Zette skriver:
Det er slet ikke sådanne typer jeg vil sælge hvalpe til. De er jo kommet af kærlighed og sku ikke af pengenød. Jeg har sat dem forholdsvis højt, så jeg ligeledes undgår dem der bare skal have en hund ala "1000 kr. så henter jeg ham imorgen". Dem kan jeg heller ikke snuppe. Jeg søger kærlige familier som har tid og lyst til at have sådan en hund, IKKE folk der vil avle (det synes jeg er så synd, når tæver bare bliver sat i verden for at lege fødemaskine hvert halve år). Ønsker heller ikke de skal på udstilling, og det er de sikkert heller ikke de rigtig mål, farver, aftegninger osv til.
Er nærmest helt ked af at have smidt penge i sådan en gang brokkehoveder derinde.
Selvfølgelig skal man have de penge sådan nogen basser nu koster, men jeg er sgu heller ikke tilhænger af at det kun er for pengenes skyld.. Min hund er selv af sådan en pengemaskine, og hun er født i polen (jeg anede altså intet om det overhovedet da vi fik hende) og jeg har SÅ ondt af hende og især hendes mor som har sat i et lille bur altid for at føde..
- Vi har haft kontakt med politiet og alt muligt, så det er derfor vi ved det om hendes fortid, og om hende vi købte hende af, som solgte syge hunde eller egentlig stadig gør det. Og jeg frygter sgu lidt, at nogen af dem derinde er lidt sådan...
Anmeld