Fødslesforberedelse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

dorthemus

Hava skriver:

Jepper. Skal lave noget med kroppen, så jeg starter den 18. marts på morgenhold. Glæder mig meget. Det skulle være en fornøjelse at blive næsten vægtløs, når man kommer i vandet. Men ville meget gerne have gået i Frb., fordi der er en jordemoder der. Måske er der afbud, så du får plads. Ellers vil det være hyggeligt at se dig i DGI-bassinet :-)

Ja det ville da være super sjovt!  Nu får vi se....min barsel starter først den 29. og så VIL jeg i gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Jeg har lige fundet gravidsvømning i Frederiksberg svømmehal

Nææææ.. HVor dejligt

Anmeld

6. marts 2010

LinLin

Man skal også selv betale i Århus - jeg gik ikke til noget med David og har heller ikke tænkt mig at gå til noget denne gang

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

Mor til David skriver:

Man skal også selv betale i Århus - jeg gik ikke til noget med David og har heller ikke tænkt mig at gå til noget denne gang

At du ikke skal gå til noget, betyder det så at du ikke synes det er nødvendigt?

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Nææææ.. HVor dejligt

Nu må jeg jo lige se om jeg overhovedet kan komme på et hold...det blir vist hurtigt overtegnet  Ellers prøver jeg DGI byen. Ville bare helst Frb. fordi der er en jordmoder tilknyttet.

Anmeld

6. marts 2010

Lise

dorthemus skriver:

Okay så spørger (lidt dumt): skal man have en partner med?? Jeg er jo alene og orker bare ikke ren paridyl

Må undersøge APA...

Tak for dit input

Det fødselsforberedelse jeg har gået til er uden partner - dog var det for førstegangsfødende to gange med partner (ud af ni gange, tror jeg)... Men du skal vel have én med til fødslen - denne person kan komme med i stedet, da temaet disse aftener vist er hvad man kan gøre som vedhæng

Anmeld

6. marts 2010

Lise

Jeg gik i øvrigt også til gravidsvømning i DGI byen første gang. Det var igennem noget der måske hed Vesterbro Vandidræt...eller sådan noget... det var dog mest med henblik på god fysisk form og ikke fødselsforberedelse.

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

Lise skriver:

Det fødselsforberedelse jeg har gået til er uden partner - dog var det for førstegangsfødende to gange med partner (ud af ni gange, tror jeg)... Men du skal vel have én med til fødslen - denne person kan komme med i stedet, da temaet disse aftener vist er hvad man kan gøre som vedhæng

Okay, tak   Jo jeg skal have en veninde med...

Anmeld

6. marts 2010

dorthemus

Lise skriver:

Jeg gik i øvrigt også til gravidsvømning i DGI byen første gang. Det var igennem noget der måske hed Vesterbro Vandidræt...eller sådan noget... det var dog mest med henblik på god fysisk form og ikke fødselsforberedelse.

Det er også det fysiske jeg trænger til..den der vægtløse tilstand...ahhh  Nu kan jeg også begynde at cykle igen, nu sneen er væk..det har jeg savnet rigtig meget.

Anmeld

6. marts 2010

LinLin

dorthemus skriver:

At du ikke skal gå til noget, betyder det så at du ikke synes det er nødvendigt?

Ja, det gør det Jeg følte mig helt tryg ved personalet på fødegangen og troede på at de havde styr på det hele! Så længe man hører efter når de siger man skal presse og holde igen, så skal det nok gå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.