Hvalpenes første uge (overdrevet billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

CamillaT89

Åh, de ser dejlige ud. Tillykke med familieforøgelsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Dictes mor

Hvilket køn har den lysegrå?

Anmeld

11. marts 2010

Loa

Zette skriver:

Det var altså ikke helt så nemt, de ligger sig jo en i klump....

Men den ene tæve er så smuk. Ligesom hendes tvillingebror. Hun hedder Tvillingpige i mit skema.

Hehe hvor sødt...... Jeg havde slet ingen idé om at man ikke "bare lige" kunne se om det var hanner eller hunner

Men god idé med billeder af hanner og hunner hver for sig.....

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Hehe hvor sødt...... Jeg havde slet ingen idé om at man ikke "bare lige" kunne se om det var hanner eller hunner

Men god idé med billeder af hanner og hunner hver for sig.....

Du kan nemt se det.. deres ædlere dele sidder jo forskellige steder. 

Nu var det mere svært fordi de i starten ligner hinanden allesammen. Men nu efter et par dage har vi jo lært hvem der er hvem, og lavet en liste over hvem der er han og hunner.

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Majastina skriver:

Hvilket køn har den lysegrå?

Hanhund. Hvis det er den HELT lyse.

Anmeld

11. marts 2010

Loa

Zette skriver:

Du kan nemt se det.. deres ædlere dele sidder jo forskellige steder. 

Nu var det mere svært fordi de i starten ligner hinanden allesammen. Men nu efter et par dage har vi jo lært hvem der er hvem, og lavet en liste over hvem der er han og hunner.

Nåh ja okay, så sku man lige løfte dem engang og tjekke, hehe

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Nåh ja okay, så sku man lige løfte dem engang og tjekke, hehe

Ja så der var stor forvirring. Den og den og den er tæver... nej den og den og den.... argh! Men nu kan jeg ved hjælp af min liste gå direkte ud i kassen og hive dem op. Så hvis der kommer nogle efter en tæve så kan jeg tage udvalget frem og vise nu... hurra!

Anmeld

11. marts 2010

Loa

Zette skriver:

Ja så der var stor forvirring. Den og den og den er tæver... nej den og den og den.... argh! Men nu kan jeg ved hjælp af min liste gå direkte ud i kassen og hive dem op. Så hvis der kommer nogle efter en tæve så kan jeg tage udvalget frem og vise nu... hurra!

Hehe de skulle lige lures..... Men de ser jo også meget ens ud de små når man bare lige ser dem.... Men søde, det kommer vi ikke uden om de er......

Anmeld

11. marts 2010

Sisley

Jeg får altså helt lyst til at møsse de små fine lyserøde trædepuder - hvor er de bare nuttede!

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Sisley skriver:

Jeg får altså helt lyst til at møsse de små fine lyserøde trædepuder - hvor er de bare nuttede!

Eller dem med lyserøde næser! Vores hanhund havde lyserød snude indtil han var over 2 år. Han var så lækker med den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.