorthe? eller er det den der Ungmødregruppe?? 

jeg orker simpelthen ikke at det MG bliver en konkurrence - så hellere (som dorthemus skrev) være foruden... 

Anmeld

14. marts 2010

mor-til-vanessa

BlyViol skriver:

det var da en træls historie - med en happy ending, håber jeg da... 

Måske du har ret, jeg kunne skrive og fortælle hvordan jeg egentlig føler, men det kræver mod jeg vil i hvert fald tænke meget over det.

tak for dit svar - og god "tur" til the states

jg synes helt sikkert du skulle skrive

Anmeld

14. marts 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

hehe pas på hvad du siger kan være det bliver et krav herfra ! 

Er du ikke i mødregruppe med Dorthe? eller er det den der Ungmødregruppe?? 

jeg orker simpelthen ikke at det MG bliver en konkurrence - så hellere (som dorthemus skrev) være foruden... 

Jo det er jeg - i MG med Dorthe (Så du skal nok ikke lige sige hvad jeg synes om den ) - Vil sige efter vi er kommet lidt på livet af hinanden er den store MG blevet bedre, men skulle jeg vælge mellem de 2, så ved jeg godt hvor jeg hører til

Det må hellere end gerne blive et krav hehe! HADER at sidde hjemme

Anmeld

14. marts 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Jo det er jeg - i MG med Dorthe (Så du skal nok ikke lige sige hvad jeg synes om den ) - Vil sige efter vi er kommet lidt på livet af hinanden er den store MG blevet bedre, men skulle jeg vælge mellem de 2, så ved jeg godt hvor jeg hører til

Det må hellere end gerne blive et krav hehe! HADER at sidde hjemme

Jeg tror du snakker mere med hende end jeg gør  

Jeg skriver lige til dig på FB i morgen aften engang, så vil jeg gerne besøge dig, eller have besøg.. det kan vi snakke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.