Hvalpenes første uge (overdrevet billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

smokin

marikka skriver:

Ja okay Jeg vil da faktisk sige, at jeg krydser alt hvad jeg har, for at du når at komme af med de fleste, og om ikke andet alle inden så

Ja jeg håber da også de er væk, ellers bliver det meget meget hårdt. Men den første er også afsat nu. Så statistikken er jo god indtil videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Miamaja

hehe..Der er rigtig gaaet hund i den paa baby.dk- Skont

De er rigtig nuttede og ligner smaa marsvin i den alder der. Jeg kunne ogsaa rigtig godt taenke mig at se moren og faren saa man bedre har et billede af hvordan de kommer til at se ud.

Her er Tio's mor og far- Tia og Tobi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Miamaja skriver:

hehe..Der er rigtig gaaet hund i den paa baby.dk- Skont

De er rigtig nuttede og ligner smaa marsvin i den alder der. Jeg kunne ogsaa rigtig godt taenke mig at se moren og faren saa man bedre har et billede af hvordan de kommer til at se ud.

Her er Tio's mor og far- Tia og Tobi

troede egentlig du havde fulgt med i den anden tråd, men vil da gerne genopfriske hukommelsen

Ja de ligner vidst marsvin - men bliver mere og mere hunde for hver dag der går. Lige nu grynter de jo også som små grise - men har for første gang i dag oplevet en enkelt af dem bjæffe i søvne. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2010

Miamaja

Zette skriver:

troede egentlig du havde fulgt med i den anden tråd, men vil da gerne genopfriske hukommelsen

Ja de ligner vidst marsvin - men bliver mere og mere hunde for hver dag der går. Lige nu grynter de jo også som små grise - men har for første gang i dag oplevet en enkelt af dem bjæffe i søvne. 

Nej, jeg har ikke set dens foraeldre i en anden traad, saa dejligt at se dem. Hvor er de flotte begge to!! Rigtig smukke farver- Har hvalpene stambog?

Anmeld

11. marts 2010

Dictes mor

Zette skriver:

Hanhund. Hvis det er den HELT lyse.

Heldigt at det ikke er en tæve, for ellers var jeg simpelthen nødt til at have den, så den er bare så fin.

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Majastina skriver:

Heldigt at det ikke er en tæve, for ellers var jeg simpelthen nødt til at have den, så den er bare så fin.

Der er en der har ventet på hvalpen FØR den kom ud, så jeg må tilstå at den er så godt som solgt. De kommer i hvert fald lørdag og ser ham, og deres 7årig søn er helt oppe i skyerne, fordi deres granda nois (håber det er stavet rigtigt) døde fra dem for et års tid siden..

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Miamaja skriver:

Nej, jeg har ikke set dens foraeldre i en anden traad, saa dejligt at se dem. Hvor er de flotte begge to!! Rigtig smukke farver- Har hvalpene stambog?

Nej men de er såååå dejlige  

Anmeld

11. marts 2010

Dictes mor

Zette skriver:

Der er en der har ventet på hvalpen FØR den kom ud, så jeg må tilstå at den er så godt som solgt. De kommer i hvert fald lørdag og ser ham, og deres 7årig søn er helt oppe i skyerne, fordi deres granda nois (håber det er stavet rigtigt) døde fra dem for et års tid siden..

Det er godt at høre, at du allerede har familier til dem, og at de kommer og besøger hvalpene allerede tidligt, så bliver det jo meget lettere for hvalpene, når de skal flytte hjemmefra. Du må hilse dem og sige, at de får sig en rigtig skønhed. Men jeg må nu også sige, at forældrene til de hvalpe, de er altså bare noget så smukke!

Anmeld

11. marts 2010

Miamaja

Zette skriver:

Nej men de er såååå dejlige  

Ja, dejlige er de bestemt med eller uden. 

Anmeld

11. marts 2010

Mira0911

Hvor er de bare kære....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.