Fødslesforberedelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

dorthemus

Hava skriver:

Jeg kan virkelig godt lide Helle Ella, der er jordemoder og kinsesiolog og vist alt muligt andet. Hun har lokaler på Christianshavn.
Hun er meget alternativ, men meget respektfuld, omsorgsfuld - og så koster det ikke særligt meget. Jeg vil selv bruge hende ifbm. fødselshypnose, og har været hos hende tidligere til akupunktur.

Hendes (lidt rodede) hjemmeside er her: amoxa.com

Og hun er altså åben og megt lidt fordomsfuld. tror nærmere hun vil ønske dig tillykke med at være eksklusiv forælder end at spørge efter din mand og vielsesattest

Tak for link  Jeg var inde og se hjemmesiden, men kan ikke nå at komme med på opstart af yoga...næste gang er på mandag og så den 10.5. og det er alt for tæt på termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

tinekj

Kan se du fandt gravidsvømning i frb. svømmehal. Der gik jeg, og det var intet mindre end fantastisk. Kan varmt abefale det. Undervisningen er vekselvis styret af en jordemoder af den gl. skole (hun kan sit kram) og en afspændingspædagog, der har udviklet gymnastikken for gravide i vand, hun underviser efter.

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

tinekj skriver:

Kan se du fandt gravidsvømning i frb. svømmehal. Der gik jeg, og det var intet mindre end fantastisk. Kan varmt abefale det. Undervisningen er vekselvis styret af en jordemoder af den gl. skole (hun kan sit kram) og en afspændingspædagog, der har udviklet gymnastikken for gravide i vand, hun underviser efter.

Super! Det vil jeg tilmelde mig...er det svært at få plads?

Anmeld

5. marts 2010

tinekj

Jeg tror det ikke. Jeg gik i efteråret, og det var ikke hver gang, der var fuldt hus.

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

tinekj skriver:

Jeg tror det ikke. Jeg gik i efteråret, og det var ikke hver gang, der var fuldt hus.

Jeg har lige tilmeldt mig med opstart april  Ihhh glæder mig..

Anmeld

5. marts 2010

Pige2009

Ingen fødselsforberedelse til mig. Jeg synes ikke jeg havde behov for det - jeg havde jo baby.dk

K.h. Linda

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Ingen fødselsforberedelse til mig. Jeg synes ikke jeg havde behov for det - jeg havde jo baby.dk

K.h. Linda

Ja det er der noget om

Anmeld

5. marts 2010

Hava

Jeg tilmeldte mig også gravidsvømning i Frb. svømmehal - fik desværre besked om at der var overtegnet. Håber der er kommet ledige pladser til. Ellers er der Familieskolen, der har 'gravid i vand' i DGI-Byen. Der er ledige pladser - dog ingen jordemoder.

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

Hava skriver:

Jeg tilmeldte mig også gravidsvømning i Frb. svømmehal - fik desværre besked om at der var overtegnet. Håber der er kommet ledige pladser til. Ellers er der Familieskolen, der har 'gravid i vand' i DGI-Byen. Der er ledige pladser - dog ingen jordemoder.

Øv så får jeg nok samme besked  Starter du så i DGI-byen?

Anmeld

5. marts 2010

Hava

Jepper. Skal lave noget med kroppen, så jeg starter den 18. marts på morgenhold. Glæder mig meget. Det skulle være en fornøjelse at blive næsten vægtløs, når man kommer i vandet. Men ville meget gerne have gået i Frb., fordi der er en jordemoder der. Måske er der afbud, så du får plads. Ellers vil det være hyggeligt at se dig i DGI-bassinet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.