Hund & Hund Imellem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

TbCp

Miamaja skriver:

Husk nu at naar I engang skal have hund saa skal det vaere en afghansk mynde!!

Den er altså også fantastisk flot!!

men vi er dog allerede enige om en labrador Helst brun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Miamaja

Eva skriver:

Lige præcis...føj for den da... ja, jeg lydre helt sikkert som din og min mor... så selvom vi kan påvirke eller lade være, så tror jeg man har det i sig eller ikke har det...ellers have min mor da dræbt det i mine søstre og det har hun ikke..

Men altså, jeg fortæller ikke mine børn hvordan jeg har det... og jeg lærer dem at omgåes dyr osv...jeg skal bare ikke have dem...selvom de ser søde ud og jeg ville ønske det sagde mig noget..

Knus..

Det tror jeg ogsaa, men selvom jeg er hundemenneske saa kan sagtens forstaa folk der ikke bryder sig om hunde, og vi har venner og familie der ikke bryder sig om dem og det synes jeg man skal respektere selvom de kommer i mit hjem- de kommer jo ikke for at besoge mine dyr. saa hundene bliver paent lukket i haven eller i deres bur naar vi har dem paa besog.

desuden kan jeg heller ikke lide at komme paa besog hos folk der bare lader deres hunde hoppe op og ned ad en.

Nu har jeg faaet mig en afghansk mynde og den er mere til mit temperament hvad det angaar - den er mere afventende og ikke specielt menneskesogende, kun med dens ejere. med fremmede holder den sig paa afstand. den er stille og rolig indendore - gor sjaeldent. jeg hader hunde der gor helt vildt.

Anmeld

11. marts 2010

Miamaja

TbCp skriver:

Den er altså også fantastisk flot!!

men vi er dog allerede enige om en labrador Helst brun

OV.. ej, en lab er ogsaa dejlig til born

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

Det tror jeg ogsaa, men selvom jeg er hundemenneske saa kan sagtens forstaa folk der ikke bryder sig om hunde, og vi har venner og familie der ikke bryder sig om dem og det synes jeg man skal respektere selvom de kommer i mit hjem- de kommer jo ikke for at besoge mine dyr. saa hundene bliver paent lukket i haven eller i deres bur naar vi har dem paa besog.

desuden kan jeg heller ikke lide at komme paa besog hos folk der bare lader deres hunde hoppe op og ned ad en.

Nu har jeg faaet mig en afghansk mynde og den er mere til mit temperament hvad det angaar - den er mere afventende og ikke specielt menneskesogende, kun med dens ejere. med fremmede holder den sig paa afstand. den er stille og rolig indendore - gor sjaeldent. jeg hader hunde der gor helt vildt.

Det er virkelig dejligt at høre en hundejer der har den indsigt og forståelse for os der måske ikke er så meget til hunde og det er jo virkelig ikke af ond vilje.

Min lillesøster har de mest trælse hunde...de får lov til alt,spise ved bordet,hoppe op på stolene og så med poterne oppe på bordet, hoppe op i sofaen og op på ryglænet...de er på ingen måde opdragede og jeg kan slet ikke holde dem ud...eller jeg kan ikke holde ud at man vælger at få hund og ikke tager sit ansvar alvorligt...men hvad, hellere et par hunde end børn, når nu det skal være...men grrrrr....

Men dejligt, at I ser på det som I gør...

Knus..

Anmeld

11. marts 2010

TbCp

Miamaja skriver:

OV.. ej, en lab er ogsaa dejlig til born

Ja de er nemlig Havde selv en som barn.... den aller bedste hund vi nogensinde har haft!

Anmeld

11. marts 2010

Malene76

MyBaby skriver:

Mine forældre har også en rød cocker - en rigtig lille Lady, som den så også hedder! Det er virkelig en dejlig hund!

Du må planlægge din overtalelse, så der ligesom er langt en strategi, inden du går igang - så held og lykke med det

Tak. Det får jeg brug for.  Planlægning må der klart til.

Anmeld

11. marts 2010

Miamaja

Eva skriver:

Det er virkelig dejligt at høre en hundejer der har den indsigt og forståelse for os der måske ikke er så meget til hunde og det er jo virkelig ikke af ond vilje.

Min lillesøster har de mest trælse hunde...de får lov til alt,spise ved bordet,hoppe op på stolene og så med poterne oppe på bordet, hoppe op i sofaen og op på ryglænet...de er på ingen måde opdragede og jeg kan slet ikke holde dem ud...eller jeg kan ikke holde ud at man vælger at få hund og ikke tager sit ansvar alvorligt...men hvad, hellere et par hunde end børn, når nu det skal være...men grrrrr....

Men dejligt, at I ser på det som I gør...

Knus..

haha ja, det kan jeg heller ikke snuppe. jeg tror nogle mennesker glemmer at en hund er nu en gang et dyr og ikke et menneske - og det giver gerne problemer...

jeg tror..maaske.. det er min mor's indsigt der har givet mig lidt forstaaelse

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

haha ja, det kan jeg heller ikke snuppe. jeg tror nogle mennesker glemmer at en hund er nu en gang et dyr og ikke et menneske - og det giver gerne problemer...

jeg tror..maaske.. det er min mor's indsigt der har givet mig lidt forstaaelse

Ja, det tror jeg du har ret i... begge dele...

Anmeld

12. marts 2010

steph0804

Anja.t skriver:

Jeg er opvokset oppe på Grønland, hvor der var masser af slædehunde og jeg havde også en selv, men en slædehund er en arbejdshund og udehund, men jeg elskede min hund og trænede den for sjov, så den var eneste der kunne: sit, dæk og stå.

Nu har vi en Euracier, som er en familiehund. Han hedder Gismo og er 3½ år gammel

Århhh det er bare total yndlings racen... plager og plager min kæreste om at vi skal have sådan en, den er bare SÅ lækker.

Anmeld

12. marts 2010

Anja.t

Di. skriver:

Jeg har ALTID synes det var den sødeste smukkeste dejligste bamse hund og gud hvor er din os bare SMUK . Sådan en vil jeg så gerne havde en dag.

mange tak for de fine ord. Det er virkelig også en dejlig race.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.