Miamaja skriver:
Det tror jeg ogsaa, men selvom jeg er hundemenneske saa kan sagtens forstaa folk der ikke bryder sig om hunde, og vi har venner og familie der ikke bryder sig om dem og det synes jeg man skal respektere selvom de kommer i mit hjem- de kommer jo ikke for at besoge mine dyr. saa hundene bliver paent lukket i haven eller i deres bur naar vi har dem paa besog.
desuden kan jeg heller ikke lide at komme paa besog hos folk der bare lader deres hunde hoppe op og ned ad en.
Nu har jeg faaet mig en afghansk mynde og den er mere til mit temperament hvad det angaar - den er mere afventende og ikke specielt menneskesogende, kun med dens ejere. med fremmede holder den sig paa afstand. den er stille og rolig indendore - gor sjaeldent. jeg hader hunde der gor helt vildt.
Det er virkelig dejligt at høre en hundejer der har den indsigt og forståelse for os der måske ikke er så meget til hunde og det er jo virkelig ikke af ond vilje.
Min lillesøster har de mest trælse hunde...de får lov til alt,spise ved bordet,hoppe op på stolene og så med poterne oppe på bordet, hoppe op i sofaen og op på ryglænet...de er på ingen måde opdragede og jeg kan slet ikke holde dem ud...eller jeg kan ikke holde ud at man vælger at få hund og ikke tager sit ansvar alvorligt...men hvad, hellere et par hunde end børn, når nu det skal være...men grrrrr....
Men dejligt, at I ser på det som I gør...
Knus..
Anmeld