tb skriver:
jeg ringede ud til jordemodercentret i dag.. jeg fik meldt mig til fødselsforberedelse den 6 maj.. og til rundvisning den 18 maj.. så det er jo fint..
det er da super at du kunne se ham sparke og vende sig
det er fed en oplevelse!! men ja, man skal have tålmodighed nogle gange og bare sidde og stirre på maven..
jeg blev sygemeldt pga alt det vi har været igennem (3 inseminationsforsøg og 1 reagensglas).. begyndte at bløde lidt i uge 7 og min læge sygemeldte mig så pga 'kostbar graviditet'.. skal så lige siges jeg arbejder på fabrik med stående arbejde og tunge løft 
jeg synes det går lidt hurtigt opad med vægten, men prøver ikke at tænke for meget over det.. vores fordel er jo at vi får sommerbørn.. så det går rimeligt hurtigt nedad med sund kost og ture med barnevognen 
Ja okay så er det da virkelig fornuftigt at slappe af, og især med det hårde erhverv du har. Jeg læser jo, så det er bestemt ikke fysisk hårdt. Men det kan være hårdt at koncentrere sig, når man har en dag med træthed, eller den bette bare sparker løs i blæren
Men sådan er det jo.
Godt du fik tilmeldt dig nogle hold, jeg tror det er meget godt at forberede sig inden fødslen. Hvordan var det du fødte sidst? Vi skal på rundvisning den 7. april, men vi tilmeldte os også for lang tid siden, så måske derfor.
Hehe ja det er bare lækkert det bliver sommerbørn, og man derfor kan gå lange ture med barnevognen. Jeg glæder mig ligefrem til at tabe kg igen, men jeg udnytter også min graviditet en gang imellem, til at spise lidt mere end jeg plejer
Anmeld