Kan se spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.978 visninger
50 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

Liljesilas

Hej alle.

Jeg er nysgerrig efter at høre historier om hvornår i kunne se babyen sparke og hvordan det var.

Hilsen Maya - uge 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

tb

mayapigen skriver:

Hej alle.

Jeg er nysgerrig efter at høre historier om hvornår i kunne se babyen sparke og hvordan det var.

Hilsen Maya - uge 25

Hej

jeg har kunne se dem i et par uger nu.. vi er jo lige langt henne, pånær én dag  manden har os prøvet at kigge, men han har ikke set det endnu.. tror det er den der tålmodighed.. hehe..

knus

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Altså se den sparke? Ude fra? (Mærkeligt spørgsmål, hehe, men jeg skulle bare være sikker)

Anmeld

4. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

Hej

jeg har kunne se dem i et par uger nu.. vi er jo lige langt henne, pånær én dag  manden har os prøvet at kigge, men han har ikke set det endnu.. tror det er den der tålmodighed.. hehe..

knus

Jamen jeg synes også han sparker så hårdt, at jeg efter hånden burde kunne se det. Men tror det er min tålmodighed, og fordi han ofte sparker så langt nede, hvor jeg ikke kan se maven mere  Men måske jeg skulle stille mig ved et spejl. Jeg må kunne se lidt, for vi kan jo tydeligt mærke de hårde puf.

Går det iøvrigt godt med graviditeten?

Anmeld

4. marts 2010

Maria.

Det har jeg kunne et par uger nu.. Meget sjovt.. Min mand kan også se det.. Mener det var omkring hvor du er nu.. Kan du se det?

Kram Maria 28+5 

Anmeld

4. marts 2010

Vidunderligeunger

vi kan sagtens se det - har vi kunne en 14 dages tid nu.. det er jo nærmest bare en lille bule på maven der popper op ved mig er det altid i trussekanten eller buksekanten (bruger ikke graviditets tøj).. det er bare så dejligt når h*n gør det

Anmeld

4. marts 2010

Liljesilas

Loa skriver:

Altså se den sparke? Ude fra? (Mærkeligt spørgsmål, hehe, men jeg skulle bare være sikker)

Er det ikke normalt, at man vil se de små spark igennem maveskinnet? Jeg synes ihvertfald det er spændende, og så vil jeg gerne høre hvor langt andre var, da de kunne se sparkene. Erko hvornår jeg kan forvente det samme.

Anmeld

4. marts 2010

Liljesilas

Maria. skriver:

Det har jeg kunne et par uger nu.. Meget sjovt.. Min mand kan også se det.. Mener det var omkring hvor du er nu.. Kan du se det?

Kram Maria 28+5 

Lyder godt, så kan jeg godt begynde at kigge efter det.

Jeg har ikke haft meget tålmodighed til at kigge når han beslutter sig for at sparke, men nu vil jeg altså til at kigge efter, når han går i gang. Men han sparker ofte helt nede ved trussekanten, og da min mave er pænt stor allerede, så er det svært at se  Så jeg prøver med et spejl næste gang.

Anmeld

4. marts 2010

tb

mayapigen skriver:

Jamen jeg synes også han sparker så hårdt, at jeg efter hånden burde kunne se det. Men tror det er min tålmodighed, og fordi han ofte sparker så langt nede, hvor jeg ikke kan se maven mere  Men måske jeg skulle stille mig ved et spejl. Jeg må kunne se lidt, for vi kan jo tydeligt mærke de hårde puf.

Går det iøvrigt godt med graviditeten?

ja, det går godt.. er begyndt at døje med det gør ondt i højre side under ribbene.. ved ikke om det er fordi det hele fylder som det gør  skal til 2. lægeundersøgelse i morgen og så vil jeg lige høre ham ad..

når lille pigen sparker her, så sparker hun lige til højre for navlen  så det ses tydeligt.. hun sparker så os til.. hehe.. men hun sparker os nogle gange direkte ned i blæren.. hehe.. så kan man ikke se det..

går det godt hos dig??

Anmeld

4. marts 2010

Liljesilas

BlyViol skriver:

vi kan sagtens se det - har vi kunne en 14 dages tid nu.. det er jo nærmest bare en lille bule på maven der popper op ved mig er det altid i trussekanten eller buksekanten (bruger ikke graviditets tøj).. det er bare så dejligt når h*n gør det

Hvor godt, det kunne jeg godt forestille mig

Ja her sparker han også lige ved trussekanten, og da jeg allerede er pænt stor, så er det altså svært at se Men jeg vil prøve at tage mig tid til at se efter, for det kunne være sjovt at se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.