Fødslesforberedelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg har fundet en massør som er uddannet jordemoder - hun lærer mig ALT om hvordan man selv hjælper smerterne "på vej" og hvordan man bruger sin energi rigtigt + hun masserer hele kroppen. Det er en gave fra min mor så ved ikke hvad det koster.. men ca. 350 pr gang og jeg skal til det 5 gange mere.. det er bare FANTASTISK! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

jeg har fundet en massør som er uddannet jordemoder - hun lærer mig ALT om hvordan man selv hjælper smerterne "på vej" og hvordan man bruger sin energi rigtigt + hun masserer hele kroppen. Det er en gave fra min mor så ved ikke hvad det koster.. men ca. 350 pr gang og jeg skal til det 5 gange mere.. det er bare FANTASTISK! 

Ej hvor lyder det bare fedt  Jeg håber virkeligt, at jeg kan komme på graviditetsholdet i Frb. Svømmehal.

Anmeld

6. marts 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Ej hvor lyder det bare fedt  Jeg håber virkeligt, at jeg kan komme på graviditetsholdet i Frb. Svømmehal.

det håber jeg også for dig! statistikken siger også at det er nemmere og hurtigere fødsler, fordi man ligesom har fået prøvet nogle nu ret basale ting af, men som bliver guld værd til den tid

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

det håber jeg også for dig! statistikken siger også at det er nemmere og hurtigere fødsler, fordi man ligesom har fået prøvet nogle nu ret basale ting af, men som bliver guld værd til den tid

Ja og så trænger jeg bare sådan til, at få kroppen med! Indtil nu har det meget foregået oppe i hovedet...kroppen er mindst lige så vigtig

Anmeld

18. marts 2010

Hava

Hold OP, det er godt!!!!

Til Dorthe og alle andre, der overvejer sådan noget gravid i vand-træning, så lyder anbefalingen efter første dyp i bassinet herfra: GØR DET, GØR DET NU!!!

Startede i DGI-byen idag med en sød sygeplejeske/afspændingspædagog, otte gravide, stille og rolig træning (fik dog pulsen fint i vejret her), en masse stille og rolige øvelser med fokus på mavemuskler, bækkenbund og stræk... og så var det så skønt at være næsten vægtløs i vandet.

.. og det var sur røv at komme op af bassinet igen og føle sig tung som en traktor Efter træningen er der en halv time med oplæg og spørgsmål om emner som bækkenbund og lign.

Men konklusionen lyder: Jeg er afslappet i kroppen og har det fysisk bedre end i mange uger. Og glæder mig til næste gang.

Anmeld

18. marts 2010

LotteGabriella

Jeg  gik heller ikke til noget, men fik gået rigtig meget ude i naturen i stedet for

Anmeld

19. marts 2010

dorthemus

Hava skriver:

Hold OP, det er godt!!!!

Til Dorthe og alle andre, der overvejer sådan noget gravid i vand-træning, så lyder anbefalingen efter første dyp i bassinet herfra: GØR DET, GØR DET NU!!!

Startede i DGI-byen idag med en sød sygeplejeske/afspændingspædagog, otte gravide, stille og rolig træning (fik dog pulsen fint i vejret her), en masse stille og rolige øvelser med fokus på mavemuskler, bækkenbund og stræk... og så var det så skønt at være næsten vægtløs i vandet.

.. og det var sur røv at komme op af bassinet igen og føle sig tung som en traktor Efter træningen er der en halv time med oplæg og spørgsmål om emner som bækkenbund og lign.

Men konklusionen lyder: Jeg er afslappet i kroppen og har det fysisk bedre end i mange uger. Og glæder mig til næste gang.

Jeg har fået tid til Gravid I Vand i Frederiksberg Svømmehal, men desværre først fra maj hvor jeg jo har termin den 23....er på standbylisten i april. Så nu skal lillepigen ikke komme ud før tid, tak!

Glæder mig!

Anmeld

19. marts 2010

Hava

Krydser fingre for, at du kommer igang allerede i april måned!

Anmeld

19. marts 2010

dorthemus

Hava skriver:

Krydser fingre for, at du kommer igang allerede i april måned!

Tak  Jeg har dog tænkt mig at gå i svømmehallen i april..får jo også snart barsel..juhuu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.