Rhesus negativ? Anti D vaccination nye regler jan. 2010??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

bagger26

tinpou skriver:

Ej, undskyld mig - HELT ÆRLIGT - kom sgu da lige ind i kampen....

Ja ikke, syntes da det ville være hyggeligt hvis det blev samme dag.. Ej han siger også aat sker det i morgen, så sker det i morggen.. men hvis han kunne bestemme så måtte hun gerne vente med at komme til onsdag så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Bayze

bagger26 skriver:

Ja ikke, syntes da det ville være hyggeligt hvis det blev samme dag.. Ej han siger også aat sker det i morgen, så sker det i morggen.. men hvis han kunne bestemme så måtte hun gerne vente med at komme til onsdag så..

Jamen det forstår jeg da også godt. det er bare fordi jeg har lidt nemmere ved at sætte mig i dit sted lige nu, og der synes jeg jo bare at det handler om at få den bebs ud NU!!

Anmeld

15. marts 2010

bagger26

tinpou skriver:

Jamen det forstår jeg da også godt. det er bare fordi jeg har lidt nemmere ved at sætte mig i dit sted lige nu, og der synes jeg jo bare at det handler om at få den bebs ud NU!!

Ja jeg er jo klar NU..

Men tror nu heller ikke de sætter mig igang i morgen, regner med at tidligst bliver torsdag.. men nu må vi jo se.. Tror jeg tager et smut i Ikea, ser om det ikke kan hjælpe lidt på det..

Anmeld

15. marts 2010

4xGreve

Mille83 skriver:

Hej

Jeg er den heldige vinder af Rhesus Negativ og de har via blodprøver nu fundet ud af at baby i maven er Rhesus Positiv, i gamle dage var det sådan at når man havde født fik man en sprøjte AntiD også var det egentlig overstået.

Men i januar 2010 er der kommet nye regler, det betyder jeg imorgen skal møde på sygehuset og få vaccinen AntiD allerede nu, er 29 uger henne, nogle der ved hvor man bliver vaccineret henne på kroppen og om det gør av ondt??

Eller andre der har prøvet det? Fortæl endelig......

jeg er også Rhesus negativ og da jeg havde født Daniella og de havde fundet ud af at hun var positiv så fik jeg en sprøjte i låret, det var ikke vildt behagligt men det gjordet ikke direkte mega av, tror angsten er den værste!

Anmeld

15. marts 2010

Bayze

bagger26 skriver:

Ja jeg er jo klar NU..

Men tror nu heller ikke de sætter mig igang i morgen, regner med at tidligst bliver torsdag.. men nu må vi jo se.. Tror jeg tager et smut i Ikea, ser om det ikke kan hjælpe lidt på det..

Ja, IKEA hjælper helt sikkert:-)

Men bare det at du nu får besked om hvornår det bliver, det tror jeg altså kommer til at hjælpe gevaldigt. det er jo usvisheden om hvornår det sker mens dagene der bare snejler sig afsted der er svær at bære:-)

Anmeld

15. marts 2010

bagger26

tinpou skriver:

Ja, IKEA hjælper helt sikkert:-)

Men bare det at du nu får besked om hvornår det bliver, det tror jeg altså kommer til at hjælpe gevaldigt. det er jo usvisheden om hvornår det sker mens dagene der bare snejler sig afsted der er svær at bære:-)

Ikea blev til Bilka, og det hjalp ikke, øv øv..

MEn ja det bliver spændende da få sat dag på i morgen..

Anmeld

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

bagger26 skriver:

Ikea blev til Bilka, og det hjalp ikke, øv øv..

MEn ja det bliver spændende da få sat dag på i morgen..

Så må du bare ind i kampen igen, Ikea har åbent til kl 21

Anmeld

15. marts 2010

Mille83

Så fik jeg min første antiD vaccine her kl 13.30, er ellers normalt virkelig virkelig pivet, og må indrømme at den ikke gjorde ondt...Hmmmm...den spændte kun lidt i ballen bagefter og gør det stadigvæk lidt, men jeg overlevede...Hehe.....

Anmeld

15. marts 2010

bagger26

Sommerfuglelarven skriver:

Så må du bare ind i kampen igen, Ikea har åbent til kl 21

Hehe ja, men nu orker jeg ikke. Doven kan man også blive..

Anmeld

15. marts 2010

bagger26

Mille83 skriver:

Så fik jeg min første antiD vaccine her kl 13.30, er ellers normalt virkelig virkelig pivet, og må indrømme at den ikke gjorde ondt...Hmmmm...den spændte kun lidt i ballen bagefter og gør det stadigvæk lidt, men jeg overlevede...Hehe.....

Det var godt, det er nemlig ikke så slemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.