Hvalpenes første uge (overdrevet billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Årh de er da bare skøøøøno

Såååå kære..... Især den den lige ligger på ryggen med tungen lidt ud af munden....

Men de er alle suuuper søde......

Ja den er så sød. Eller det er de faktisk alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

smokin

nutche skriver:

he he....min mand var heller ikke vild med ideen om endnu en hund, da jeg sagde at jeg havde forelsket mig

Haha... hvor mange har I da?

Jeg ville nu gerne have en ekstra, men jeg tror ikke jeg vil vælge en fra mit eget kuld. Tænk hvis han parrede sin mor?  ikk alt det indavl. 

Og så holder vi meget af at rejse, så 3 hunde er ikke så nemt at få passet som to. Der ryger den ene til min far og den anden til min faster. Kan ikke lige se hvor jeg skal afsætte nr.3 og kan ikke lide at putte dem i pension. Det er bare slet slet ikke mig.

Anmeld

11. marts 2010

Loa

Zette skriver:

Ja den er så sød. Eller det er de faktisk alle. 

De ser virkelig også nuser ud alle sammen, syntes bare det var en lidt kær stilling den lå i

Årh man skal bare ikke ud og se sådan nogle, så er man bare helt solgt.....

Anmeld

11. marts 2010

smokin

KarinaIda skriver:

Hvor er de bare kære....

Hvilken race er de?

Siberian Husky.

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Loa skriver:

De ser virkelig også nuser ud alle sammen, syntes bare det var en lidt kær stilling den lå i

Årh man skal bare ikke ud og se sådan nogle, så er man bare helt solgt.....

Vi har et par der kommer på lørdag og ser dem. De kunne ikke vente. De vil købe den lyse. jeg synes jo de er lækre allesammen, men var også tæt på at købe dem alle sidst vi fik hund 

Anmeld

11. marts 2010

Loa

Zette skriver:

Vi har et par der kommer på lørdag og ser dem. De kunne ikke vente. De vil købe den lyse. jeg synes jo de er lækre allesammen, men var også tæt på at købe dem alle sidst vi fik hund 

Nårh... de skal da nok blive solgt dem der skal ud og se.... Hvor mange hanner/hunner er der?

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Nårh... de skal da nok blive solgt dem der skal ud og se.... Hvor mange hanner/hunner er der?

Jeg gik lige og tænkte da jeg luftede vovserne at jeg måske burde havde lagt op hvilke hunde der er hanner og tæver, hvis der nu var nogle interesseret. Der er 5 hanner og 3 tæver. Jeg udtænker lige en plan med at smide to ekstra billeder, 1 med hannerne og 1 med tæverne. 

Det var ærlig talt lidt svært at kende forskel de første par dage. Man skulle hele tiden have fat i dem, men nu har vi givet dem kælenavne såsom plet, slæde, tvillingerne (2 der ligner hinanden ustyrligt), sorteper osv. 

jeg vender lige tilbage 

Anmeld

11. marts 2010

Sara.

Og et billede af moderen sån jeg har en ide om hvordan de ser ud som voksne

Skal dog ikke købe en, bare nysgerrig...

Hvor er de lækre

Anmeld

11. marts 2010

smokin

lærkes_mor skriver:

Og et billede af moderen sån jeg har en ide om hvordan de ser ud som voksne

Skal dog ikke købe en, bare nysgerrig...

Hvor er de lækre

ligger i de foregående tråde om hundene og ellers i mit privat arkiv. 

Anmeld

11. marts 2010

smokin

Loa skriver:

Det var altså ikke helt så nemt, de ligger sig jo en i klump....

Men den ene tæve er så smuk. Ligesom hendes tvillingebror. Hun hedder Tvillingpige i mit skema.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.